Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Meneekö alkoholismista tieto työpaikalle

Vierailija
28.12.2023 |

Olen ajatellut hakea apua juomiseen. Jos menen työterveyteen, niin meneekö sieltä tieto työnantajalle, että käytän liikaa alkoholia?

Pitäisikö mennä yksityiselle tai A-klinikalle?

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
28.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En kyllä edes tiedä, miten lääkäri voisi auttaa. Annetaanko antabusta enää? Ja ehkä nukahtamislääke alkuun, ettei tarvi yömyssyjä ottaa.

AP

Nukahtamislääkkeet voit unohtaa, niitä ei alkoholistin statuksella saa mistään (laillisesti). Melatoniinia saat tai mirtatsapiinia tai ketiapiinia.

Vierailija
22/25 |
28.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ne sinua pysty auttamaan juomisen vähentämisessä missään.

Itse sun pitää tehdä päätös.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
28.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En kyllä edes tiedä, miten lääkäri voisi auttaa. Annetaanko antabusta enää? Ja ehkä nukahtamislääke alkuun, ettei tarvi yömyssyjä ottaa.

AP

Nukahtamislääkkeet voit unohtaa, niitä ei alkoholistin statuksella saa mistään (laillisesti). Melatoniinia saat tai mirtatsapiinia tai ketiapiinia.

Kyllä saa.

Vierailija
24/25 |
28.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terveystiedot ovat salassapidettäviä.

Myös työterveyshuollossa.

Sillä tavalla tieto tulee, että menet sinne työpaikalle kännissä tai viinalta haisten, krapulaisena, useammin kuin kerran vuodessa.

Vierailija
25/25 |
28.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse pääsin erilleen Avominne avohoidon avulla alkoholismista. Selincroa kokeilin pari kolme nappia, jos en väärin muista, mutta en lopulta siitä perustanut, että jollain napilla selviäisi.

Onko Avominne yhtä kallis kuin se perinteinen Minnesota? 

19 vastaa. Riippuu millaisen ohjelman ottaa. Se, että esim. itse kävin kotoa käsin töiden ohella niin n. puolet halvempi kuin perinteinen Minnesota. Kun taas, jos menee intensiivisempään hoitoon oikein yökuntiin, niin sitten se on kalliimpi, mutta ehkä edelleen vielä vähän halvempi kuin Minnesota.