Vaikea samaistua ihmisiin
Oma elämä on niin erilaista kaikin puolin kuin muilla. En ole kiinnostunut mistään suomalaisista sarjoista tai elokuvista enkä tunne suomalaisia nykyartisteja käytännössä lainkaan. En seuraa politiikkaa enkä urheilua. Täälläkin 99% aloituksista epäkiinnostavia.
Ei hirveästi yhteistä ihmisten kanssa. En ole somessa enkä jaksa juoruilla toisista ihmisistä. En jaksa jauhaa ostoksista tai matkoista tai omaisuudesta ylipäätään. Jos puhun omista mielenkiinnon kohteista niin harvempi ymmärtää tai edes tietää mistä puhun.
Olen yksinäinen koska läheisiä kavereita ei oikein ole. Oma lapsuudenperhe näennäisen läheinen. Minulla on laajat tuttavapiirit ja kutsuja tulee moniin paikkoihin, eikä kukaan arvaisi tätä päällepäin.
Kommentit (5)
Et ole yksin. Vaikka se ei varmaan hirveästi lohduta.
Sama, mutta mä oon lähes 40v ja kukaan mun ystävä ei ole perillä nykyajan musiikista, somesta tai TV sarjoista, me jauhetaan edelleen 20v vanhoja asioita kun ne olisivat tätä päivää.
Vierailija kirjoitti:
Sama, mutta mä oon lähes 40v ja kukaan mun ystävä ei ole perillä nykyajan musiikista, somesta tai TV sarjoista, me jauhetaan edelleen 20v vanhoja asioita kun ne olisivat tätä päivää.
Musta tuntuu, että omien tuttujen kanssa ei voi jauhaa oikeista päivänpolttavista asioista, kuten valtavien yhteiskunnallisten ja tieteellisten podcastien jaksoista, uusimmista keksinnöistä tai isoista ilmiöistä maailmalla. Kirjoja ei lueta jos ei ole käännetty suomeksi eikä mitään kiinnostusta esim Ted-talkeihin.
Niitä kiinnostaa vain joku tempparit, JVG, putous ja seiskajulkkikset. Minä en noista pysty keskustelemaan. Ikä 30+
ap
Vierailija kirjoitti:
Et ole yksin. Vaikka se ei varmaan hirveästi lohduta.
No ehkä vähän lohduttaa. Olen nykyään mielummin yksin kuin huonossa seurassa, mutta yksinäisyyskin on myrkyllistä. Ap
Tähänkään ei kenelläkään ole mitään sanottavaa