Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Some täynnä laskettelulomakuvia

Vierailija
29.12.2023 |

On se vaan niin siistii. Lasten varjolla (kun ne on niin söpöjä rinteessä!!) laitetaan sata talvilomakuvaa someen mitä erilaisimmilla humble brag -kommenteilla.

Joo, oon kade. Ei oo rahaa.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
29.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko lasten laskettelukuvat pahempia kuin naisten herutuskuvat?

Vierailija
2/8 |
29.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten lapsiperheillä on vara lasketteluun? Kaikki tuohon harrastukseen liityvä on ihan älyttömän kallista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
29.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parempi se on tuolta postata kuvia kuin ainaisten viinilasien ääreltä tai kuvata omaa takapuolta

Vierailija
4/8 |
29.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten lapsiperheillä on vara lasketteluun? Kaikki tuohon harrastukseen liityvä on ihan älyttömän kallista.

Ei kaikki lapsiperheet ole köyhiä ja pienituloisia. Lisäksi moni säästää jostain muusta. Ei ole autoa, asutaan halvalla jne.

Vierailija
5/8 |
29.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä laskettelu ei oikein ole edes harrastus. Se on kallis lomatekeminen.

Vierailija
6/8 |
29.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun mielestä laskettelu ei oikein ole edes harrastus. Se on kallis lomatekeminen.

Sano tuo mun lapsille, jotka ovat suunnilleen asuneet rinteessä sen jälkeen kun ekan kerran sukset ja lauta alle laitettiin

Vierailija
7/8 |
29.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä teini haluaisi lasketella, parina talvena oli kausikortti lähimpään rinteeseen ja muutamalla kympillä ostetut käytetyt varusteet. Äkkiä se into vaan lopahtaa, kun ei ole mahdollisuutta lähteä koko perheellä johonkin isoon laskettelukohteeseen, mihin laskettelukaverit suuntasivat lomilla. Lähirinteessä käytiin vaan lähinnä opettamassa taaperot mäkeen.

Vierailija
8/8 |
29.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kaikki lapsiperheet ole köyhiä ja pienituloisia. Lisäksi moni säästää jostain muusta. Ei ole autoa, asutaan halvalla jne.

Kyllä sinne Lapin laskettelulomille on ihan omalla autolla menty. Rahat varmaan säästetty siinä syysloman etelänmatkan jälkeen... En muuten tiedä miksi olen näköjään niin paljon köyhempi kuin monet tuttavat, ihan työssäkäyvä olen. Sitä en tiedä, matkaileeko perheet velaksi, itse en sitä tee.

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi kaksi