Nainen, katso tarkkaan tulevaa appiukkoa
sillä siitä, millainen hän on, selviää sinulle paljon miehesi käytös tulevaisuudessa, kun ensi-ihastus haipuu. Tarkoittan: Mitä tuleva appi tekee/jättää tekemättä kotonaan, miten puhuu vaimolleen, puhuuko hänestä selän takana, ja millä sävyllä? Onko nuuka? Juoko paljon?
Kommentit (33)
Sama se on anopissa. Plus näkee miltä nainen näyttää sit vanhempana
Kuten olemme usein kuulleet: toimii myös nuoren miehen katsellessa tarkkaan tulevaa anoppiaan.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Oletko sinä isäsi täydellinen kopio?
En tietenkään. Mutta tutkimukset osoittavat, että asenteet kotiin, puolisoon, rahankäyttöön, työnjakoon syntyvät hyvin varhaisessa vaiheessa lapsuutta ja pysyvät tiukasti.
Huono on katsella, kun miehen isä on kuollut.
Ilmeisesti miehestäni tulee hyvin poissaoleva, sillä hän ei ole nähnyt tai kuullut isästään täytettyään viisi.
Appiukon kanssa olen nainut monesti, on ihana mies. Toivottavasti pojastaan kasvaa yhtä komea ja taidokas sängyssä.
Riina 26
Jos pääsisin itse katsomaan omaa appiukkoani, mahtaisi olla jo aika huonokuntoinenkin. Hänet haudattiin 70-luvulla, enkä ole siksi päässyt koskaan hänen tutustumaankaan. Mutta joo, varmaan omasta miehestäkin joskus tulee samanlainen ruumis. Kaikkihan me kuollaan.
Vierailija kirjoitti:
Appiukon kanssa olen nainut monesti, on ihana mies. Toivottavasti pojastaan kasvaa yhtä komea ja taidokas sängyssä.
Riina 26
Olet h*ora!
Isäni on reilu, terve, ei juo, eikä ole pihi.
Ex-miehen isä oli kuollut mutta juttujen perusteella isä oli tismalleen kuin poikansa. Nykyinen on hiljainen, ei puhu juuri mitään, tekee ruokaa kotona, hoitelee pihahommia ja välissä juo salassa olutta autotallissa. Noh, aika näyttää.
Äitini taas on ihan erilainen ihminen kuin minä, ollaan kuin yö ja päivä kaikkien mielipiteiden osalta. Olen tullut enemmän isääni
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Riina 26
Olet h*ora!
No ei ole, vaan Veeti.
Mieheni isä oli hirveä ihminen. Mieheni on ihana, lähes täydellinen puoliso ja isä. Ihme puppua taas joku tollo suoltaa.
Vierailija kirjoitti:
Kuten olemme usein kuulleet: toimii myös nuoren miehen katsellessa tarkkaan tulevaa anoppiaan.
Ap
Niin. -.Vähän vanhempana miehenä täydentäisin, että kannattaa seurata/ laittaa merkille myös se miten hän käyttäytyy ja toimii ylipäätään muita ihmisiä kohdatessa ja nähdessä. - Onko hän heitä, jotka eivät koskaan tervehdi naapureita? Sanooko hän kiitos ja heipat kaupankassalle? Kuuluuko hänen sanavarastoonsa sana anteeksi entä sana olehyvä? Kuinka usein kuule hänen suustaan sanan v...tu? Pieniä yksittäisiä sanoja ja tekoja tai tekemättömyyksiä joko tiedostaen tai tiedostamatta mutta, jotka kertovat meistä itse kustakin meistä enemmän kuin vaikka minä aina itsekään tajuan tai ymmärrän.
Mieheni ei ole isänsä kopio enkä minä äitini... onneksi.
Vierailija kirjoitti:
Riina 26
Et ole.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Riina 26
Et ole.
Olen.
Riina 26
Katsoin munan koon ja koiitin jäykkyyden, kelpuutan siis mieheni.
Mieheni on lähes täydellinen miespuolinen kopio äidistään. Enonsa oli vanhanakin komistus. Siihen sukuun suuntautuu myös mieheni niin ulkonäön kuin luonteenkin suhteen.
Veljensä taas näyttää vuosi vuodelta aina vaan enemmän isältään. Tämä on tosin jo kuollut, mutta hyvin hänet muistan. Hiukan pirullinen luonne vielä ja niin on tämä mieheni velikin.
Siinä lotossa minä sain paremmat numerot.
Rahan käytössä molemmat tulee isäänsä kyllä. Eli tarkkoja kuin haukat.
Minä ainakin tunnistan isässäni myös niitä huonoja ominaisuuksia ja pyrin välttämään, että en itse tulisi sellaiseksi niiltä osin. Isäni on todella kaukana omasta isästään, jota en koskaan tavannut, mutta kuullun perusteella oli väkivaltainen juoppo joka kävi töissä tekemässä rahaa ja kotona ryyppäsi ja hakkasi vaimoaan.
Minun isäni on kyllä myös perso alkoholille, mutta rauhallisempaa miestä saa hakea pitkältä. Oli myös rakastava isä kun oltiin lapsia, luki kirjaa iltaisin ääneen ja silitti hiuksia.
En usko teoriaasi. 25-30 vuotiaana kun itse aloin näkemään omat vanhempani ihmisinä jotka tekevät virheitä, kuten muutkin ihmiset huomasin molemmissa paljon hyvää ja paljon huonoakin.
Oletko sinä isäsi täydellinen kopio?