"Köyhiltä ei leikata" sanoi persu-Purra TV:ssä ennen vaaleja
Siksi monet työttömät ja vähävaraiset äänestivät perussuomalaisia. Suuri kuse.us.
Kommentit (595)
Purra ja Halla-aho, Suomen politiikan kärkipari valehtelussa ja manipulaatiossa.
Nyt meinaa nostaa alvia eli ruoan tms. vältyämättömyyksien hintaa. Myös kiinteistöveroa. Luulisi, että se köyhä maaseudulla asuva äänestäjä ei ois kovin tyytyväinen.
PJos Purra olisi ollut sitä mitä puolueelleen ja kansalle lupasi ja jämäkästi sanonut Orpolle että tämä tämmönen ei meille käy , niin emme olisi menossa yleislakkoon. Purra pani Orpo känssa omankin työväen kuseen.... Nauraa päälle Orpo kainalosta saatana.. Terve. Entinen Persu... 👿👿👿👿👿
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllähän vaalilupauksiin kannattaa aina suhtautua varauksella, mutta pakko sanoa, että tämä Purran takinkääntö ja petturuus on kyllä omaa luokkaansa.
Olen seurannut politiikkaa noin 40 vuotta enkä muista mitään vastaavaa.
Eipä niin. Ja niin röyhkeästi juuri vanno ansa lupauksen että meille vaan e EI KÄY leikkaaminen huono osilta... Ja kun itse sai pestin niin välittömästi Orpo kylkeen leikkaamaan... Samoin hylkäsi oman työväen. 👍
Sai Orpo kanssa massiiviviset lakot.. todennäköisesti yleislakon aikaan. Keräsivät valheilla äänet. Saatana.
Keväällä tulossa iso jytky.
Valtiovarainministeri Purra A-studiossa: Lisäsopeutukset voivat nousta kahteen miljardiin euroon.
Tavallaan se on totta, köyhimmiltä ei leikata. Toimeentulotuki on jopa noussut.
Eipä niin. Ja niin röyhkeästi juuri vanno ansa lupauksen että meille vaan e EI KÄY leikkaaminen huono osilta... Ja kun itse sai pestin niin välittömästi Orpo kylkeen leikkaamaan... Samoin hylkäsi oman työväen. 👍