Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kuttujen varapino :D

07.01.2007 |

Ei pelitä kuttula taas ei. Josko taas kirjoiteltaisiin tcänne porttien aukeamista odotellessa.

Meidän syttärisankari kiittää kovasti kaikkia onnitteluista.

Eiliset lastenkutsut meni hyvin. Hengisä selvittiin koko porukka myös minua ja iskää myöden. Mutta kyllä noista pojista sitten lähti ääntä. Ja kämppä oli jotakunkin pommin jäljiltä viimeisen pojan kotiuduttua. Mutta kivaahan noilla tuntui olevan ja se on pääasia. Pikku M ei myöskään yhtään pelännyt suurta poikalaumaa ja melkoista mekkalaa. Tuntui vain olevan innoisaan kun oli paljon katseltavaa.

Tänään sitten juhlitaan molempia poikia vielä sukulaisten ja ystävien kera. Sitten saakin taas puoli vuotta odotella seuraavia kekkereitä. Ajateltiinkin pitää sitten kesällä yhdistetyt pikku M:n 1v. synttärit sekä minun ja iskän kuuskymppiset (30+30). Ja siinä samassa syssyssähän on vielä se meidän hääpäiväkin, joten juhlittavaa riittää :)

Serenahille kovasti paljon tervetuloa takaisin Kuttulaan! Tosi kiva saada vähän uusia tuulia välillä. Ja oli tosi mukava lukea, kuinka sinun elämäsi oli saanut ihanan uuden käänteen.

Marieela: Hieno homma että saatte ne uudet lattiat. Kyllä tulee koti taas ihan eri näköiseksi. Vaikka onhan niitä tätä nykyä toki tosi kivoja muovimattojakin. Mutta kyllä se puu on aina puuta.

Posan rinsessa se on allkanutkin nukkumaan tosi huisia yöunia. Ja hyvä niin.

Talvikki: Tosi kurja että niin moni on joutunut perumaan tulonsa teidän tämän päivän kekkereille. Toivotaan että isäsi paranee pian ja selivää että mikä häntä oikein vaivaa.

Nyt pidemmittä löpinöittä koiraa ulkoiluttamaan ja sitten täyttämään ja koristelemaan kakkua (taas).

mirulii kera poikinensa

Kommentit (39)

Vierailija
21/39 |
08.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin kokeilemassa tota vara kuttulaan eikä sekään toiminut!!

Mikäköhän tässä taas mättää???

Piipaalle haleja!!!! Olet ajatuksissa!!!

Mäkään en viestiä nähnyt.

On muuten " hankala" lukea näitä viestejä, ku en oikeen muista ketä on ketä...=)

No jospa pian päästäs takas Kuttulaan!!

No nyt menen laittaa pyykit koneeseen...

terv. lottis04

Vierailija
22/39 |
08.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kukaan laittanu ylläpidolle viel viestiä,ettei sivut pelitä? jos muut yhteisöt toimii,ni mikäs meitin sivuilla oikeen tökkii...

Mie kävin siel Piipaapulin omilla sivuilla aamulla kurkkimassa,sieltä sen tietoni ongin. *lähettää edelleen rutistuksia Piipaalle*

Oottelen täs lastenvahtia,jotta päästään sit lähteen ekaks neuvolaan ja sit kauppaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/39 |
08.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei pelitä kuttula ei vielä*huoh*Mä alan kans jo huolestuu et miksi...

Piipaalle halitus täältäkin vaikka en ole nähnyt tulosta. Mä toivon sulle niin kovin sitä pikku kolmosta et sydän halkeaa!!!!

-> mutta voiko ihmisten oikeesti se eka testi näyttää jostakin muusta syystä viivaa vahvasti. Olihan se kuitenkin vko etuajassa testattu joten siellähän voi olla ovis tmv testissä viivaa näyttämässä??????? Tai miten ihmeessä raskaustesti voi näyttää vkoa ennen edes menkkoja plussaa?? Ymmärrän et toiset saa plussan pari pvää ennen oletettuja kuukautisia mut et vko, eiks se ole liian aikasin? Enkä nyt kirjoita tätä ollenkaan ilkeydessä tai mitään negatiivista vaan ihmettelen oikeesti tätä asiaa :0 Musta on vaan ihme et testi niin aikasin näyttäs ku ei edes yksityisel lekuriasemal gynet usko niin aikaisin näyttäviin testeihin... *ihmettellee niin et silmät pyörii*

Hönttä, juu tääl yhtä ankeena alkoi eka aikanen aamu kans koulun takia. Jenna itse sanoi ettei hän koskaan totu aikaisiin aamuihin -> tulee äitiinsä*nolona myöntää*

Tää alkaa oikeesti tää sumuinen Lontoo ilma tökkimään jo PAHASTI. Musta tää on niin masentavaa vaik et ei yhtää masista olis ilmas niin tällaiset kelit masentaa ihan väen väkisin, yöks!!!

Nekku/dumle (mulle aina Nekku ;D), luonto nyt päätti toisin teidän kanssa. Ilmeisesti te itse vatvoitte tuon vauva-asian suhteen niiiiiin kauan et korkeampi päätti teitä hieman avittaa suuntaan mikä oli teille tarkoitettu =) Onko tulevalle iso-siskolle jo kerrottu uutisia? Jos niin kuinkas tuleva eskarilainen asian otti?

Masuli, kiva kuulla sustakin!!!! Onpas sun raskaus jo edennyt viimisille kympeille*ihmettelee ajan kulua* Tääl neiti kans tuli ½ vuotta jo ja en voi ku todeta et nää kasvaa ihan älyttömän nopeesti ;D Miten muuten olet voinut vaikka selkä ilmeissti hieman kärttyilee??

Mä meen nyt kokeilee kans toimiiko meidän heinis sivut siel mesen puolella. Jos niin sitte tosiaan pitää ottaa sinne yhteyttä et kuttula taas vaihteeks jossain kiellos tjsp...

Marieela kera pienempien lasten...

Vierailija
24/39 |
08.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis hermo menee ton kuttulan kanssa. Grrrrrrr!!!!!

Nyt se Serenahkin luulee et vaihettiin kaikki sieltä pois ku tuli sisään. (?) Jätettiin kuttula kokonaan.

Toinen asia joka ärsyttää nyt on se että tänään oli mulla eka puntaripäivä eikä mitään muutosta eli ei oo paino laskenu. =( Mä en kyllä ala. Herkut pois ja kuutena päivänä viime viikolla hikitreenit ei sitten tuottanut tulosta. No nyt jätetään vielä ne mun herkut kaakao ja digestivet pois ihan kokonaan. Kai se on pakko alottaa sitte kaloreita laskee tarkemminkin jos ei muuten ala paino putoo.

Piipaalle jaksuja vaikka en tiedäkkään mitä on käynyt mutta voin arvailla. =' (

Me ollaan lähdössä kauppaan pojan kans ja vaunulenkille josta ei varmaan oo hyötyä siitäkään ku ei muustakaan liikunnasta. kakka!

No ni nyt vaan tarkistan et kaikki nimimerkit on paikoillaan. =DDD Ei meinaa muistaa edelleenkään!

S+raskauskilot

Vierailija
25/39 |
08.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei pelitä Kuttula ei...

Mun sisko tulee kohta meille ja alkaa tekemään työhakemusta tässä koneella, joten en vähään aikaan taas nettiin pääse. Ulkoilemaankin lähdetään puolenpäivän maissa, joten iltapäivälle menee varmaan mun pinoutuminen.

Ollaan aloitettu mun siskon kanssa suunnittelemaan T:lle yllätys 30v-juhlia. Laitettiin eilen s-postia paikalliselle erähenkiselle yritykselle, koska aateltiin viedä mies esim. kalliokiipeilemään, koskenlaskentaan tms. Sit huomenna täytyy käydä kysymässä paikalliselta yrittäjältä tarjous, mihin hintaan hän tekisi meille jotain Thai-henkistä ruokaa (tää nainen on siis thaimaalainen). T tykkää ihan älyttömästi tulisesta ruuasta ja siksipä halutaan mies yllättää aidolla thairuualla.

Sellaisia suunnitelmia siis täällä. Tänään pitäs tulla B-lausunto postissa, jotta pääsen apteekista ostamaan sitä soijamaitoa. Pelkään vain, että E on allerginen myös sille soijalle (koska viimeksi testauksen jälkeen oli ihottuma pahentunut ja pari yötä oli rauhattomia) - ja koska se lääkärikin sanoi et tarkkailkaa soijaa kovasti. Mutta ekaksi on kuulemma Nutri-Soijaa kokeiltava ja jos se ei sovi, niin sit siirrytään Almiron-Peptiin. Valmistuaudun henkisesti koko ajan siihen vilja-allergiaankin ja illalla aion suunnata kirjastoon etsimään keittokirjoja allergisille lapsille. Vaikkei me niitä viljoja oo vielä aloitettu, niin mun vaistoni sanoo että E on allerginen myös niille.

PIIPAALLE iiiso hali!!!

Eilen alkoi taas 24 ja mä oon jo ihan koulussa taas siihen sarjaan :D

Jassoo, nyt tuli sisko ja pitää mennä.

J sekä E

Vierailija
26/39 |
08.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ihan ihmisten oikeesti herkät testit voivat näyttää plussaa heti kun hcg taso on vähintään se 10 mIU/ml ja tämä määrä voi tulla jo siitä, kun alkio vain hipaisee kohdunseinämää.

Onhan olemassa lääkkeitä (tai sairauksia) jotka voivat sitä hormonia saada aikaan ilman raskautta, mutta clomit ei sitä tee, koska se ei sisällä hcg:tä ja muuta mulla ei oo ollut käytössä. Ja lh-hormoni jota ovikseen tarvitaan häipyy kyllä samantien oviksen jälkeen ja sen kertoo ovistikut ihan selvästi ainakin omalla kohdalla.

Ja miksi ihmeessä jollain yksityisellä gyneasemalla ei lääkärit tuohon usko? Siis onhan tieteellinen tosiasia, että raskautta yrittäessä on miltei suurempi mahdollisuus kemiallisiin raskauksiin kuin ettei hedelmöitystä edes tapahdu.

Siinähän se sitten onkin, että kuka haluaa sen tietää ja kuka ei.. Mutta mä kun vaan tiedän sen silti ilman testiäkin, sitä vaan haluaa luoda itselleen toivonkipinöitä, jos vaikka viiva vahvistuisikin..

Toisaalta joku osa mussa haluaa taas uskoa, että kyseessä oli viallinen testi ja vielä ois mahdollisuuksia.. Tätä vaan kun on toistunu jo turhan usein niin sitä tuntee itsensä tosi hölmöksi elätellessään mitään toivonrippeitä. :(

Vierailija
27/39 |
08.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta onneksi varakuttula ja heiniksetkään toimi, niin ei ole ainakaan kuttula missään boikotissa taas.

Nyt syömään

Vierailija
28/39 |
08.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

piipaalle iso hali. kyllä surettaa sun puolesta:((((((

täällä kärsitään jetlagista ihan tosissaan. tai siis lähinnä tyttö, joka on nyt kahtena yönä valvoskellut useamman tunnin:(... ja pikkuvelikin on aika sekaisin, mut sen saa vielä suht ok tissillä tainnutettua öisinkin. kympin aikaan herättiin uuteen päivään ja tarkoitus oli mennä käymään talvikin luona kakkua syömässä, mutta jäi sit menemättä, kun tyttö oksensi eteisen lattialle. puoli tuntia sen jälkeen nukahti leikkihuoneen lattialle kesken leikin, nostin sen sit soffalle siitä. en vaan yhtään tiedä, kuinka kauan sen uskaltaa antaa nukkua, kun ois ihan kiva, että osais taas nukkua yöllä. eli rytmi pitäs jollain ilveellä saada käännettyä takaisin. toisaalta ei kai 10 tunnin aikaero ihan hetkessä käänny. totta on todellakin, että itään päin mennessä tää jetlag on paljon pahempi, toiseen suuntaan ei edes hirveesti huomannut.

nyt poitsu kitisee lattialla, joten tissiä kehiin.

matteusk (suurin piirtein järissään) ja muksut (aivan pihalla)

Vierailija
29/39 |
08.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

.. mä tässä apinan raivolla imuroin ja mua huippaa ja yököttää..

Pakko oli oikein pohtia monelta kannalta tuota lauantaiaamun testiä. siis mähän en oo ikinä ennen noita mammaksin testejä käyttäny joten mistäpä mä tiedän vaikka hyvinkin ois ollu oikeesti viallinen. Ja ohjeissa sanotaan, että testiä ei saa lukea enää viiden minuutin jälkeen. no kyllä mä sen kuvan otin miltei heti, mut ei mulla ollu kelloa vieressä. Ja siinä oli vielä lisäks sellanen ihme viilto mitä ei tän aamun testissä ollu.

Kyllä mua nimittäin itseänikin ihmetyttää se, että niin aikaisin ois muka ollu noin hyvä viiva, koska vanhat kunnon aconitkaan ei anna kuin haamujen haamuja.

no otinpa ja tilasin aconeita, enpäs heitäkkään vielä kirvestä kaivoon!

Ja jos sekin näyttää negaa niin sit voin lopettaa terot hyvällä omalla tunnolla, kun en niitä turhaankaan viiti jatkaa.

Vierailija
30/39 |
08.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

PIIPAALLE halitus!!! :(

Tervetuloa MATTEUSK kotiin!! Toivottavasti arki palautuu pian ennalleen!

Me oltiin tänään siellä [b]rokotetutkimuksessa[/b]. Meni hyvin, lääkärikin tokaisi, että kyllä teidän tytöllä temperamenttia löytyy;) Kuulemma ihmeen seurallinen tapaus *äitiinsä tullut*... Nyt sit seuraillaan tuleeko mitään oireita.

Painoa ei ollut tullut hirveästi niin kuin epäilinkin: 6175g ja pituutta 62,5cm. Saa nähdä mitä nlan th sanoo ke... On tos kuitenkin reilu 100g/vko...

Mun paino oli sitä vastoin hienosti laskenut: -1,4kg/vko!! Olin vähän järkyttynytkin. Normaalisti olen syönyt, herkut vain jättänyt paria pullaa lukuunottamatta pois. Ja eilen kävin spinningissä ja la juoksemassa. Sullahan voi [b]Soffu[/b] johtua aivan hyvin siitä, että olet urheillut niin paljon -->lihakset painaa..

A & I 3+kk

Vierailija
31/39 |
08.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on koira leikattavana. Ja olipahan taas reissu sekin. Mä luulin että vien vaan koiran sinne kahdeksi, joten otin lapset mukaan. Mihinkäs mä niitä muuallekkaan olisin saanut. M:n uniakin venytin ja vanutin että pysyy kahteen asti hereillä. Normaalisti käy ihan viimeistään puoli 2 maate. No, eikös siellä ollut ajat myöhässä ja me venailtiin sitten ahtaassa ja kuumassa odotustilassa puoli tuntia toppavärmeet päällä. Toisessa kädessä oli koira, toisessa kädessä hytkytin kiukkuavaa pikkumiestä ja samalla komensin toista kiukkuvaa lasta, joka pitkästyneenä pyöri pitkin likaisia lattioita.

Jossain vaiheessa sitten kysäisin että kauankohan tässä vielä mahtaa mennä, johon tyttö sitten sanoi että edellinen toimenpide on vielä kesken. Juuh, great. Onneksi tyttö sitten älysi mun tuskastunutta ilmettä katsoessaan ehdottaa, että ottaisi koiran jo sinne takahuoneeseen ja rauhoittavat sen sitten siellä. Joten puoli kolme päästiin viiimein lähtemään. M sammui autoon kuin saunalyhty ja mä kuivattelen nyt tässä hikeä. Neljän aikaan pitää koira sitten käydä hakemassa. Meitin iskä onnistui kadottamaan viime viikolla pankkikorttinsa, joten mä joudun yksin mennä hakemaan nukkuvan koiran kotio. En kyllä yhtään tiedä miten sen saan nostettua ite autoon, mut toivottavasti joku sieltä vähän jeesisi.

Kaiken lisäksi siihen odotustilan penkille istu mun viereen sellanen nainen, joka heitteli kaikenmaailman sarkastisia kommentteja meidän koiran korvista, joissa on kärjissä sinitarrat painona. Tuolla rodulla kun kuuluu olla 1/3 korvan kärjestä lurpallaan eikä L:llä ne pysy itsestään. Joten kasvattajan ohjein olemme tuota sinitarraa korvankärjissä pitäneet. Eikä L meistä näytä ollenkaan itseltään jos sen korvat on pystyssä. Lisäksi se irvaili mulle M:n tutista, että naruhan siinä pitäisi olla. Kun ukko onnistui sylkäisemään tutin lattialle, ja sitä piti sitten käydä huuhtomassa. Enkä kotoonta lähtiessä, kiire kun taas vaihteeksi oli, löytänyt mistään tuttiketjua. Muuutenkin se katto meitä niin pitkin nenänvartta kun M:a siinä hyssyttelin kun se kuumissaan ja väsyneenä kiukkusi. Että kuulkaa mun olis niin tehnyt mieli tinttasta sitä naista. Mut tyydyin vaan vastailemaan sille erittäin epäystävälliseen sävyyn. ARGH

Piipaalle iso halitus ja tsempit. Heitän tähän tämän iänikuisen vanhan ja kuluneen, mutta niin paikkaansapitävän sanonnan, että toivoa on niin kauan kuin tätiä ei näy!

Marieela: Ei oo mitään uutta kuulunut vielä matkasta. Mä todella toivon että tällä viikolla jo asia selviäisi. Mut pahoin pelkään että ensi viikolla edelleen odotellaan matkan vahvistusta. Kyrsii tuokin asia taas niin kympillä, ettei mitään rajaa. Ja vielä nää paskat kurakelit ja synkkyys tähän päälle, niin avot. Melkein tekisi mieli jo alkaa virittelemään itseään narun jatkoksi ;D

Tervetuloa Eepu ja perhe takaisin suomeen! Toivottavasti saatte rytminne pian normaaliksi.

Mites höntän ja lasten neuvolakuulumiset?

Ei mut nyt meen keittämään kahvit ja vähän rauhoittumaan. Niin jaksan sitten taas lähteä sitä koiruutta noutamaan lääkäristä.

mirulii ja pojat

Vierailija
32/39 |
08.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

nyt nukkuu sit molemmat lapset. poitsu tosin alkaa olla suht hyvässä rytmissä, kun jaksaa valvoa ja olla ihan oma itsensä päiväsaikaan, mutta tytön uneliaisuus huolestuttaa. siis lähinnä sen vuoksi, että ens yö sit taas varmaan valvotaan, kun nyt nukkuu. ja kun se on semmoinen " tukkinukkuja" , niin ei sitä oikein hereillekään saa. oisko puolisen tuntia ollut tossa välillä hereillä ja keittönpöydän ääreen nukahti istualtaan... mietin jo, että jahka näiltä unilta herää, niin sit pitää venyttää nukkumaanmenoa illalla myöhemmäksi. kun eilen neiti nukahti jo ysin pintaa illalla, mutta sit heräsi klo 1-2 (tai jotain) eikä oikein kunnolla nukahtanut uudestaan ennen kuin 4.30.

omanapaista tulee nyt vaan, kun aika jumissa on omatkin aivot, ettei kerta kaikkiaan jaksa mitään kommentoida...

Vierailija
33/39 |
08.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nekullehan mun piti toivottaa tuhannesti onnea ja enkeleitä matkaan. Oon tosi iloinen puolestasi!

Samoten masulille jaksuja viime metreille! Miten tuo sinunkin raskaus on niin nopsaan edennyt. Ettet vaan olis hypännyt joidenkin raskausviikkojen yli kokonaan ;D

Mikael on nyt saanut jouluna ja eilisten ennaakkoon juhlittujen puolivuotispäivien saldona hurjasti ihania 74cm vaatteita. Mut just tajusin että mun on pakko alkaa niitä käyttää nyt heti, kun jos nimittäin lähdetään sinne reissuun, niin jäävät muuten käyttämättä koko vaatteet. Kun ovatten sen verran paksuja ettei niitä sielläkään oikein voi käyttää. Ja sitten kun tullaan kotiin, niin voi olla että ne on jo jäämässä pieneksi. Harmittaa jo nyt ihan hirveesti jos jää nuo kaikki ihanat vaatteet käyttämättä :(

Mut siis sinne kahville...

Vierailija
34/39 |
08.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinnittelin viimiseen asti etten kyllä tuu tänne, mut ei näytä Kuttulan ovet aukenevan niin pakko oli tulla.. Mikä ihme sielläki taas on.. *GRRR*

Nekulle onnea kovasti! Kiva kuulla että teille kuuluu hyvää ja pikkunen haluskin teidät nyt yllättää.

Axe ja Soffu: Niinhän se tosiaan on että lihas painaa enemmän ku läski joten jos Soffu kovasti urheilet niin sentit kyllä vähenee varmasti mutta painossa se ei niin näy. Niin se helluki mua lohdutteli ku sanoin ettei puntarilla näy taas mitään tuloksia. :S Tänään se mokoma nimittäin näytti 67,6 vaikka viime viikolla kävi siellä 67:ssa jo!:/ (mutta silti ne farkut mahtuu jalkaan) Ja mie en ole pistäny suuhuni MITÄÄN herkkuja, vaikka olen käyny tässä kaksissa juhlissakin, jee jee.

Matteuskille tervetuloa takas kotisuomeen! Voi lapsukaisia, varmaan aikamoinen tuo aikaeron vaikutus noin pienillä vielä ja hankala saada se kääntymään ..Itekki ois varmaan ihan poikki ja kaamea zombie monta päivää.

Piipaa: Ei menetetä vielä toivoa. *halaa ja rutistaa ihan täysillä*

Kauhea kuin tänne on vaikea kirjottaa ku ei meinaa muistaa nikkejä eikä mitään.. Mut nytpä se neiti siellä äkisee jo vaunuissa joten meen. Sen jälkeen meen räjäyttään sen kuttulan jos ei se ala pikkuhiljaa toimiin.

Posa (jolla on uus naama aamusen kasvohoidon jäljiltä :)) ja piiku 2kk 3pv <3

Vierailija
35/39 |
08.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

MIRULII: Voi teijän aamuista koettelemusta! Onneks ne tädit sitte huomas että asialle täytyy tehä jotain ku lapsukaiset ei jaksa. Mutta mulla palais hermot ihan täysin jos joku alkais kommentoimaan kaikkea mun muksuista ja tavasta elää... *MUR*

Siis meijän pojalle menee nippanappa toi 74cm eli 80cm pitäs alkaa käyttää pikku hiljaa. Alkuunhan poika sai painoo mut nyt alan epäilee et se on saanu pituutta aika paljon ja painokäyrä tulee hitaammin perässä. MARIEELA, mitäs kokoa teijän tytskä käyttää nytten?

POSA: Siis mä kävin ekaa kertaa elämässäni vasta nyt tuolla kylpylässä kasvohoidossa ja oli kyllä niiiin ihanaa. Aattelin varata tässä parin viikon päästä ihon puhdistuksen kun sitä se gynekologi (eiku kosmetologi) mulle suositteli kun on noita mustapäitä kamalasti. En oo ees tienny et ne olis hyvä poistaa. Päätin että nyt tää mamma saa uuden lookin kokonaan ja varasin kampaajankin samaan syssyyn keskiviikoksi. Meikä tässä ihan alkaa syytää tota rahaa omaan terveyteen ja kauneuteen ku tuli se opintotuki lisäksi. Noh, sitte ollaan taas käymättä muutama kuukaus yhtään missään ja liikutaan vaan ja laihdutetaan ni tulee uutta lookkia sitäkin kautta. Ja piru ei tullu H&m:n tilaus tänäänkään! Itkut!

Vitsit et on vaikeeta näiden nikkien kans mutta nii taitaa olla muillekkin. (Esim. Miruliille....=DDDD) Joten en oo kai ainoo...

Meijän piti lähtee leffaan miehen kans mutta anoppi ei nyt ehdikään ottaa poikaa hoitoon joten mies meni kaupoille ja mä pääsen illalla juoksee. Jee! Testaan itteeni et kuinka pitkästi jaksan tänään juosta ku juoksen yhtä samaa reittiä. Millos AXE lähet lenkkeilee mun kans tota kuntorataa tuohon pellolle?? Olis kiva jos joku ilta liittyisit seuraan! Oon ollu nyt ilman poikaa ja sellasta oikeen rivakkaa kävelyä. Mies kun sano että syke pitäs pysyy tietyissä rajoissa. Ei liian kovaakaan sais mennä muuten kuluttaa turhan nopeesti vaan energiat. Sykemittari olis hyvä. Onks sulla? Mietitään et jos joku ihan halpis ostettas ku molemmat nyt tarkkailee painoa. Mun pitäs saada tiputettuu ja mies yrittää lisätä. Haluu ittestään sellasen skroden äijän! =DDDD No sitä kouluu vartenhan se treenaa....

Jaaps, tulipas tarinaa taas. Jospa sitä vähän siivoilis taas kämppää vaihteeks. En ymmärrä kuka täällä sotkee...vissiin naapurin akka! (zen cafee ;-))

S taas

Vierailija
36/39 |
08.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuli postissa tänään ilonen ylläri: Todistus!! Ne oli kai sittenkin ottaneet mut vielä joulukuun valmistujiin vaikka todistuspyyntö oli pari päivää myöhässä. Fiksujahan se on, muuten oisivat joutuneet käsitteleen eka mun jatkoaikahakemuksen ja sitten vasta mun todistuspyynnön.

Posa The Tradenomi :)

Vierailija
37/39 |
08.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nekulle paljon onnea plussasta!

Kiva kuulla Masulistakin. Raskautesi etenee huimaa vauhtia.

Muille taidankin kommentoida Kuttulaan. Se alkoi vihdoin toimia, ja laitoin jo pinonkin pystyyn.

Vierailija
38/39 |
08.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei toimi mulla kuttula myöskään..

Nyt oon tosi pikanen ko ihan kuollut..eka duuni pv ja se oli ihan kamalaa :D viikonloppu meni siellä lahessa ja unta tuli varmaan 3h ni olo on myös sen mukanen.. blaah ihan pihalla..

mutta yritän huomenna tulla paremmalla ajalla ja ajatuksella..

Nyt pika sauna ja nukkumaan..herätys taas 04.30..

Dumle: Onnea hirmusti!!! ja loistava päivä laskettu ;)

Vierailija
39/39 |
09.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en sen päiväisen viestin jälkeen oo päässy kirjottaa taas mitään. No en tiiä käykö täällä nyt kukaan, mutta nostan pinoa jos on muitakin jotka ei pääse läpi.

Johellelle piti vaan sanoo tuost ehkäsystä et kato se on nyt sillai et kun noi sun mainitsemas ei käy ni sitte pitää olla ilman ;-) Kato joo, ei oo enää muita vaihtoehtoja!! =DDD

Niin ja nyt sitten kun pitkän viestin päivällä laitoin siis heti perään toisen ni laitan nyt asiat tänne enneko unohdan. Näin siis Nifkinistä unta et saimme jostain tietää et Nifkin on kolme vuotias oikeesti. Mä olin kovasti sitä meiltä että se ei saa enää yhteisöön kirjottaa ku siellä on aikuisten juttuja, muut taas oli sitä mieltä että ihan hyvin voi!

Nifkin, kuis muuten menee siellä nyt?

Vastailkaa vaan yhteisöön kun pääsen lukee mutta en kirjottaa.

Meillä on se rytminkääntöilta ja poika jo nukkuu <3 Nyt meni kyllä tosi aikaste ku kasin jälkeen jo joten varmaan herää tunnin päästä ja sitte valvooooo. Saas nähdä!

Joo meen ettii kaapin syövereistä ruokaa. Ja kohta alkaa Pako, eikä mies oo vielkään kotona, o-ou! Sille tulee kiire!

Soffu