Annoin Roskalavaryhmässä Ikeakassillisen vanhoja dvd levyjä ja ilmoitin etten takaa toimivuutta. Nyt sitten levyt hakenut
Valittaa että pätkivät,jumittavat ym. Luetun ymmärtäminen?!
Kommentit (41)
Ihmiset ovat nykyään käsi ojossa OTTAMASSA. Mitä tämä kertoo? Ainakin sen, että tällä pallolla ei pitkään pötkitä tällä asenteella. Ahneutta ja tyhmyyttä ei tarvitse nykyään edes hävetä, päinvastoin. Koska olette kuulleet viisaan ihmisen puhuvan esim. valtamediassa? Ette niin, koska entisestään tyhmentäminen on median tehtävä ihan markkinoidenkin vuoksi.
Vierailija kirjoitti:
Osta tilalle uudet, löytyy niitä kaupasta. Mokomakin mielen pahoittaja.
Otappa nyt silimä näppiin:
"Annoin Roskalavaryhmässä Ikeakassillisen..." HÄN ANTOI, siis AP!
Useimmiten syy pätkimiseen löytyy kylläkin dvd soittimesta. Lukupään laserin linssi pölyssä tms.
Se on rupusakkiryhmä! Joku antaa hyvää hyvyyttään tavaraa ja saa vain moitteita!
Entä sitten jos "kotihoiva" pöllisi puilustuskyvyttömiltä uhreiltaan uhrien kaapeista kaikenlaista. Olipa kyse sitten lautasista,kahvipaketeista,ym.ym.ym.
Siis selvennykseksi että asiakkaat eivät niitä heille anna vaan kaapeista vaan häviää milloin mitäkin.
Oliko kleptomaani-sana tällöin oikea sana moiselle touhulle😶
Hiukan ohi, mutta tänä aamuna pienen kotikaupunkini korkalavalla yksi nainen kyseli kauhaa, ei kuulema viitsi ostaa. Tupakkaa ja viinaa vetää kyllä posket lommolla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Osta tilalle uudet, löytyy niitä kaupasta. Mokomakin mielen pahoittaja.
Otappa nyt silimä näppiin:
"Annoin Roskalavaryhmässä Ikeakassillisen..." HÄN ANTOI, siis AP!
Et sarkasmista ole kuullut?
ohis
Olin muuttamassa itärajalta länteen. Möin dvd-soittimen vitosella pois paria viikkoa ennen. Kaupan päälle annoin 5:1 pelkät kaiuttimet koska subbari oli vanhemmillani pohjoisessa. Myynti-ilmoitukseen kirjoitin tämän ja ostajalle vielä erikseen viestissä. Hakiessa soitinta ja kajareita tivasi taas subbarista kun sitä ei ole. Toistin tän taas. Ja sanoin typeränä että jos käyn lähiaikoina pohjoisessa ja tulen sieltä vielä itärajan kaupunkiin niin tuon subbarin mutta en ole varma aionko käydä, ilmoitan sitten. Ei olisi kannattanut, jaksoi vielä puolen vuoden ajan kysellä asiasta.
Aattelin laittaa jotain roskaa ilmaiseksi jakoon ja julkaista palautteen. Jotain hupia kun töllöstäkään ei tuu nykyään mitään.
Mitähän pitäisi laittaa jakoon? WC-paperia, käytettyä? Paikallislehden vuosikertoja 80-luvulta? Tyhjiä kaljapulloja ja -tölkkejä (export, ei panttia)?
Lehdisyön ja ns asiantuntijoiden tyhmyydestä kertoo rankasti se,että tuodaan julki suomen erilaisia sotadassa tarvittavia asioita ja tätä median hinkua sodanlietsomisesta aivan kuin se olisi jotain leikkiä,koko toimittajan työstä tullut pelkkä vitsi .
Toistaiseksi ei ole tullut yhtään valitusta vaikka olen antanut roskalavalla epäkuntoista/ en takaa toimivuutta. Ehkä mulle on sattunut lukutaitoisia tyyppejä ja tajunneet mitä olen ilmoittanut. En minä sentään silkkaa roskaa lahjoita, sellaista jota en tarvitse ja josta saa korjaamalla toimivan se joka haluaa. Heti menny kaikki kun ilmoittaa. Dvd-levyjä kassillinen, osa toimii ja lopuista en tiedä, hae kaikki kerralla. Jne..Lapsen sängyn lahjoitimme kaupungin kriisivarastolle jotta menee oikeasti tarvitsevalle.
Ilmaiseksi antaminen kaivaa tosiaan ihmiskunnan jätteet esille. Mieluiten kaatopaikalle.
Annettiin ilmaiseksi pieni pesukone. Minä raskaana ja miehellä jalka paketissa joten meistä ei kantoapua ollut, tämä hakijalla tiedossa. Hakija tuli kuitenkin yksin. Seurattiin ikkunassa kun tiputti pesukoneen viisi kertaa matkalla autolle. Kauhea ryminä vain kuului meille sisälle. Odotettiin milloin hakijalta tulee viestiä koneen toimimattomuudesta. Viestiä ei kuitenkaan koskaan tullut, ihme.
Asian ohi.
Ihmisten ja lehdistön tyhmyys tulee julki jutussa kun joulukarkit ei olleetkaan puoleen hintaan heti joulun jälkeen.
Käsittämätöntä.
Vierailija kirjoitti:
Mä annoin hyvää hyvyyttäni Kimblepelin ilmaiseksi,ajattelin että joku vähävarainen perhe pääsee pelaamaan. No pelin hakenut nainen sitten soitti mesen kautta tuohtuneena,peliohje puuttuu!
Tuollaisella järjenjuoksulla en ihmettele ettei ole varaa kuin ilmaiseen kamaan roskalavalta.
Vierailija kirjoitti:
Roskalavaryhmissä pyörii porukkaa jotka kuuluisivat itse sinne lavalle. Ongelmia tulee takuuvarmasti.
Jep. Yksi tämän päivän vastenmielisimmistä ilmöistä - ihmiset kerjuulla ilmaisen tavaran toivossa, mikä tahansa kelpaa kunhan vaan on ilmaista.
Miettikää mikä harmi hakijalle tuli, kun nyt kun on myynyt niitä kirpparilla, niin asiakkaat valittavat hänelle.
Aappinoiden takia lopetin. Roskiin vaan kamat, tai suoraan jollekin ihmiselle.
MInulle kävi kiusallisesti kun hain vaatepussukkaa joka oli jätetty sovitusti lastenrattaisiin rappusten alle,no joku kyylämummeli sitten ilmestyi kyselemään mitä siellä pengon ja soitti poliisitkin muttei pystynyt estämään poistumistani. En tiedä tuliko ne poliisit ikinä.