Naisena ei tarvitse meikata
Kommentit (6)
En ole enää aikoihin meikannut kuin juhliin, eli ehkä kerran vuodessa. Ripsari on aina kuivahtanut, pitää ostaa kerran vuodessa uusi. :D Mitä sitä kotona meikkamaan, mies ei välitä meikatusta naamasta ja teen kotona työtä.
Naisten meikkaaminen on naisen omaa aikaa. Minä olen mielummin pubissa ja nainen käyttää aikansa meikkaamisseen.
Vierailija kirjoitti:
En ole enää aikoihin meikannut kuin juhliin, eli ehkä kerran vuodessa. Ripsari on aina kuivahtanut, pitää ostaa kerran vuodessa uusi. :D Mitä sitä kotona meikkamaan, mies ei välitä meikatusta naamasta ja teen kotona työtä.
Vein naispuoliselle työkaverille lataustelakan ja oli alusvaatteisillaan kämpän ovella vastassa. Mies huusi vaimolleen sieltä kämpän syövereistä että laita nyt jotain päällesi. Ne siellä etäili kumpikin alusvaatteisillaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vein naispuoliselle työkaverille lataustelakan ja oli alusvaatteisillaan kämpän ovella vastassa. Mies huusi vaimolleen sieltä kämpän syövereistä että laita nyt jotain päällesi. Ne siellä etäili kumpikin alusvaatteisillaan.
Tyhmä jätkä, olisit päässyt kolmen kimppaan.
Tää ois niin ihana että tästä puhuttaisiin enemmän ja tuotaisiin julkisuuteen.
Yleensä puhutaan vaa että naisen pitää meikata, ihan vaan itsensä takia, että miten siitä sitten "voimaantuu" ja täyteainehoidot nekin ovat nykyään jo lähes pakollinen osa naiseutta. Muuten ei pidä itsestään huolta, jos antaa iän näkyä.
Kulkekoon minun puolestani aikuinen nainen vaikka perse paljaana. En vie naista ainakaan ensimmäisenä minnekään ravintolaan, vaan mennään maastoon tekemään tulet. Se on sitten eri asia jos nainen haluaa jatkossa laittautua jonnekin teatteriin tms, niin sekin on oma asiansa. Emme todellakaan menneet maastopuvussa oopperaan, toisinaan kyllä kirjastoon mentiin. M-56