Aloitan säästämisen 1.1 2024
Alan laittaan joka tulostani hieman jemmaan, ns.puskurirahastoon.
Kaikista neljästä kela-etuudesta vaikka pari euroo,sehän on jo 8 e kk.Vois jopa enempiki, suoraan muulle tilille kuin käyttötilille.
Samoin omasta päätulonlähteestä siivu syrjään.
Asumiskulut nousee ja asumistuki muuttuu jonkunverran, näin olen kuullut puhuttavan:)
Suunnitelmia.
Kommentit (7)
Mihin sun rahat on ennen mennyt jos nyt aiot vielä pienemmistä tuista saada säästöön kun jotain?
Mulla on päässä vikaa. Ei voi muuta todeta. Joo ajattelin säästää, mutta jotain 500e/kk tosin ihan vain eläkkeestä ajattelin säästää. Eikä se aiheuttaisi mitään kohtuutonta tilannettakaan. Sitten minä tulen tänne ja tajuan että joku säästää 8e/kk ja siis...mulla on varmaan joku hahmotushäiriö.
Vierailija kirjoitti:
Eikö hävetä tuo asumistuki?
Elelen oikeusvaltio Suomessa, vapaassa maassa.Miksi minä häpeäisin yhteiskunnan etuuksia joista otan ne mitkä minulle kuuluu.
Vierailija kirjoitti:
Mikä siinä voisi hävettää?
Kannattakohan säästää mielummin säästöpossuun kuin tilille? Eikö se jossainvaiheessa huomata, että on ylimääräistä tilillä ja sitten leikataan tuista?
Itselläkin on ajatus, että aktiivisemmin ja säännöllisemmin laittaisi säästöön ja eläisi vähän säästeliäämmin muutenkin.
Onkohan useammillakin säästeliäs olo, ei vaan tee hyvää taloudelle, mutta pakko suojata omaa talouttaan. Rikkaat kuluttakoon jatkossa ememmän kun heidän verotusta kuitenkin kevennetetään :)
Vierailija kirjoitti:
Kannattakohan säästää mielummin säästöpossuun kuin tilille? Eikö se jossainvaiheessa huomata, että on ylimääräistä tilillä ja sitten leikataan tuista?
Itselläkin on ajatus, että aktiivisemmin ja säännöllisemmin laittaisi säästöön ja eläisi vähän säästeliäämmin muutenkin.
Onkohan useammillakin säästeliäs olo, ei vaan tee hyvää taloudelle, mutta pakko suojata omaa talouttaan. Rikkaat kuluttakoon jatkossa ememmän kun heidän verotusta kuitenkin kevennetetään :)
Ap ei ole toimeentulotuen saaja joten ei tarvitse huolehtia tileiltä rahoja.Tietääkseni tt-tukea kun hakee niin pitää tiliotteet laittaa hakemukseen.