Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kuttujen varapino :D

07.01.2007 |

Ei pelitä kuttula taas ei. Josko taas kirjoiteltaisiin tcänne porttien aukeamista odotellessa.

Meidän syttärisankari kiittää kovasti kaikkia onnitteluista.

Eiliset lastenkutsut meni hyvin. Hengisä selvittiin koko porukka myös minua ja iskää myöden. Mutta kyllä noista pojista sitten lähti ääntä. Ja kämppä oli jotakunkin pommin jäljiltä viimeisen pojan kotiuduttua. Mutta kivaahan noilla tuntui olevan ja se on pääasia. Pikku M ei myöskään yhtään pelännyt suurta poikalaumaa ja melkoista mekkalaa. Tuntui vain olevan innoisaan kun oli paljon katseltavaa.

Tänään sitten juhlitaan molempia poikia vielä sukulaisten ja ystävien kera. Sitten saakin taas puoli vuotta odotella seuraavia kekkereitä. Ajateltiinkin pitää sitten kesällä yhdistetyt pikku M:n 1v. synttärit sekä minun ja iskän kuuskymppiset (30+30). Ja siinä samassa syssyssähän on vielä se meidän hääpäiväkin, joten juhlittavaa riittää :)

Serenahille kovasti paljon tervetuloa takaisin Kuttulaan! Tosi kiva saada vähän uusia tuulia välillä. Ja oli tosi mukava lukea, kuinka sinun elämäsi oli saanut ihanan uuden käänteen.

Marieela: Hieno homma että saatte ne uudet lattiat. Kyllä tulee koti taas ihan eri näköiseksi. Vaikka onhan niitä tätä nykyä toki tosi kivoja muovimattojakin. Mutta kyllä se puu on aina puuta.

Posan rinsessa se on allkanutkin nukkumaan tosi huisia yöunia. Ja hyvä niin.

Talvikki: Tosi kurja että niin moni on joutunut perumaan tulonsa teidän tämän päivän kekkereille. Toivotaan että isäsi paranee pian ja selivää että mikä häntä oikein vaivaa.

Nyt pidemmittä löpinöittä koiraa ulkoiluttamaan ja sitten täyttämään ja koristelemaan kakkua (taas).

mirulii kera poikinensa

Kommentit (39)

Vierailija
1/39 |
07.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

[color=red]Koko eilisen päivän yritin päivitellä kuttulaa, mutta pyh..

[b]Marieela ja Ninnu:[/b] Mä en usko meillä niiden iltahulinoiden johtuvan yliväsymyksestä, kun Kirppu on valvonut aika ennenkin sen 3-5h ennen yöunia ja silti vaan on nukahtanut itsekseen. Enemmänkin epäilen tätä tissittelyä... Nyt siinä on uus ongelma (yllätys!). Kun olen saanut suihkuamisen vähenemään käyttämällä samaa tissiä useamman kerran ja pumppaamalla, niin nyt neiti hermostuu ilmeisesti siitä, kun maitoa ei heru tarpeeksi pian! Lopettaa 20s päästä ja huutaa. Eilen sanoin jo miehelle, että meidän tissittely loppuu pian, mutta kai tässä vielä sinnitellään.. Huomenna olis se rokotetutkimuskin, niin näkee miten paino on kehittynyt (se yks stressin aihe..).

Muakin kiinnostaa [b]Akashian[/b] työhaastattelu?

Tänään pitäis mennä spinningiin, mutta saa nähdä. Eilen sentään kävin juoksemassa. Niin, ja kävin eilen aamulla puntarilla (vaikkei saiskaan), -700g :D

A & Kirppu-neito 3kk

Vierailija
2/39 |
07.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voihan kuttu minkä tökkii taas tuo kuttula.. höh.

eilen, kun yritin lähettää Serenahille suoraa kutsua niin tuli joku tiedotus, että msn päivittää jotain juttuja joten siksi kaikki ei toimi normaalisti. Varmaan sama syy miksei koko kuttula toimi. :( no toivottavasti saavat sen taas pelittämään.

Meni pupu pöksyyn enkä uskaltanu testata tänä aamuna lainkaan.

Kävin yöllä ainakin kaks kertaa vessassa ja aamulla oli taas niin laimeen näköstä tuo testitavara joten päätin säästää testauksen huomiseen. Yritän siis säästää itseäni pettymykseltä...

Jotenkin on vaan niin varma olo, että ei sieltä mitään viivaa kumminkaan tuu. Jos se toissa-aamunen oli vaan joku viallinen tikku tms..

Mut nyt pitää lähteä ulkoilemaan!

[color=hotpink][b]♥Talvikille mitä suurimmat ja lämpöisimmät synttärionnittelut!♥[/b][/color]

piipaa kp 22/26 dpo9

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/39 |
07.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä kova tohina päällä synttäreiden takia, joten nopeasti vaan...toivottavasti saadaan kuttula pian pelittämään, ihan pisti eilen ärsyttämään kun ei päässyt kirjoittamaan;-)

Kiitos piipaa onnitteluista:) Huomista testausta odotellaan:)))

Mirulii:Jaksuja vielä tämän päivän pirskeiden pitoon!

Matteusk: Tervetuloa Suomeen!!!!!!!!!!

t:Talvikki 30v!!!!

*joka huomasi viime tingassa käyttäneensä teidän oikeita nimiä...uups:)*

Vierailija
4/39 |
07.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinkahan monta kertaa mä eilen yritin kans päivittää tuota msn-puolta = tsiljoona, ainakin ;D

Meidän kone päivitti siis ite ittesä ja luulin et se sekoitti koneen kokonaan jotenkin. Explorerilta tuli joku uusi 7 versio ja mä tietty ajattelin et sen takia kuttula ei toimi -> mut eipä toimin tän mozillan kauttakaan joten msn-väki taitaa olla lomilla ku sivut ei toimi...

[b] Mirulii [/b], juu kyl se lattia antaa ison säväyksen koko asuntoon. Mä oon tyänny tästä asunnosta aina ihan hirmuisesti lukuun ottamatta lattioita ja nyt nekin sitte tulee toiveiden mukaiseksi. Me asutaan kuitenkin tääl viel muutama vuosi enne omaa uutta, joten kyl mä jaksan sen rempan ja siitä aiheutuvan sekasotkun viel näiden muutaman vuoden takia. Jos vuoden päästä muutettas niin sit jättäsin väliin kyl...

Mites, onko mitään uutta tietoo matkan suhteen?

[b] Axelara [/b] voihan se toki johtua muustakin teidän iltaitkut. En sanonukkaan et se ois syynä -> totesin vain et meil ainakin nukkumaan meno on ihan työn ja urakan edessä kun ja jos neiti ehtii yliväsyneeksi. Meil siis nukahtaa kaikkein parhaiten kun vie mieluiten hieman liian aikasin kun liian myöhään sänkyynsä... Ja noin yleisesti kai yliväsymys lapsilla tekee sen ettei sit meinaa saada unesta kiini millään *tuumaille ajattelee*

[b] Piipaa [/b], luulisi et viiva on yhtävahva huomen jos oli ollut selkee eilenkin *tunnustaa ettei käynyt katsomassa*

Pidetään ainakin peukkuja monin keraisesti.

Mutta nyt pikkuisimmalle J:lle soseita lounaaksi jotka ei uppoo niin yhtään. Kaikki hedelmäsoseet kyl uppoo mut ruoka, minkäänlainen ei yhtään, ei omatekemä eikä ostettukaan. Täytyy todeta et liekö meil piti paikkansa väite: mitä myöhemmin (6kk) aloittaa kiintetät, sen huonommin alkavat uppoomaan. Noil 2 aiemmal tosiaana loitin 4kk iässä ja alkoi uppoomaan todella hyvin mut nyt ei, ei millään. Pelkkää sotkua tulee ja sylkipärinää ruuan ulossaamiseksi suusta 8/

No, yrittää pitää taas, jo kk päivät on yritetty siis...

Mukavaa sunnuntaita. Huomen alkaa meil arki kun koulut alkaa taas joululoman jälkeen, yök, aikaisia aamuja *huoh*

Marieela kera 3 lapsen

Vierailija
5/39 |
07.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

[color=red](joskus on korkeintaan hieman kitissyt nälkää/väsymystä). Ja sama itku tissin kanssa on siis aina muulloinkin, paitsi yöllä ja aamun ekalla syötöllä. Alkaa pikkuhiljaa kypsyttämään. No, temperamenttinsa on tainnut periä äidiltään;)

Ja noista [b]soseista[/b]. Vaikkei mulla omakohtaista kokemusta vielä olekaan, niin luulen, että riippuu lapsesta. Joillakinhan se refleksi häviää aikaisemmin/myöhemmin ja samoin kiinnostus herää eri tahtiin. Esim. mun kaverin poika aloitteli syömään soseita 5½kk iässä ja saman tien veti puolipurkkia kerralla. Ja kummitytön kanssa taas sai tapella ekan kuukauden (6-7kk), että sai mahaansa mitään muuta kuin maitoa.

Vierailija
6/39 |
07.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älkää nyt säikähtäkö, et mikä hörhö se tänne tuli ;D Minä siis entinen nekku tulin pikkasen tervehtimään.

Kiva kun teistä kuulee aina välillä jotain tätä kautta! :)

Halusin myös pienen ilosanoman teille kertoa - Vihdoin olen nimittäin raskautunut! Tänään sain hieman vahvemman plussan testiin, rv 6 menossa ja la 8.9 :) Kaksi vuotta (suunnilleen) kerettiin vauvaa yrittämään - toivottavasti tämä nyt pysyisi matkassa sinne syyskuulle asti.

Hyvää jatkoa toivotan kaikille ja Onnellista tätä vuotta :)

Vierailija
7/39 |
07.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sydämelliset onnittelut Talvikille!!!!!!!

Ja Dumle-Nekulle myös,voi miten ihanaa *miljoona sydäntä tähän* Mitäs mies tuumas asiasta? ja mitä teille muuten kuuluu??

Piipaalle pidetään peukkuja!

Matteusk,tervetuloa taas kotiin!!! Kuulumisia odotetaan enemmän kuin innolla!

Mie en osaa oikeen tänne kirjottaa,kun ei tahdo oikeen muistaa nikkejä ja pelkää koko aika kirjottavansa nimellä :/

Toivottavasti pian päästään taas Kuttulaan. Me oltiin eilen mun äidin luona syömässä,tarkoitushan oli viettää niitä 3vuotissynttäreitä,mutta kas kas,kun taas vaihteeksi ei anoppilan väelle käynytkään. No,siihen olis pitänyt kyllä jo osata varautua,kun ei olis ollut eka kerta :/

Mutta palaillaan. Nyt ulos ihmettelemään lunta

Hönttä ja murut

Vierailija
8/39 |
07.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilen sitten yritin Kuttulaan pari kertaa viestin kirjoottaa...ja päivitin ja päivitin...

Onneksi on tämä varapino!!!!!

Meitin piti tänään mennä tyttelin kanssa kattomaan mun äidin exää (sit mun sisko ja sen poikakin ois tullu). Illalla tältä H:lta tuli viesti " ettei tarvi tulla ja hyvää loppuvuotta" . No ei me sitten menty ja just äsken H soitti että " koskas tuutte?" . Sanoin siitä viestistä minkä se lähetti ja se vastas " en kai? olin kyllä aika koomassa! Anteeksi, totta *** haluan lapset ja teidät nähdä" . Soivittiin sitten että parin viikon sisällä nähää...lapsille ei kyllä kannata kauheesti mitää sanoa ettei ne pety, ne kun tykkää H:sta tosi paljon!

Ollaan miehen kanssa oltu eilen ja tänää aamulla kenkillä (tytteli on istunut rattaissa ja poika nukkunut vaunuissa...edelleen jatkaa uniaan ulkona)!!

Toivottavasti toi Kuttula alkaa taas pian pelittämään!!

Dumle: Onnea tosi paljon pikku masuasukista!!!!=) Todella hieno homma!!!!=D

Jaaha...poika heräs!!

Hauskaa sunnuntaita kaikille!!

terv.lottis

Vierailija
9/39 |
07.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hönttä: onko siellä lunta?!!! *kateellinen* Täällä sataa vettä ja on harmaata ja synkkää jne.

Mulla kanssa sama juttu etten muista kaikkien nimimerkkejä ja pelkään että kirjotan vahingossa oikeilla nimillä!!

Mutta nyt kattomaan pikku herraa!!!=)

t.lottis04

Vierailija
10/39 |
07.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me ollaan kotiuduttu reissusta.

Vai ei kuttula pelitä taaskaan, prkl! No hiljastapa täälläkin on ollut.

Meijän reissu meni kivasti. Ihania hoitoja ja perheen kanssa yhdessäoloa. <3<3<3<3<3<3

No kirjottelen enempi sitten Kuttulaan ja katotaan jos kuviakin sais laitettuu meijän reissta ja ISOSTA pojasta! =)

Mutta siis NEKULLE suuret onnittelut plussasta! Olis kiva tosiaan kuulla sun kuulumisia pitkästä aikaa, jos haluat jotain kertoa! (Anteeksi, vanha nimimerkki, mutta ku oot meille aina Nekku=) Ei osaa muuten aatella!)

Nyt laittaa ruokaa ja purkaa laukkuja kun muksu nukkuu....

S+A

Vierailija
11/39 |
07.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei täälkään mitään lunta ole, vettä tulee ku e:terin persiistä ;D

Oltiin ulkoilemassa alsten kanssa ensin aamupvällä ja sitte mentiin kun isi J heräsi uniltaan (yön taas töissä..) luistelemaan. Helsingin rautatientorilla (on muualkin..) jääpuisto eli tekojäärata ja oli ihan kivaa. Poika ei meinan millään suostuu edes yrittää, olikin ku bambi ensi jäällä mutta kyllä se viimein alkoi sujumaan paremmin. Isompi tyttö sitte nautti senkin edessä luistelusta ja pinin tyttö veteli nokosia vaunuissa isisn hötkyttäesä ;)

Axelara, juu, tiiän mitä koet. Meilhän pikkuneidillä alkoi nuo rintaraivarit 2kk iästä ja jatkuivat tasan sinne asti kun maito riitti. Yöt ja pvän 2 ekaa syöttöä lukuunottamatta muut kerrat raivosi ja vastusti todella kovasti koko rinnasta syöntiä.

Nekku nekkunen, valtavan suuret onnittelut plussasta!!!!!!!!!!!!!!!! Juuri vasta luin et miehesi ei haluakkaan viel isäksi vaan asustaa arkea ensin teitin kanssa (tääl oli sun kirjoitus) kuinkas se mies nyt päänsä kuiten (taas?) pyörsi??? Valtavat onnittelut kuiten, aivan mahtava juttu!!!!Tuuhan kertoo muutenkin mitä oot tän vuoden ku ollaan oltu muual hommaillu?????

Mä kuulin just kans ennen tänne nettiin tuloa et meidän isin kaveri avovaimonsa kanssa saavat lapsen, heil la ois heinäkuun alussa.

Ja 3 muutakin tuttua pariskuntaa (pojan kummit, miehen veli vaimoineen ja isoimman tytön kummi miehensä kanssa) yrittävät saada toista lastaan alulle, kohta varmaan saadaan plussa uutisia enemmänkin. Juuri pienimmän tytön kummi sieltä Dallasista kyseli eilen (tuli eilen Suomeen) vieläkö aiotaan 4:s tehdä johon tokasinn et nyt on sun vuoro täyttää oma osuutesi tästä maailmasta ;DD Sil ei o kyl ees viel naista mut hitaasti hyvä tulee, heh...

Mutta, nyt meen lepää. Vatsan tässä juuri ruualla täytin ja nyt oon ihan töötluistelusta ym. Se on tsoro moi..

Vierailija
12/39 |
07.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toinen mörkö se täällä myös tervehtii vanhoja tuttuja. Selkä ei valitettavasti kestä kauaa koneella istumista, joten tältä illalta pakko jo poistua.

Kiva oli kuitenkin lukea kuulumisia.

masuli ja Hippu rv31+

Vierailija
13/39 |
07.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla aina kestää tajuta, että te ootte täällä Vauviksella :( Nytkin oon käynyt Kuttulassa monta kertaa tänään ennen kuin nyt vasta hokasin tänne tulla :D

Me tultiin äsken ulkoilemasta. Meni päivä taas kyläillessä, joten ulkoilu meni vähän myöhäiseksi. Mukavan lauha ilma täällä, nollakeli eikä kerrankaan mitään sada taivaalta.

Onnittelut Nekku-Dumlelle plussasta!!!!! Mitäs sulle muuten kuuluu?

Mä en tahdo enää osata käyttää nikkejä, meinaan koko ajan vahingossa kirjoittaa oikeilla nimillä - tuntui olevan samaa " vikaa" muillakin Kuttusilla...

Sauna lämpiää (taas, jo kolmatta päivää peräkkäin) ja kohta pääsen löylyihin. Mukavaa!

Toivottavasti Kuttula pian pelittäis.

Vierailija
14/39 |
07.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

pikaisesti vaan ilmoittelen, että kotosalla ollaan. tarkempaa selvitystä matkasta sitten kuttulaan, kunhan taas pelittää. hymyssä suin kuitenkin. nyt meen SAUNAAN!!!

matteusk kera perheen

Vierailija
15/39 |
07.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

[b]Marieela[/b] - Ihan oikein olet lukenut.. Tuolla toisellakin palstalla jossain vaiheessa purin tuntemuksiani, kun miehelle tuli uusia ajatuksia meidän tulevaisuudesta. Mies siis toivoi että menisimme ensin naimisiin ja sitten vasta uutta vauva yritystä. (pari kuukautta on jo ollut vauva-mahdollisuudet nollissa) Olin jo itse sinut asian kanssa ja siltä osin kaikki ok.

Hassua tässä onkin se että tämäkin kierto piti olla täysin nollissa sen suhteen! :O Ilmeisestikin hedelmöittyminen on tapahtunut tosi loppu kierrosta - testitkin (2) näyttivät viikolla vain hyvin haaleata haamua. Vaikka menkat ollut myöhässä viikon verran.

Että onpas tässä käyty miehen kanssa hyvin kirjavia tunnemyräköitä läpi. Mutta kutkuttavan onnellisia olemme - kaikesta huolimatta :D Miehellä kestää varmasti vielä aikansa ennen kuin edes sisäistää tätä kunnolla - itsekin vasta alan pikku hiljaa uskomaan vauvan tuloon!

Just äsken vitsailimme että tämän tajuaa varmaan vasta sitten kun vauva alkaa liikkumalla ilmoittamaan itsestään ;)

[b]Ihanaa kuitenkin - aivan ihanaa :D[/b] Näin se elämä joskus päättää.

Muuten sujuu myöskin kivasti. Mies on vielä intissä huhtikuuhun asti. Tekee ohessa ambulanssikuskin hommia. Mulla on aivan ihana työpaikka päiväkodissa esikoululaisten parissa :D Jatkan sitä aina äitiyslomaan asti. Tyttö muistuttaa jo uhmakasta koululaista ;D (vaikka vasta esikoulu häämöttää 5v7kk)

Tälläistä tavallista perhe-elämää Nekulle (tutumpi varmaankin näin ;)

Vierailija
16/39 |
08.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin äsken Kuttulaan kokeilemassa ja vielä tuntuu jumittavan!!! *huokaus*

Toivottavasti pian alkaa pelittää!!!!

Meillä eilinen sujui ihan rauha merkeissä. Iltapäivällä käytiin tytön kummitätiä katsomassa ja siinä se sunnuntai sitten menikin.

Aamu on alkanut jo muutamanminuutti yli kuusi. Ite ihan poikki, mutta kyllä se taas tästä!!!:)

dumle/nekku: =) Noin just sen elämän kuuluu mennä!!!:) Olette varmasti tosi onnellisia vaikka pikkuinen " yllättäen" ilmoittikin tulostaan!! Vielä kerran paljon onnea teille molemmille!!!

Mutta nyt mun mentävä antamaan tytölle syömistä...poika ei vielä reilu tuntiin huoli mitään aamupalaa (niin ne kaksi viinirypälettä mitkä se EHKÄ huolii)

terv.lottis04

Vierailija
17/39 |
08.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kurjaa,kun ei pääse vieläkään kuttulaan *murisee* Ja muutenkin ihan tylsää,kun lumet sulivat yöllisen vesisateen ansiosta ja koulukin alkaa taas ja piti herätä ihan liian aikaisin..." siihen kyllä tottuu taas" ,tuumas tuo meitin reipas koululainen ;) Niinpä kai,mutta aina tää eka aamu loman jälkeen on rasittava...*haukottelee*

Ihana huomata,että Matteuskin päässyt turvallisesti kotiin :)

Kiva kuulla Nekun kuulumisia :) Meillä on kanssa syksyllä eskariin menossa tyttö ja tempperamenttia löytyy kovasti :D Väliin hän kyllä uhkaa olla menemättä koko eskariin ja väliin taas oottaa ihan innolla,hyvä ettei reppua jo pakkaile ;)

Jahas,koulutaksi taitaa tulla...

Vierailija
18/39 |
08.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piipaalle halitus )))halaa(((

Tänään on E:n kasvukontrolli,eipä oo tainnut ressu paljoa pituutta venyä,kun on täs ollut kaikenlaista sairastelua sitten viime käynnin jälkeen :/ Saas nähdä alkaako nyt sitten verikokeiden otot sun muut. Ja T:lla on 3v neuvolakäynti samalla kertaa ja katsotaan tuota puhejuttua,just kyllä miehen kans juteltiin,että Joulunaikaan juttua on alkanut tulemaan ihan eritavalla kuin ennen,ehkä se tästä :) Ja eilinen päivä oltiin jo ilman vaippaakin,vaikka ulkoreissulle laitoin kyllä vielä vaipan ihan vaan varmuuden vuoksi.

Mutta nyt A hermostuu,joten...

Vierailija
19/39 |
08.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos Hönttä.. On tässä taas menny puoli aamua itkiessä. :' (

Millonkahan mä ymmärrän luovuttaa...

Vierailija
20/39 |
08.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kukaan kokeillut toimiiko varakuttula? Tammiksien yhteisö nimittäin ainakin toimii moitteettomasti ja siksi pistää miettimään, että miksei kuttulas sit toimi. Onko siis kyse msn:n bugista vai jostain muusta.

PIIPAAn uutisia en kyllä nähnyt, mutta ilmeisesti viiva ei vahvistunut?

Nyt puistoon. Esikon energia ei enää mahdu meidän asuntoon :)

Ninnu ja poikulit