Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En mene paskaduuniin

Vierailija
28.12.2023 |

Moraalisaarnaisi kuka tahansa mitä tahansa tai haukkuisi selkärangattomaksi tjsp. Voin mennä johtajaksi hyvällä palkalla, en kenenkään simputettavaksi surkealla palkalla. Omaan mensatason älykkyyden todistetusti joten minulle kelpaa vain top2% duuni/palkka. Olisi aivan naurettavaa mennä ns perusduuniin ottamaan käskyjä vähemmän älykkäältä henkilöltä. Työt tulisi jakaa täysin älykkyysosamäärä testin perusteella. Tällä hetkellähän esim suhteet merkitsevät paljon enemmän mikä tekee työpaikan suorituksesta erittäin epätehotonta koska tyhmät johtavat älykkäitä jne. Varsinkin julkisella tämä on ongelma.

Mutta joo aivan sama minulle ihmisten moraalisaarnat miten kaikkien pitäisi hakea mitä tahansa työtä tjsp jonkun yhteisen hyvän takia. Kaikki täällä ajattelee omaa persettään niin minäkin. Sitten myös btw niille jotka tulevat sanomaan että pohjalta on aloitettava ja sitten saa ylennyksiä blaablaa niin ei sitä mihinkään kiveen ole kirjoitettu varsinkin kun ne tyhmemmät ihmiset päättää niistä ylennyksistä. Se on täysin jonkun simpanssin vallassa joka nyt sattuu olemaan firman omistajan veljenpoika että saanko minä ylennyksen. Jos työsopimuksessa lukisi että teet hanttihommia 6kk sen jälkeen sinusta tehdään pikkupomo 2v ajaksi ja sen jälkeen sinusta tulee iso pomo tai muuten firma maksaa sinulle korvauksia 100 000€ niin tottakai voisin silloin "aloittaa pohjalta" muuten ei kiitos. En tuhlaa elämääni joidenkin simpanssien orjana. Ansaitsen parempaa elämälleni. Joo tuet tulevat ehkä marginaalisesti pienenemään jne mutta whatever, tällä älykkyydellä tehdään kyllä pimeää lisätienestiä helposti että saa nettotulot 2k€/kk pienellä effortilla vaikka nettipokeria pelaamalla...

Kommentit (43)

Vierailija
41/43 |
15.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
42/43 |
15.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisitko kokeilla määräaikaista siivousalan työtä.

T Työvoimaviranomainen

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/43 |
15.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene sinne töihin nyt heti juoksu poika paskat laitetaan paska duuniin, eli mene et ole johtaja vaan normi duunari nyt perse ylös mars töihin mars.🤨🤨🤨🤬