Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko todella niin, että on olemassa lahjattomia, jotka eivät tiedä miten Halla-aho äänesti Venäjä-pakotteista?

Vierailija
30.12.2023 |

Itse olen ajatellut että kaikkihan nyt tämmöiset perusjutut tietää, mutta nyt minulle on kerrottu että moni lahjaton perussuomalainen elää ihan pimenossa asian kanssa!

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
30.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun on vaikea käsittää kuinka jaksat jankuttaa samasta asiasta viikkotolkulla. Tarvitset hoitoa. Ei tämä palsta ole sun mielenterveysongelmien avautumispaikka 

Vierailija
2/6 |
30.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parempi olisi saattaa tämä Jussin tietoon ja hän tekisi kunnialoukkaus rikosilmoituksen tästä kunniaa loukkaavasta valheesta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
30.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jussi on käytännön miehiä.

Eivät EU:n pakotteet ole juuri mitenkään vaikuttaneet Venäjän tilanteeseen tai tavallisen venäläisen arkeen. Kauppa käy kuumana Aasian valtioiden (Kiina, Intia, Pohjois-Korea jne.) kanssa ja pakotteihin määrätyt tuotteet hankitaan sitä kautta eikä EU voi sille yhtään mitään ellei halua katkoa kauppasuhteita näihin maihin.

Enemmän pakotteet ovat vahingoittaneet suomalaisia ja eurooppalaisia yrityksiä, mikä on sinällään tragikoomista. Jussi näki tämän jo etukäteen ja siksi äänesti pakotteita vastaan.

Vierailija
4/6 |
30.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jussu on veli-venäläisen rotta.

Vierailija
5/6 |
30.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Parempi olisi saattaa tämä Jussin tietoon ja hän tekisi kunnialoukkaus rikosilmoituksen tästä kunniaa loukkaavasta valheesta.

Toivottavasti tekee.

Vierailija
6/6 |
30.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jussu on veli-venäläisen rotta.

Juuri näin. Siksi vastusti pakotteita Venäjälle. Toivon että jossain peressa haastattelussa kysyttäisiin, että mitä moukka meinasit. 🤛🤛🤛🤛