H&M palautus?
Mies osti minulle paidan omalla maksukortillaan ja haluaisin nyt palauttaa paidan. Voiko palautuksen tehdä minun kortilleni vai pitääkö miehen tulla mukaan oman korttinsa kanssa?
Kommentit (12)
Ei taida h&m myyjät päivystää tällä palstalla
Kyllä voi palauttaa myös sinun kortillesi. Riittää että maksutapa on sama eli kun kortilla ostettu niin kortille palautetaan. Ihan sama kenen kortti. Käteisenä et voi palautusta saada.
terveisin h&m joskus työskennellyt
Hyvitys maksetaan takaisin samalla maksutavalla, jota käytit tuotteen ostaessasi.
Olen kyllä lukenut nuo h&m sivut palautuksista mutta ei sieltä selviä vastausta kysymykseen.
ap
Vierailija kirjoitti:
Olen kyllä lukenut nuo h&m sivut palautuksista mutta ei sieltä selviä vastausta kysymykseen.
ap
Ahaa. Eikä tosiaan ole mitään muuta paikkaa kuin palsta josta asiaa voisi kysyä jos ei ymmärrä lukemaansa?
Vierailija kirjoitti:
Hyvitys maksetaan takaisin samalla maksutavalla, jota käytit tuotteen ostaessasi.
tuossahan se tuli. Eli ukko mukaan vaan kaupoille.
Miten esim. joululahjoja sitten voi palauttaa jos ei palautus omalle kortille ole mahdollinen? Ei kaikilla ole mahdollista saada sitä alkuperäistä lahjan ostajaa mukaan kun pitää jotain palauttaa?
Tuskin ne rupee syynäämään siinä kassalla kenen kortti se on?