Ensi viikolla sähkö tulee olemaan kallista jos tulee alle -20c pakkaset myös etelään.
Miten, riittäkö meillä sähkö kun silloin sitä sähköä menee todella paljon parin päivän ajan?
Pitääkö kakata muovipussiin jos menee sähköt poikki?
Kommentit (10)
Vierailija kirjoitti:
Teette sellaisen 1 cup 2 girl- tyyppisen ratkaisun. minulla on kiinteä soppari, iso kiertoilmatakka ja ilp.
Kiinteä soppari ei paljoa auta jos sähkö loppuu ja tulee sähkökatkoja.
Toistaiseksi näyttää että myös tuulta piisaa pakkasista huolimatta, joten liekö tuo hinta kovin korkeaksi karkaa kumminkaan.
Siinähän on. Pari pakkasviikkoa vuodessa ei paljon pörssisähköllä puristele.
Nyt on luvassa yli 20 asteen pakkasia.
Vierailija kirjoitti:
Joko ne taas on muutellu ennustuksia? Katsoin päivällä niin alin lämpötila tänne etelään oli -18c.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joko ne taas on muutellu ennustuksia? Katsoin päivällä niin alin lämpötila tänne etelään oli -18c.
Kovaa tuulta on myös luvassa. Se lisää pakkasen jäähdytysvaikutusta ja lämmityskuluja. :-/
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Teette sellaisen 1 cup 2 girl- tyyppisen ratkaisun. minulla on kiinteä soppari, iso kiertoilmatakka ja ilp.
Kiinteä soppari ei paljoa auta jos sähkö loppuu ja tulee sähkökatkoja.
Ootko sä nyt yhtään kartalla Suomen sähkötilanteesta vai trollailetko muuten vaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kovaa tuulta on myös luvassa. Se lisää pakkasen jäähdytysvaikutusta ja lämmityskuluja. :-/
Kova tuuli kyllä tekee pakkasesta vielä kylmempää. Jos on se -30c ja tuulee niin sehän tuntuu sit samalle kuin -40c tai -50c.
Jep
Missä kirkon keräys LAHJA suomalaisille kodittomille?
"Lahjoittamalla 20€ tuet asunnotonta tulevien pakkasten kourissa. Kiitos."