Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten tuette armeijaan menevää lastanne?

Vierailija
28.12.2023 |

Poika lähtee tammikuussa inttiin. Pojan isä, joka asuu toisaalla, on luvannut avustaa lomaviikonloppuja. Itse katson, että saa kotona ruokaa ja oma huone on käytössä. 

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
28.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse ainakin ostan pojalle aivan julmetun hienon ja kätevän veitsen mitä käyttää leireillä.

Vierailija
22/27 |
28.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maksan tietysti kaiken: Kotona asumisen, ruuat, bensat, parturit. Ei kyllä taida muuhun rahaa mennäkään. Viikonloppumenonsa maksaa itse.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
28.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Päivärahat ovat niin pieniä, voi tulla ongelmia laskujen maksamisessa. Siellä armeijassa pärjää, mutta kun tulee lomille niin ei ole rahaa eikä ruokaa.

Mitäköhän laskuja kotona asuvalla äidin mussukalla muutenkaan vielä on maksettavanaan...

Vierailija
24/27 |
28.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Päivärahat ovat niin pieniä, voi tulla ongelmia laskujen maksamisessa. Siellä armeijassa pärjää, mutta kun tulee lomille niin ei ole rahaa eikä ruokaa.

Mitä laskuja on sellaisella asepalveluksen suorittajalla, joka asuu lomat lapsuudenkodissaan? Minulle tulee mieleen vain kännykkälasku.

Vierailija
25/27 |
28.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Maksan tietysti kaiken: Kotona asumisen, ruuat, bensat, parturit. Ei kyllä taida muuhun rahaa mennäkään. Viikonloppumenonsa maksaa itse.

Puhelimen kulut maksan tietysti myös.

Ja kun joku mainitsi puukon, niin kyllä armeijatarvikkeitakin olen hänelle ostanut, eli puukon, pakkipusseja, saippuat, deodorantit, ym. Joskus otti eväitä kotoa eli välipalapatukoita, mutta peruskoulutusjakson jälkeen ei ole niille ollut enää tarvetta.

Vierailija
26/27 |
28.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tukenut lapsiani pitämällä heitä pystyssä aina varuskunnan portille asti.  Ovat kyllä sen jälkeen saaneet hoippua humalassaan sisälle asti.

Vierailija
27/27 |
29.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Poika sai asua ja syödä meillä kotona viikonloppulomilla. Muu apu ei vaikuttanut olevan tarpeen, sillä pojalle jäi päivärahoista säästöjä.

Miten sekin on mahdollista? 

Miksi ei olisi? Intissä on täysihoito, joten rahaa ei ole pakko käyttää mihinkään. Jos pari kertaa viikossa syö sotkussa alle euron maksavan munkin, jää suurin osa päivärahoista vielä käyttämättä. Viikonloppulomilla taas oli kotona täysihoito.

Entäs viikonloppujen baarikeikat? 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan neljä