Some täynnä laskettelulomakuvia
On se vaan niin siistii. Lasten varjolla (kun ne on niin söpöjä rinteessä!!) laitetaan sata talvilomakuvaa someen mitä erilaisimmilla humble brag -kommenteilla.
Joo, oon kade. Ei oo rahaa.
Kommentit (8)
Miten lapsiperheillä on vara lasketteluun? Kaikki tuohon harrastukseen liityvä on ihan älyttömän kallista.
Parempi se on tuolta postata kuvia kuin ainaisten viinilasien ääreltä tai kuvata omaa takapuolta
Vierailija kirjoitti:
Miten lapsiperheillä on vara lasketteluun? Kaikki tuohon harrastukseen liityvä on ihan älyttömän kallista.
Ei kaikki lapsiperheet ole köyhiä ja pienituloisia. Lisäksi moni säästää jostain muusta. Ei ole autoa, asutaan halvalla jne.
Mun mielestä laskettelu ei oikein ole edes harrastus. Se on kallis lomatekeminen.
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä laskettelu ei oikein ole edes harrastus. Se on kallis lomatekeminen.
Sano tuo mun lapsille, jotka ovat suunnilleen asuneet rinteessä sen jälkeen kun ekan kerran sukset ja lauta alle laitettiin
Meillä teini haluaisi lasketella, parina talvena oli kausikortti lähimpään rinteeseen ja muutamalla kympillä ostetut käytetyt varusteet. Äkkiä se into vaan lopahtaa, kun ei ole mahdollisuutta lähteä koko perheellä johonkin isoon laskettelukohteeseen, mihin laskettelukaverit suuntasivat lomilla. Lähirinteessä käytiin vaan lähinnä opettamassa taaperot mäkeen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kaikki lapsiperheet ole köyhiä ja pienituloisia. Lisäksi moni säästää jostain muusta. Ei ole autoa, asutaan halvalla jne.
Kyllä sinne Lapin laskettelulomille on ihan omalla autolla menty. Rahat varmaan säästetty siinä syysloman etelänmatkan jälkeen... En muuten tiedä miksi olen näköjään niin paljon köyhempi kuin monet tuttavat, ihan työssäkäyvä olen. Sitä en tiedä, matkaileeko perheet velaksi, itse en sitä tee.
Ap
Onko lasten laskettelukuvat pahempia kuin naisten herutuskuvat?