Onko tää teidän mielestä huijausta?
Kaduttaa että kerroin asiasta ystävälleni ja nyt pelkään että hän käräyttää minut vuokranantajalle? Eli suuttuisitteko jos saisitte tietää tällaisen asian vuokralaisestanne?
Asun kaupungin keskustassa ja vuokrani tässä pikku yksiössä on n. 500€
Minulla ja sukulaisellani on kuitenki oma järjestely, sellainen että hän tulee kerran kuukaudessa (työn takia) asuntooni viikonlopuksi asumaan (pe-su) ja maksaa minulle tästä 80€ joka kuukausi.
Se helpottaa vuokranmaksuani suuresti, emmekä ole kertoneet tästä kenellekkään paitsi nyt tälle ystävälleni kun puhuin vahingossa ohi suuni. Hän rupesi paheksumaan tätä ja sanoi että tuohan on vähän niinkuin airbnb toimintaa mistä pitäisi maksaa verot.
Jos hän on oikein ilkeä niin voiko hän ilmoittaa tästä johonkin? Mitä seuraamuksia minulle voi tulla?
Harmittaa että kerroin asiasta, olen opiskelija ja en ole onnistunut saamaan hirveästi työtunteja, joten tuo on iso lisä kuukausittain ja toki helpottaa myös sukulaistani joka muutoin joutuisi aina ajamaan yöksi takaisin kotiinsa tai varaamaan hotellin.
kiitos jos joku osaa kertoa.
Kommentit (5)
Sano sille kaverillesi, että se sukulainen ei enää majoitutaan sulla, kun se on ostanut omistusasunnon aika läheltä ..
Vieraita saa käydä, toki outoa että otat maksun.
Vierailija kirjoitti:
Vieraita saa käydä, toki outoa että otat maksun.
En siis ole itse kotona vaan menen aina vanhempieni luo, hän tekee paljon töitä tietokoneella ja tarvitsee työrauhan, ja käy tapaamassa asiakkaita päivisin.
Hän itse tarjoutui maksamaan ja sovimme molemmille hyvän hinnan.
ap
Kaveri nainen asui luonani 2 kuukautta ja maksoi minulle siitä 500 euroa. Vuokrani on 378 euroa. Ei titenkään kannata lörpötellä siitä asiasta muille.
paskapuhetta jos siitä tulee sanomista kerro että kokeilit voiko ystävään luottaa eli nyt ei voi ja katkaise ystävyys suhde tollasen niuhottajan kanssa