Nuorten aikuisten turbosyövät!
Mistä johtuu, kun porukkaa tippuu liukuhihnalta.
Kommentit (45)
Vierailija kirjoitti:
Mikael lääkäri selitti että rokotteet on hämäksi ohjelmoitu eri tavalla. Joku erä tappaa heti, toinen vuoden päästä, hitaimmat ohjelmoitu 10 vuoteen. Saa nähdä mikä minulla on. Viisi olen ottanut, en vielä huomannut mitään. Laihtunut 15 kiloa ja terveys parantunut.
Selittämätön laihtuminen viittaa vakavaan sairauteen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se on se piikkiproteiini. Rokote-erät eivät olleet tasalaatuisia. Osassa piikkiproteiini ei kiinnittynyt sinne minne piti, vaan lähti selaamaan elimistössä tarttuen mihin sattuu, eli vaikka aivoihin tai sydämeen.
Ja sinäkö stanan taukki olet tämän ihan itse tutkinut siellä kellarilabrassasi 10x suurentavalla mikroskoopillasi?
En suinkaan, tanskalainen tutkijaryhmä havaitsi tuon laadun heittelyn, piikkiproteiinin käytöksestä luin tutkimuksen, valitettavasti en muista tutkijoiden nimiä, mutta hakusanoilla löytyy.
Niin että minun pitäisi hakea tuki sinun huuhaa väitteillesi? Älä
Edelleen toistan: miksi minun pitäisi hakea tukea sinun kahjoille väitteillesi?
Käännetään toisin päin: koronarokote on pelastanut tutkijaryhmien mukaan kymmeniä miljoonia ihmisiä vaikealta tautimuodolta - googlaa vaikka niin huomaat, että olen oikeassa.
Vierailija kirjoitti:
Ylipäätänsä pitäisi kysyä että miksi koronarokotettuja ihmisiä on nyt menehtyny niin paljon ja miksi näitä syöpiä on heillä myös tosi paljon? Mistä tämä johtuu että näitä on niin paljon? Ylikuolleisuudesta tutkijat puhui mutta mediat ei siitä ole pahemmin kirjoitellu.
M30
Eilen kuoki nuori poika liikenteessä, yoinen moottorikelkalla. Joka päivä menehtyy ihmisiä. Epäilemättä moni on rokotettu , koska suurin osa väestöstä on rokotettu.
Sen ei ollut tarkoitus estää kaikkia sairauksia, onnettomuuksia, kuolemia.
Itse en tunne ketään joka olisi saanut uusia sairauksia näinä vuosina. Eikä oo ollut hautajaisiakaan. Olen 78, suvun vanhimnat liki 100.
Vuonna 2020 kaksi tuttua sai syövän, toinen parani, toinen kuoli rokottamattomana 2021 koska sytostaattien aikana ei sitä annettu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ylipäätänsä pitäisi kysyä että miksi koronarokotettuja ihmisiä on nyt menehtyny niin paljon ja miksi näitä syöpiä on heillä myös tosi paljon? Mistä tämä johtuu että näitä on niin paljon? Ylikuolleisuudesta tutkijat puhui mutta mediat ei siitä ole pahemmin kirjoitellu.
M30
Ihminen ei edelleenkään ole kuolematon, oli piikkiä hihassa tai ei.
En minä sitä väittänytkään. Jokainen meistä lähtee joskus. Lue viestini ajatuksella läpi, kyllä sinä siihen pystyt.
Jos aihe on sinulle epämieluisa niin älä silti ala haukkumaan muita äläkä ala vääristelemään asioita, sinun ei ole pakko keskustella aiheesta.
M30
Sinunkaan ei ole pakko tulla tänne nostamaan aiheita, jotka tiedät itsekin valheeksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikael lääkäri selitti että rokotteet on hämäksi ohjelmoitu eri tavalla. Joku erä tappaa heti, toinen vuoden päästä, hitaimmat ohjelmoitu 10 vuoteen. Saa nähdä mikä minulla on. Viisi olen ottanut, en vielä huomannut mitään. Laihtunut 15 kiloa ja terveys parantunut.
Selittämätön laihtuminen viittaa vakavaan sairauteen.
Kyllä se viittaa Rybelsus-laihdutus/diabeteslääkkeeseen joka on kohentanut oloani paljon.
Vierailija kirjoitti:
YLE:
https://yle.fi/a/74-20012427
"Kreml on ottanut myös käyttöön pandemian aikana syntyneet koronadenialismin, jossa lietsotaan ihmisiä olemaan luottamatta lääketieteeseen, mediaan ja ylipäätään oikeastaan mihinkään järjestäytyneen yhteiskunnan osaan. Suomessakin Puttea kannattavat ja myötäilevät vastamediat ovat täynnä toinen toistaan äärimmäisempiä väitteitä koronasta."
Tuo ylen "uutinen" on disinformaatiota. Venäjällä kehitettiin oma koronarokote ja sielläkin ihmisiä rokotettiin. Mistä yle edes tuollaista tietoa on saannut käsiinsä?
Tuo ylen uutinen on vain mielipidevaikuttamista suomessa, tuon valeuutisen ansiosta lampaat leimaa russakoiksi ihmisiä jotka on erimieltä kuin he itse.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
YLE:
"Kreml on ottanut myös käyttöön pandemian aikana syntyneet koronadenialismin, jossa lietsotaan ihmisiä olemaan luottamatta lääketieteeseen, mediaan ja ylipäätään oikeastaan mihinkään järjestäytyneen yhteiskunnan osaan. Suomessakin Puttea kannattavat ja myötäilevät vastamediat ovat täynnä toinen toistaan äärimmäisempiä väitteitä koronasta."
Tuo ylen "uutinen" on disinformaatiota. Venäjällä kehitettiin oma koronarokote ja sielläkin ihmisiä rokotettiin. Mistä yle edes tuollaista tietoa on saannut käsiinsä?
Tuo ylen uutinen on vain mielipidevaikuttamista suomessa, tuon valeuutisen ansiosta lampaat leimaa russakoiksi ihmisiä jotka on erimieltä kuin he itse.
Nyt kun pandemia alkaa olla taputeltu, kylllä se on aika usein rssä joka tälläisiä nostelee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
YLE:
Nyt kun pandemia alkaa olla taputeltu, kylllä se on aika usein rssä j
https://meduza.io/amp/news/2023/12/23/voz-chislo-zarazheniy-kovidom-za-…
tuossa uusinta rysssäkkätietoa, siellähän on niitä tutkijoita ja lääkäreitä saanut siivet tuontuosta ikkunan kautta ulos jostakin syystä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
YLE:
Nyt kun pandemia al
silloinhan nämä aina nostetaan uudelleen trollaukseen kun ryssssällä huonosti menee, ja nythän on tunnetusti mennyt, niin laivaa kuin lekoa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M30
Ihminen ei edelleenkään ole kuolematon, oli piikkiä hihassa tai ei.
En minä sitä väittänytkään. Jokainen meistä lähtee joskus. Lue viestini ajatuksella läpi, kyllä sinä siihen pystyt.
Jos aihe on sinulle epämieluisa niin älä silti ala haukkumaan muita äläkä ala vääristelemään asioita, sinun ei ole pakko keskustella aiheesta.
M30
Oletko ihan varma että teikäläiset kuolevat? Olet ensimmäinen joka sen myöntää. Jokainen muu elää terveenä juoden havujuomia eikä heitä tuoni ikinä niitä, ikuisesti terveitä ja sairastamattomia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se on se piikkiproteiini. Rokote-erät eivät olleet tasalaatuisia. Osassa piikkiproteiini ei kiinnittynyt sinne minne piti, vaan lähti selaamaan elimistössä tarttuen mihin sattuu, eli vaikka aivoihin tai sydämeen.
Ja sinäkö stanan taukki olet tämän ihan itse tutkinut siellä kellarilabrassasi 10x suurentavalla mikroskoopillasi?
Sivusta ja mielenkiinnosta, miksi tuo kommentti suututti sinut noin paljon?
Syystä, että täysin asiantuntemattomat ihmiset kirjoittavat aivan kuin tietäisivät asiasta jotain ihan oman kokemuksen/tutkimuksen kautta, vaikka vain aivottomasti toistavat jonkun huuhaa-sivun sanomaa.
Vierailija kirjoitti:
Onneksi korona-aikana heräsi moni ihminen totuuteen.
Se ei ole kaunis ja hyvä, päinvastoin.
Se on suorastaan demonisen paha ja irvokas.
Siitä ei saa valtamedioissa eikä keskustelupalstoilla puhua etkä Googlea käyttämällä sitä löydä.
Ja mikähän se ultimate paha sitten on, josta vain sinä VALITTU tiedät?
Kovin moni "totuuden tietäjä" on vaan tarvinnut pienen loman ja lääkityksen. Ainakin viis somessa pyörijää tiedän, kohta taas paluu samoihin pelkoihin ja hurujuttuihin.
Tuo ongelma johtuu varmaankin tästä:
David E. Martin talk in the 3rd International Covid Summit | European Union May 2023
Vierailija kirjoitti:
Kovin moni "totuuden tietäjä" on vaan tarvinnut pienen loman ja lääkityksen. Ainakin viis somessa pyörijää tiedän, kohta taas paluu samoihin pelkoihin ja hurujuttuihin.
Näinhän se on. Avohoidossa on liikaa porukkaa ja suljetuiltakin taitaa päästä ainakin ajoittain nettiin. Aiemmin nämä kylähullut saivat yleisökseen kulmakapakan vakioporukan, nykyisin koko maailman.
Vierailija kirjoitti:
Tuo ongelma johtuu varmaankin tästä:
David E. Martin talk in the 3rd International Covid Summit | European Union May 2023
Ilmoitin kommentin asiattomaksi, koska tuo otsikko on huijausta. EU:lla ei ole mitään tekemistä tuon "summitin" kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sivusta ja mielenkiinnosta, miksi tuo kommentti suututti sinut noin paljon?
Syystä, että täysin asiantuntemattomat ihmiset kirjoittavat aivan kuin tietäisivät asiasta jotain ihan oman kokemuksen/tutkimuksen kautta, vaikka vain aivottomasti toistavat jonkun huuhaa-sivun sanomaa.
Kai tajuat, että tuo on omaa olettamaasi j
On tutkimuksia ja "tutkimuksia". Sitten jää vielä se oma ymmärrys ja/tai tulkinta.
Taas meni oopperalaulaja ja seuraavaksi charles
Vierailija kirjoitti:
Taas meni oopperalaulaja ja seuraavaksi charles
Miten oletat että ihmiskunta olisi nyt vuoden 2020 jälkeen lakannut sairastelemasta eivätkä enää kuolekaan?
Toki tiedän, sie elät ikuisesti etkä koskaan sairastu.
Työskentelen Meikun syöpäklinikalla. Missä ne turbosyövät ovat? Missä ne tutkitaan ja hoidetaan kun ei meillä ainakaan ole näkynyt?