Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En mene paskaduuniin

Vierailija
28.12.2023 |

Moraalisaarnaisi kuka tahansa mitä tahansa tai haukkuisi selkärangattomaksi tjsp. Voin mennä johtajaksi hyvällä palkalla, en kenenkään simputettavaksi surkealla palkalla. Omaan mensatason älykkyyden todistetusti joten minulle kelpaa vain top2% duuni/palkka. Olisi aivan naurettavaa mennä ns perusduuniin ottamaan käskyjä vähemmän älykkäältä henkilöltä. Työt tulisi jakaa täysin älykkyysosamäärä testin perusteella. Tällä hetkellähän esim suhteet merkitsevät paljon enemmän mikä tekee työpaikan suorituksesta erittäin epätehotonta koska tyhmät johtavat älykkäitä jne. Varsinkin julkisella tämä on ongelma.

Mutta joo aivan sama minulle ihmisten moraalisaarnat miten kaikkien pitäisi hakea mitä tahansa työtä tjsp jonkun yhteisen hyvän takia. Kaikki täällä ajattelee omaa persettään niin minäkin. Sitten myös btw niille jotka tulevat sanomaan että pohjalta on aloitettava ja sitten saa ylennyksiä blaablaa niin ei sitä mihinkään kiveen ole kirjoitettu varsinkin kun ne tyhmemmät ihmiset päättää niistä ylennyksistä. Se on täysin jonkun simpanssin vallassa joka nyt sattuu olemaan firman omistajan veljenpoika että saanko minä ylennyksen. Jos työsopimuksessa lukisi että teet hanttihommia 6kk sen jälkeen sinusta tehdään pikkupomo 2v ajaksi ja sen jälkeen sinusta tulee iso pomo tai muuten firma maksaa sinulle korvauksia 100 000€ niin tottakai voisin silloin "aloittaa pohjalta" muuten ei kiitos. En tuhlaa elämääni joidenkin simpanssien orjana. Ansaitsen parempaa elämälleni. Joo tuet tulevat ehkä marginaalisesti pienenemään jne mutta whatever, tällä älykkyydellä tehdään kyllä pimeää lisätienestiä helposti että saa nettotulot 2k€/kk pienellä effortilla vaikka nettipokeria pelaamalla...

Kommentit (38)

Vierailija
1/38 |
28.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
2/38 |
28.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinähän sitten pelaat pokeria.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/38 |
28.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinä voit tehdä omalla kustannuksellasi ja pokeritienesteilläsi ihan mitä haluat. Se mikä nyt muuttuu on se, ettei oleskelusta ja makoilusta kohta enää makseta. Ketään ei pakoteta töihin, mutta jos haluaa valikoida rusinat pullasta niin sen teet 100% omalla kustannuksellasi jatkossa.

Kieliasusta päätellen ja rivien välistä lukemalla mikään Mensan jäsen tai testimenestyjä sinä et todellakaan ole

Vierailija
4/38 |
28.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinä voit tehdä omalla kustannuksellasi ja pokeritienesteilläsi ihan mitä haluat. Se mikä nyt muuttuu on se, ettei oleskelusta ja makoilusta kohta enää makseta. Ketään ei pakoteta töihin, mutta jos haluaa valikoida rusinat pullasta niin sen teet 100% omalla kustannuksellasi jatkossa.

Kieliasusta päätellen ja rivien välistä lukemalla mikään Mensan jäsen tai testimenestyjä sinä et todellakaan ole

Heetkinen hetkinen, eipä lupailla mitä sattuu. Voitoista kuuluu minulle reipas 50% ennenkö aletaan miettiä yhtään mitään muuta.

T. Verottaja.

Vierailija
5/38 |
28.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toimeentulotuki ei ole minnekkään tippumassa eli ihan samalla tavalla maksetaan lol. Aion kyllä nostaa joka pennin tukia mitä irti saan pimeiden tienestieni lisäksi ole huoleti. Kieliasulla jne ei ole mitään tekemistä älykkyystestejen tai mensan kanssa btw koska kyseessä on opittu taito eikä looginen päättelykyky/ongelmanratkaisutaidot(todellinen älykkyys). Sanoisin että älykkäälle onkin oikeastaan paras juuri nostaa tukia niin paljon kuin mahdollista ja tehdä älyä vaativaa pimeää binestä sivussa. Tyhmä paljon töitä tekee viisas pääsee vähemmällä.

Vierailija
6/38 |
28.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minäkään. Myyn pimppikuvia pimeillä markkinoilla. Tienaan hyvin ilman vaivaa enkä maksa senttiäkään veroja.

Vierailija
7/38 |
28.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En minäkään. Myyn pimppikuvia pimeillä markkinoilla. Tienaan hyvin ilman vaivaa enkä maksa senttiäkään veroja.

Hyvä. Ainoastaan näin hyvä veli verkostot saadaan murenemaan kun kukaan ei suostu heidän hanttihommiensa tekijöiksi.

Vierailija
8/38 |
28.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
9/38 |
28.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloita vaikka opiskelemalla yliopistotutkinto. Et sinä millään peruskoululla pääse johtajaksi. Mahdatko edes olla niin älykäs kuin luulet? Ainakaan kirjoitustaitosi ei anna vihjeitä "ylimmälle tasolle" sopimisesta. Siitä paistaa läpi syrjäytyneen ja moniongelmaisen ihmisen uho. Et viitsinyt panostaa koulussa opiskeluun, ja nyt jonkun pitäisi antaa sinulle huippuvirka. Tyypillistä syrjäyteen ja incelihtäneen miehen ulinaa. Valtion pitäisi osoittaa sinulle Hollywood-tähden näköinen nainenkin, koska kukaan ei tajua noin älykkään, kiltin ja hurmaavan miehen tasoa. 

Vierailija
10/38 |
28.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä se paskaduunit on. Olen tehnyt lapiohommia todella paljon. Tienasin 15-20 euroa tunti. Se on raskasta hommaa kyllä ja siinä housut likaantuu. Raksahommat on myös paskaduuneja kun niissä vaatteet likääntuu.

Vierailija
11/38 |
28.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aloita vaikka opiskelemalla yliopistotutkinto. Et sinä millään peruskoululla pääse johtajaksi. Mahdatko edes olla niin älykäs kuin luulet? Ainakaan kirjoitustaitosi ei anna vihjeitä "ylimmälle tasolle" sopimisesta. Siitä paistaa läpi syrjäytyneen ja moniongelmaisen ihmisen uho. Et viitsinyt panostaa koulussa opiskeluun, ja nyt jonkun pitäisi antaa sinulle huippuvirka. Tyypillistä syrjäyteen ja incelihtäneen miehen ulinaa. Valtion pitäisi osoittaa sinulle Hollywood-tähden näköinen nainenkin, koska kukaan ei tajua noin älykkään, kiltin ja hurmaavan miehen tasoa. 

Korkeakoulututkinto löytyy ja kaunis muija että kaukana syrjäytyneestä incelistä. Työkokemusta käytännössä nolla vaikka ikä 30-40. siitä syystä(sekä siitä että ei ole suhteita) kukaan ei minua ota muuta kuin "hanttihommiin", korkeakoulututkinnosta ja äärimmäisestä älykkyydestä huolimatta. Ja niihin en suostu koska tiedän että olisin pätevämmpi vaikka kunnanjohtajaksi kuin suurin osa nykyisistä. Olisi täysin hukkaan heitetty elämä ja lahjat. Mielummin teen omia juttujani ja pimeitä bisneksiäni ja nautin yhteiskunnan tuista.

Vierailija
12/38 |
28.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulli etsi muistaakseni johtajaa, miksi et ole siellä? Ei mensapisteet riittäneet?

Samoin myös muita tj-pestejä ollut haettavana, taisit puhua hieman yli?

Vierailija
13/38 |
28.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuosta incelistä on kyllä kunnon muotisana pakko myöntää. Kaikki miesoletetut joilla sattuu olemaan vähänkin valtavirrasta poikkeavia ajatuksia -> incel. Vähä niinkuin homottelu 90- luvulla ja 2000- luvun alussa back in the day.

-ap

Vierailija
14/38 |
28.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tulli etsi muistaakseni johtajaa, miksi et ole siellä? Ei mensapisteet riittäneet?

Niitä pestejä ei saa älykkyydellä vaan kauniilla cv:llä ja suhteilla.

-ap

Vierailija
15/38 |
28.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niitä pestejä ei saa älykkyydellä vaan kauniilla cv:llä ja suhteilla.

-ap

Hyväksy sitten se, että kohta et sitä asumistukea saa, sillä älyä ei löydy edes työn hakemiseen.

Vierailija
16/38 |
28.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Korkeakoulututkinto löytyy ja kaunis muija että kaukana syrjäytyneestä incelistä. Työkokemusta käytännössä nolla vaikka ikä 30-40. siitä syystä(sekä siitä että ei ole suhteita) kukaan ei minua ota muuta kuin "hanttihommiin", korkeakoulututkinnosta ja äärimmäisestä älykkyydestä huolimatta. Ja niihin en...

Asenne saattaa myös vaikuttaa työnsaantiin...

Vierailija
17/38 |
28.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Asenne saattaa myös vaikuttaa työnsaantiin..." Pitääkin alkaa kirjoittamaan cv:hen työkokemuksen kohdalle "minulla hyvä asenne" tästä lähtien.

-ap

Vierailija
18/38 |
28.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen mielummin pskaduunissa kuin työttömänä. Työttömänä ei paljoa matkustella. Nytkin makaan itse kanarialla joulun ja uuden vuoden pskaduunipalkallani.

Vierailija
19/38 |
28.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa olla tili pelattu kuiviin siellä nettipokeri pöydässä, kun noin kiikuttaa. Et sinä millään pimeillä töillä elä. Lapio käteen vain ja miesten töihin. Minä olen tehnyt jo 100 000 rahaa ja lapiokin kuuluu työvälineisiin.

Pelejä en pelailee. En netissä enkä pleikkarilla.

Vierailija
20/38 |
28.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kato! Putlerin vaalipuhe suomennettuna 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme yhdeksän