Onko teillä vanhoja tuttuja jotka ovat ilmeisesti olleet kiinnostuneita teistä ja etsineet sitten teidät käsiinne somesta?
Mulla oli joskus 10 v sitten yks mies ja nyt se on ilmeisesti löytänyt minut LINKEDLINISTÄ enkä ollut koskaan hänestä edes kiinostunut. Lisäksi menin jo kihloihin tässä vuosi sitten. mitä ihmettä??? Miksi jotkut 10 vuoden takaiset kurssi ystävät lisää somessa? Oli sitten nainen tai mies!? Kaukaisia sukulaisia jotka yhtäkkiä etsii käsiini en myöskään ymmärrä
Kommentit (7)
Vierailija kirjoitti:
Jostain syystä olet jäänyt hänelle mieleen. LinkedIN ei tosin ole muu kuin ammatillinen verkosto että siellä monet keräävät kontakteja niin paljon kuin mahdollista.
No tuo on ainoa some missä ole ja sekin te-toimiston pakotuksesta.
Aina kun tulee breikki parisuhteeseen, alan pollata vanhoja tuttavuuksia. Koska se toimii. M44
Aika moni akka ketä olen vaimolta salaa pannut, on yrittänyt jäljittää mua somessa.
Pettyvät kun tajuavat ettei mulla ole sometilejä eikä musta ole kuvia netissä 😁
M42
Piereskely oli melko tyypillinen tapa, jolla kiusasimme toisiamme koulussa ja kesäleireillä. Siitä tuli minulle tällainen vääristynyt tapa nauttia saamastani huomiosta, eräänlainen läheisyys, joka muuten oli mahdotonta. Jotkut kaverit todella nauttivat pieremisestä minun päälleni ja etsivät minua nöyryyttääkseen minua tällä tavalla, mutta minä todella pidin siitä.
Nyt olen etsinyt heidät käsiini ja käynyt ovilla juttelemassa. Ahdistuneita kavereita ja yrittivät kieltää vaimojensa läsnäollessa, mutta minä kerroin totuuden 🥹
Jostain syystä olet jäänyt hänelle mieleen. LinkedIN ei tosin ole muu kuin ammatillinen verkosto että siellä monet keräävät kontakteja niin paljon kuin mahdollista.