Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Joulukonvehtien ale

Vierailija
29.12.2023 |

Eilen Prismassa osa joulumakeisista oli alennuksessa. Alennus oli vain 20 %, vaikka pian on jo uusivuosi. Eikö joulumakeisia enää laiteta ollenkaan kunnolla alennukseen?

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
29.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauppiaat ovat hoksanneet saman kuin me kaikki muutkin eli että ei suklaata kannata jouluksi ostaa vaan kytätä välipäivien alennusmyyntejä. 

Vierailija
22/27 |
29.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä osrmtin joulusuklaat -50% jo ennen joulua Minimanista.

Sama! Itse ostin joulusuklaat ennen joulua -50% hintaan Tokmannista. Ja joulun jälkeen vielä lisää -70% ja -90% alennuksilla. Pandan juhlapöydän konvehdit maksoi 0,34€/300g, ja niitä oli aivan valtava vuori!!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
29.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sama! Itse ostin joulusuklaat ennen joulua -50% hintaan Tokmannista. Ja joulun jälkeen vielä lisää -70% ja -90% alennuksilla. Pandan juhlapöydän konvehdit maksoi 0,34€/300g, ja niitä oli aivan valtava vuori!!!

En usko että oli noin halvalla!

Vierailija
24/27 |
29.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi että nyt on taas ongelmat. Prioriteetit järjestyksessä. Eikö jouluna syöty ihan tarpeeksi? Läskit ylös ulos ja lenkille ja vaikka salaattia pöytään

Vierailija
25/27 |
29.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Melkein kaikki pienet k-marketit laittoivat jo jouluaattona -50. Itse ehdin ostaa yhden Champs-Elysees-rasian. 

Vierailija
26/27 |
29.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Paskaa. 

Vierailija
27/27 |
29.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se mikä kaupoista on loppu on Finlandia-marmeladit! Vihreitä kuulia on vaikka kuinka koska kukaan ei oikeasti tykkää niistä. Mummat ostaa vain tavan vuoksi. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän seitsemän