Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kerrostaloissa asuvat, bilettäkää ihan rauhass uutenavuotena, ei ole varoituksen paikka

Vierailija
28.12.2023 |

https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010085324.html

Oheisesta linkistä se selviää. 

Kommentit (62)

Vierailija
1/62 |
28.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa :) Marketta naapurista kärsiköön

Vierailija
2/62 |
28.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi asumme omakotitalossa, saa bilettää tai olla bilettämätttä, ei kuulu kenellekään. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/62 |
28.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nappulat kaakkoon ja kolmekymmentä vierasta, paljon viinaa, onpa mukavaa. 

Vierailija
4/62 |
28.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunhan ei pihaustakaan meteliä kuulu minun asuntooni, niin saat bilettää ihan rauhassa. Ilta kymmenen jälkeen jos meteliä kuuluu, saat tervehtiä poliisia. Ja seuraavalla viikolla kirjallisen varoituksen.

Vierailija
5/62 |
28.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kunhan ei pihaustakaan meteliä kuulu minun asuntooni, niin saat bilettää ihan rauhassa. Ilta kymmenen jälkeen jos meteliä kuuluu, saat tervehtiä poliisia. Ja seuraavalla viikolla kirjallisen varoituksen.

Ahahaha sellainen valtatrippi siellä. Luitko artikkelia ollenkaan? Häkessä nauravat sinut hiljaiseksi

Vierailija
6/62 |
28.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varoituksista en tiedä, mutta nenä voi tulla kipeäksi ihan varoituksetta.

Vierailija
7/62 |
28.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerrostalon hiljaisuus jokapäivä 22.00 - 07.00 reikä on voimassa aina ei poikkeus tapauksia. Pykälissä ei löydy kohtaa poikkeustapaus juhlapäivä. lappuilmoitus,. Jos ääntely jatkuu 21.59 reikä jälkeen  vioi tulla soitto plolisi ja häätöraanagaistus. Koskee erityisesti asemakatu 71 asukkaita.

Raporttti loppu.

Vierailija
8/62 |
28.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivät ainakaan viime vuoden vaihteessa nauraneet, kun kävivät hiljentämässä yläkerran asunnon. 

Vierailija
9/62 |
28.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä sanoo lakipykälä salliiko huuto ja musiikki yöllä onko poikkeussääntöä? Lakipykälä kieltää huuto ja musiikki 22.reikä alkaen. sivous ja jumppa kielletty myös tehkää se päivisin.

Vierailija
10/62 |
28.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varoituksista en tiedä, mutta nenä voi tulla kipeäksi ihan varoituksetta.

Ja sinulle kalliiksi käräjät. Se siitä lapsellisesta uhosta. 

Vierailija
11/62 |
28.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lukeekaapa se artikkeli. Biletys sallittu omassa asunnossa, mutta äänet ei saa kuulua muihin asuntoihin/yleisiin tiloihin. 

Vierailija
12/62 |
28.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä tulen ja kerron sinulle, että juhlat kuuluu normaaleihin elämön ääniin. 

t. Poliisi

Poliisina esiintyminen on rikos. Olen ilmiantanut viestisi.

Vierailija
13/62 |
28.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä sanoo lakipykälä salliiko huuto ja musiikki yöllä onko poikkeussääntöä? Lakipykälä kieltää huuto ja musiikki 22.reikä alkaen. sivous ja jumppa kielletty myös tehkää se päivisin.

Sallii, juhlat silloin tällöin ovat normaaleita elämän ääniä, samoin suihkussa käynti, pyykinpesu jne. Uliset ihan turhaan, taloyhtiön säännöt on suositus ei laki!

Vierailija
14/62 |
28.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin juuri viemässä lapun alakertaan:

"Hyvät naapurit,

Asunnossa 31B järjestetään 31.12. klo 18.00 - 3.1. klo 10.00 essoreivit. Pahoittelemme tilaisuudesta mahdollisesti aiheutuvaa häiriötä.

Uudenvuoden terveisin

Naapurinne"

Onko tämä hyvä?

Vierailija
15/62 |
28.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä tulen ja kerron sinulle, että juhlat kuuluu normaaleihin elämön ääniin. 

t. Poliisi

Poliisina esiintyminen on rikos. Olen ilmiantanut viestisi.

Kerrostaloläävän Kallella meni hermo, nyt naurattaa.

Vierailija
16/62 |
28.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sallii, juhlat silloin tällöin ovat normaaleita elämän ääniä, samoin suihkussa käynti, pyykinpesu jne. Uliset ihan turhaan, taloyhtiön säännöt on suositus ei laki!

Juhlat yöllä ei ole normaalin elämän ääni. Työt alkaa aamu siksi hiljaisuus tasan 22.00 - 07.00 reikä. Jos juhlit juhlit juhlasi ennen 22.00 reikää muuten soitan poliisit. ja huudan tasan 07.00 reikä että et saa nukuttua päivällä.

Vierailija
17/62 |
28.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kerrostalon hiljaisuus jokapäivä 22.00 - 07.00 reikä on voimassa aina ei poikkeus tapauksia. Pykälissä ei löydy kohtaa poikkeustapaus juhlapäivä. lappuilmoitus,. Jos ääntely jatkuu 21.59 reikä jälkeen  vioi tulla soitto plolisi ja häätöraanagaistus. Koskee erityisesti asemakatu 71 asukkaita.

Raporttti loppu.

Höpö, höpö, ne ovat suositus, ei laki.

raportti loppu. 

Vierailija
18/62 |
28.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Raporttti loppu.

Höpö, höpö, ne ovat suositus, ei laki.

raportti loppu. 

Taloyhtiön sääntöjä olet sidottunut noudattamaan ja jos et suostu joudut ulos asunnosta etkä saa asuntoa.

Raporttti loppu.

Vierailija
19/62 |
28.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ahahaha sellainen valtatrippi siellä. Luitko artikkelia ollenkaan? Häkessä nauravat sinut hiljaiseksi

Oletko koskaan tajunnut, miten paljon vääristeltyjä Iltalehden otsikot ovat? 

Jutussa siteerattu haastateltava ei edes sanonut, että saa metelöidä mielin määrin, nimenomaan äänitason pitää olla matala, bileet eivät saa jatkua rapun puolelle!! 

Yökerhotasoinen mekastus ei kuulu kerrostaloon ikinä eikä missään olosuhteissa, ei lyhyenkään aikaa. Mutta Iltalehti otsikoi miten otsikoi, sillä ei kuitenkaan mitään painoarvoa ole mihinkään. 

Vierailija
20/62 |
28.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juhlat yöllä ei ole normaalin elämän ääni. Työt alkaa aamu siksi hiljaisuus tasan 22.00 - 07.00 reikä. Jos juhlit juhlit juhlasi ennen 22.00 reikää muuten soitan poliisit. ja huudan tasan 07.00 reikä että et saa nukuttua päivällä.

MINÄ OLEN RAVINTOLA ALALLA JA MINUN TYÖ ALKAA ILLALLA KELLO KAHDEKSAN TAI KYMMENEN JA MINUA VITUTTAA KUN IHMISET KILISTÄVÄT JA KOLISTAVAT KOKO PÄIVÄN JA MINÄ EN SAA SEN TAKIA NUKUTUKSI!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan kolme