Taidan pitäytyä tapailumiehenä
Palstaa lukiessa on tullut vastaan paljon vaatimuksia miehille. Parisuhteeseen päätymistä pidetään jonkinlaisena tavoitteena. Toisaalta sitten taas seksi pitää "ansaita" tekemällä kotitöitä, hoitelemalla lapsia, vaihtamalla renkaat ja leikkaamalla nurmikko. Puhumattakaan naisen jatkuvasta kehumisesta tai palvomisen tarpeesta.
No, voin sanoa että näin tavoiteltuna poikamiehenä (on laatikkoleuka, six-pack yms.) ei vois kuulkaa naiset tämmöinen hyväksikäyttösuhde vähempää kiinnostaa. Saan naista aina halutessani, vakihoitoja on puolen tusinaa. Baarista tai vaikka puistosta lähtee myös helposti mukaan sieviä misuja pieneen makuuhuonejumppaan lähes aina, jos on isku päällä. Sanon kyllä suoraan, että ei pidempi parisuhde kiinnosta, ei oo mun juttu. Hiukan kyllä ihmetyttää ne tohvelisankarit siellä kotona joita viedään 100-0 näissä geimeissä. Ootteko miehiä vai mikkihiiriä?
Kommentit (38)
Vierailija kirjoitti:
Minulle riittäisi tapailumies ja jopa FWB, mutta miehet haluavat aina enemmän tai vähintäänkin naisen, joka ruikuttaa heidän peräänsä, joten ei ole vielä onnistunut. Minusta vähän outoa, kun kuuntelee miesten halua pelkkään seksisuhteeseen.
N51
Tuu hakemaan Oulusta. Täällä olisi pelkkiin FWB suhteisiin tarjolla miehiä mutta naiset kinuaa aina vain naimisiin ja perhettä. Jopa ikäisesi haluavat lapsia tehdä.
Vierailija kirjoitti:
Tässäpä syy siihen miksi oikean miehen on mahdotonta hyväksyä puolison uskottomuus, vaikka olis ollu joku kertahairahdus. Joku muu tulee poimimaan rusinat pullasta ja itselle jää vain mustapekka käteen. Sitä ei tosimiehen ego kestä eikä pidäkään.
Komppaan tätä. Just tästä syystä pistin naisen ulos pari viikkoa sitten pikkujoulujuhlien jatkojen tapahtumien vuoksi.
Vierailija kirjoitti:
Jos kaikki miehet olis varustettu noilla ominaisuuksilla ja ajatuksilla niin sinkkunaisia olis paaaaljon enemmän.
Tietysti. Koska vain komeimmilla ja itsevarmimmilla miehillä on mahdollisuus saada seksiä ja hauskanpitoa ilman ap:n mainitsemia asioita eli
- työjuhtana toimimista
- naisen päivittäistä tukemista arjessa (mies taas ei kaipaa tätä yhtä paljon)
Vierailija kirjoitti:
Omassa lähipiirissäni on oikeasti menestyneitä miehiä, eikä kellään ole aikaa saati mielenkiintoa kirjoitella naisten nettipalstoille.
Kunnon keulimista taas.
Jos miehellä on kunnolla massia, parisuhdekin on ok. Koska rahalla saa korkean elintason ilman lisätyötä. Keskituloinen mies on se joka joutuu raatamaan.
Nyt mammat hymy korviin - se tossa sohvalla röhnöttävä ukonretale, joka ei tee mitään kodin tai parisuhteen hyväksi onkin oikea alfauros eikä mikään mikkihiiri. Onneksi valitsin oikein!
Good for you AP! Onko sitten tosiaalta kiva kuolla yksin ja unohdettuna?
Vierailija kirjoitti:
Eronnut nainen on kuin uudelleen lämmitetty puuro. Menee paremman puutteessa.
Ja mieskö paranee erotessaan?
Jos mennään yli parikymppisiin iän puolesta, on melko harvinaista, että kumpikaan on toiselle se ensimmäinen. Ja erota voi myös muista suhteista kuin avioliitoista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos mennään yli parikymppisiin iän puolesta, on melko harvinaista, että kumpikaan on toiselle se ensimmäinen. Ja erota voi myös muista suhteista kuin avioliitoista.
Menikö mammalla tunteisiin? Faktat on faktoja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Menikö mammalla tunteisiin? Faktat on faktoja.
Olen kyllä mies, enkä ymmärrä, mistä ihmeen faktoista puhut?
Jos nainen eroaa huonosta suhteesta, ero saattaa tehdä hänestä jopa paremman, sillä hän ymmärtää oman arvonsa. Vai haluatko sinä, että naisesi on vailla omaa tahtoa?
Vierailija kirjoitti:
Ap taitaa olla se Temppareissa esiintyvä pikkujonne, jolla on suuret luulot itsestään.
Se naamatatuoitu sekakäyttäjän näköinen kukkakeppi
Toi nyt toimii nuorelle komealle miehelle, joka ei halua lapsia noin 35v asti. On aika tavallistakin tuossa vaiheessa Sitten sitä mieskin alkaa miettiä, että olisi kiva olla vakisuhteessa, sitä kaipaa jotain syvempää suhdetta, voi vaikka tavata sen oikean, joka tuntuu paremmalta kuin muut, baaritkin alkaa kyllästyttämään ja osa herää siihen, että lapsikin ois kiva. 40v ensimmäinen pitkä parisuhde voi ollakin vaikea saada ja jos se lapsi haave tulee silloin voi olla jo myöhäistä. Että nauti nyt nuoruudesta, mutta huomaa ettei se kestä ikuisesti.
Ihmistä ei ole luotu elinikäiseen parisuhdevankilaan. Avioliitto pitäisi säätää 10 vuoden määräaikaissopimukseksi, jonka voisi molempien halutessa uusia sitten viiden vuoden välein.
Vierailija kirjoitti:
Mammapalstalla aamutuimaan vikisevä alfamies :D Aivan, aivan.
Ilmoitettu asialliseksi. 😄
(Tästä kommentista puuttui jostain syystä peukutusmahdollisuus... 🤔(
En oo ihan yhtä komea ja iäkkäämpikin. Silti naisen saaminen ei ole ongelma vaikka en kotipalvelijaksi olekaan suostunut. Matkalle, teatteriin, illalliselle tms. mukaanlähtijöitä on aina saatavilla ja ihan itse reitensä avaavat. Minä hoidan homman ja naiset saa sitä mitä halusivat. Samoin minä. Ostakoot muut palvelunsa muualta.
Nyt on yksi mies taas voimaantunut, näemmä.
Ymmärrän. Minä olen se tavallinen nainen, jonka kanssa voit tapailla kun kummallekin sopii. Ja tietysti sun luona, koska voin sit lähteä aamusella eikä tarvitse kehoitella ylkää lähtemään. Eli win-win. Tavataan taas toisemme kun ollaan selvin päin baarissa.
Minulle riittäisi tapailumies ja jopa FWB, mutta miehet haluavat aina enemmän tai vähintäänkin naisen, joka ruikuttaa heidän peräänsä, joten ei ole vielä onnistunut. Minusta vähän outoa, kun kuuntelee miesten halua pelkkään seksisuhteeseen.
N51