Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Joulukonvehtien ale

Vierailija
29.12.2023 |

Eilen Prismassa osa joulumakeisista oli alennuksessa. Alennus oli vain 20 %, vaikka pian on jo uusivuosi. Eikö joulumakeisia enää laiteta ollenkaan kunnolla alennukseen?

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
29.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei. Kauppiaat haluaa olla tasa-arvoisia kaikkia kohtaan. He haluaa, että suklaata riittää kaikille, eikä vain näille hamstraajille. 

Vierailija
2/27 |
29.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En vaivaudu ostamaan mitään joulusuklaita -20% alennuksella. Puoleen hintaan ehkä. Syököön kauppias suklaansa itse noilla hinnoilla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
29.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En vaivaudu ostamaan mitään joulusuklaita -20% alennuksella. Puoleen hintaan ehkä. Syököön kauppias suklaansa itse noilla hinnoilla.

En minäkään tuohon hintaan joulusuklaata osta joulun jälkeen. Parempi toki linjoille.

4/27 |
29.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä ainakin joka kaupassa suklaat ja joulukarkit -50% 

Vierailija
5/27 |
29.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saman huomasin minä ja suklaat jäivät kauppaan -20% alennuksella. Lähikaupasta sai -50%, sieltä ostin.

Vierailija
6/27 |
29.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei. Kauppiaat haluaa olla tasa-arvoisia kaikkia kohtaan. He haluaa, että suklaata riittää kaikille, eikä vain näille hamstraajille. 

Miksi sitten laittaa edes 20 % alea? Jäisi enemmän tosiostajille.

Vierailija
7/27 |
29.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi sitten laittaa edes 20 % alea? Jäisi enemmän tosiostajille.

Tai laittakoot +20% niin riittää varmasti kaikille halukkaille!

Vierailija
8/27 |
29.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä osrmtin joulusuklaat -50% jo ennen joulua Minimanista.

Vierailija
9/27 |
29.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muu jouluhärpäke oli Prismassa 60 % alennuksessa. Vähän outoa, koska tekokukat yms. säilyvät kyllä hyvin ensi vuoteenkin. Suklaa taas ei, mutta siitä ei näköjään myymälässä haluta eroon.

Vierailija
10/27 |
29.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vielä eläkerahat riitti normaali hintaisiinkin.

Vierailija
11/27 |
29.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ne ovat 80% alennuksessa vuoden 2024 syysmarkkinoilla.

Vierailija
12/27 |
29.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

viimeistään tammikuussa laitetaan myymättömille suklaille isot alennukset. jos haluaa ostaa jotain tiettyä suklaata varastoon, niin kannattaa ostaa tällä viikolla.

Vierailija
13/27 |
29.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

K-supermarketeissa on ainakin ollut joulusuklaita puoleen hintaan. Ja Tokmannilla oli jo ennen joulua!

Vierailija
14/27 |
29.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka haluaa enää suklaata? Oksettaa.

Vierailija
15/27 |
29.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

S-Markerissa on -50% ale.

Vierailija
16/27 |
29.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuka haluaa enää suklaata? Oksettaa.

Ei niitä ole pakko tänään ahmia! Niissä on päiväystä monta kuukautta eteenpäin, voi syödä vaikka pääsiäisenä.

Vierailija
17/27 |
29.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei ne normaalihinnoilla niin paljon maksa, etteikö YHTÄ rasiaa voi ostaa. Minulle riitti koko jouluksi ja vielä uudeksi vuodeksi yksi pitkä paketti After Eightiä. En koskaan pysty ahmimaan niitä tyyliin rasia/ilta. Kaksi tai kolme illalla riittää aivan hyvin. Imeskelen ne suussa, niin tuntee hyvin sekä maun että makeuden.

Mitä ihmeen ahdistusta tuo ihmisille aiheuttaa, jos ei ole kaapit täynnä suklaakonvehteja yms? Hakekaa kaupasta, kun tekee mieli makeaa. Mulla on muuta käyttöä keittiön kaapeille kuin suklaan varastoiminen. 

Oli kiva käydä puntarilla, kun taas entiseen tapaan olin laihtunut 2 kg syömällä kohtuullisesti jouluruokaa. Aineenvaihduntani nopeutuu, kun välillä syö hieman raskaampaa ruokaa, paljon kalkkunaa ja riisipuuroa. Tämä laihduttajille tiedoksi, joilla paino on jämähtänyt eikä tunnut tippuvan millään. Syökää vaikka yksi pizza ja johan aineenvaihdunta piristyy. Siitä jatkatte entiseen malliin laihduttamista.

Vierailija
18/27 |
29.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan kovin paikkakunta- ja kauppakotaista, sillä meidän lähi-Prismassa konvehdit olivat jo 26.12 -50%, ja nyt tulleet muihinkin kauppoihin samaan hintaan. Hyvin ovat myös menneet kaupaksi, enää muutamia rasioita jäljellä

Vierailija
19/27 |
29.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ei ne normaalihinnoilla niin paljon maksa, etteikö YHTÄ rasiaa voi ostaa. Minulle riitti koko jouluksi ja vielä uudeksi vuodeksi yksi pitkä paketti After Eightiä. En koskaan pysty ahmimaan niitä tyyliin rasia/ilta. Kaksi tai kolme illalla riittää aivan hyvin. Imeskelen ne suussa, niin tuntee hyvin sekä maun että makeuden.

Mitä ihmeen ahdistusta tuo ihmisille aiheuttaa, jos ei ole kaapit täynnä suklaakonvehteja yms? Hakekaa kaupasta, kun tekee mieli makeaa. Mulla on muuta käyttöä keittiön kaapeille kuin suklaan varastoiminen. 

Oli kiva käydä puntarilla, kun taas entiseen tapaan olin laihtunut 2 kg syömällä kohtuullisesti jouluruokaa. Aineenvaihduntani nopeutuu, kun välillä syö hieman raskaampaa ruokaa, paljon kalkkunaa ja riisipuuroa. Tämä laihduttajille tiedoksi, joilla paino on jämähtänyt eikä tunnut tippuvan millään. Syökää vaikka yksi pizza ja johan aineenvaihdunta piristyy. Siitä jatkatte entiseen mal

minä taas pystyn syömään after eight rasian yhdeltä istumalta, mutta juuri SIKSI en osta niitä kuin yhden rasian. Ihan sama paljonko ostaisi niin ne häviäisiä.

Vierailija
20/27 |
29.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Cittarissa -50%.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan kolme