Mikä olisi 55-sinkkunaiselle paras lomakohde Euroopassa
Siis, missä olisi mukavaa, ja missä voisi spontaanisti tavata sopivia miehiä?
Kommentit (33)
Fuge. Siellä on joka sortin Tauskia ja Jetroa.
Osaatteko myös sanoa, mitä tarkoittaa POV? Joissain videoissa lukee noin. Gambiaan ei, Fuge tuntuu vähän juntilta. Mietin itse jotain Sveitsiä.
Komeimmat 55+ miehet on Ruotsissa ja Norjassa, ja aina valmiita pikku seikkailuun. Keski-ja Etelä-Euroopassa lähes kaikki miehet tuppaavat lihomaan ja kaljuuntumaan viimeistään viisikymppisenä ja lyhyitä ovat alunperinkin.
Ihan mikä vain paikkakunta tai maa on naisia vailla, loppujen lopuksi. Vähän pidät huolta irsestäsi niin voi päältä valita. N 51
Itävalta ja Pohjois-Italia kätkee fiksuimmat miehet.
Vierailija kirjoitti:
Osaatteko myös sanoa, mitä tarkoittaa POV? Joissain videoissa lukee noin. Gambiaan ei, Fuge tuntuu vähän juntilta. Mietin itse jotain Sveitsiä.
POV on point of view.
Vierailija kirjoitti:
Point of View. Lukee usein sellaisissa videoissa, joissa halutaan selittää toisille omaa näkökulmaa.
Sveitsi kuulostaa kivalta, mutta varsinkin jos tositarkoituksella ajattelit miestä etsiä, niin minusta Sveitsi on Suomeen nähden todella vanhoillinen. Ainakin omalla kohdallani voisi muodostua ongelmaksi, jos mies esimerkiksi odottaisi naisen luopuvan työstään ja jäävän kotirouvaksi.
Vierailija kirjoitti:
Komeimmat 55+ miehet on Ruotsissa ja Norjassa, ja aina valmiita pikku seikkailuun. Keski-ja Etelä-Euroopassa lähes kaikki miehet tuppaavat lihomaan ja kaljuuntumaan viimeistään viisikymppisenä ja lyhyitä ovat alunperinkin.
Mä en niinkään hae seikkailua komistusten kanssa, vaan aitoa rakkautta! Ei haittaa, vaikka olisi enemmänkin elopainoa tai tukka harvempi.
Vierailija kirjoitti:
Mitä väliä miehen pituudella on? Mun suomalainen mies on lyhyt.
Vierailija kirjoitti:
Itävalta ja Pohjois-Italia kätkee fiksuimmat miehet.
Milanolaiset miehet 💋🍭
Minä valitsisin mieluummin jonkin tietyn tapahtuman tai ryhmämatkan kuin tiettyä maata. Esim. tantrafestarit on mukavia. Niitä löytyy joka maasta. Tai jos on jokin tietty harrastus, jonka parissa on messuja, leirejä tms niin sinne. Googlesta löytyy vaihtoehdot.
Ei sua kukaan halua nussia. Pysy kämpässäsi äläkä häiritse nuorten naisten maailmaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Point of View. Lukee usein sellaisissa videoissa, joissa halutaan selittää toisille omaa näkökulmaa.
Sveitsi kuulostaa kivalta, mutta varsinkin jos tositarkoituksella ajattelit miestä etsiä, niin minusta Sveitsi on Suomeen nähden todella vanhoillinen. Ainakin omalla kohdallani voisi muodostua ongelmaksi, jos mies esimerkiksi odottaisi naisen luopuvan työstään ja jäävän kotirouvaksi.
Oih, en tietäisi mitään parempaa kuin jäädä Hausfrauksi!
En haluaisi mennä lomakohteeseen, jossa ollaan hakemassa seikkailua. Mutta voisikohan vaikka Sveitsissä tutustua vanhempaan mieheen Tinfåderillä vai miten? Istumalla kahvilaan?
Vierailija kirjoitti:
Ei sua kukaan halua nussia. Pysy kämpässäsi äläkä häiritse nuorten naisten maailmaa.
Joo kiitos neuvosta, en sellaista seuraa ole hakemassakaan.
Ei kait mikään maa enää, kun kaikki miehet ovat kohta h.o.m.oja. Luuletteko oikeasti, että jossain Italiassa vielä flirttaillaan naisille? Joo, ehkä joskus 60-luvulla. Oikeasti nykyitalialaiset nuoret miehet ovat yhtä kamalia kyin esim.suomalaiset tai saksalaiset
Vierailija kirjoitti:
Euroopan ulkopuolelta ainakin Gambia on suosittu kohde mutta Euroopasta en osaa sanoa.
Kunhan vain et tuo sieltä mitään matkamuistoja - kuten eksoottisia lemmikkieläimiä, sellaisten poikasia tai tauteja!
Pidä Suomi siistinä!
Ei ihme, että kaikki rakkaushuijarit pystyy teitä huijaamaan, kun olette niin tyhmiä.
No on se nyt kyllä kumma, jos et naisena miestä saa. Eli vastaus on että ihan hiton sama. Mene vaikka Billundiin Tanskassa.
Euroopan ulkopuolelta ainakin Gambia on suosittu kohde mutta Euroopasta en osaa sanoa.