Joulukonvehtien ale
Eilen Prismassa osa joulumakeisista oli alennuksessa. Alennus oli vain 20 %, vaikka pian on jo uusivuosi. Eikö joulumakeisia enää laiteta ollenkaan kunnolla alennukseen?
Kommentit (27)
Vierailija kirjoitti:
Minä osrmtin joulusuklaat -50% jo ennen joulua Minimanista.
Sama! Itse ostin joulusuklaat ennen joulua -50% hintaan Tokmannista. Ja joulun jälkeen vielä lisää -70% ja -90% alennuksilla. Pandan juhlapöydän konvehdit maksoi 0,34€/300g, ja niitä oli aivan valtava vuori!!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sama! Itse ostin joulusuklaat ennen joulua -50% hintaan Tokmannista. Ja joulun jälkeen vielä lisää -70% ja -90% alennuksilla. Pandan juhlapöydän konvehdit maksoi 0,34€/300g, ja niitä oli aivan valtava vuori!!!
En usko että oli noin halvalla!
Voi että nyt on taas ongelmat. Prioriteetit järjestyksessä. Eikö jouluna syöty ihan tarpeeksi? Läskit ylös ulos ja lenkille ja vaikka salaattia pöytään
Melkein kaikki pienet k-marketit laittoivat jo jouluaattona -50. Itse ehdin ostaa yhden Champs-Elysees-rasian.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Paskaa.
Se mikä kaupoista on loppu on Finlandia-marmeladit! Vihreitä kuulia on vaikka kuinka koska kukaan ei oikeasti tykkää niistä. Mummat ostaa vain tavan vuoksi.
Kauppiaat ovat hoksanneet saman kuin me kaikki muutkin eli että ei suklaata kannata jouluksi ostaa vaan kytätä välipäivien alennusmyyntejä.