Työttömyysturvaan isoja heikennyksiä heti vuoden alusta. Linkki
Kommentit (85)
Vierailija kirjoitti:
Asumistuki pois ja sassiin!
t: veronmaksaja
Hyvin paljastit neljällä sanalla, että et tiedä tästä asiasta hevon veetä. On suorastaan kuvottavaa, että nykypäivänä ihmiset eivät enää osaa ottaa asioista selvää vaan uskovat kaiken mitä mediassa kerrotaan.
Vierailija kirjoitti:
Hallituksen työttömyys projekti lisää 100 000 uutta työtöntä seuraavan 4 vuoden aikana.
Jahka irtisanomista helpotetaan niin alkaa palkkojen laskeminen: Joko suostut 30% pienempään palkkaa tai saat lähteä ja tilalle otetaan halvempi työntekijä.
Mulle ehdotettiin aikanaan 50% pienempää palkkaa. Lähdin muualle töihin, ja palkkakin nousi. Mun tilalle ei otettu ketään. Eivät vissiin saaneet ketään sillä palkalla ja sillä työmäärällä. Firman myynti vain laski sen verran, mitä olin sitä siihen asti tehnyt.
Joku mättää näissä hallituksen toimissa, monessa kohdassa.
Paljonko hallituksen jäsenten ja eduskunnan kuluista tullaan leikkaamaan? Vai saavatko he kenties entistä enemmän?
Joten? Veronkiristyksiä ei Suomessa tarvita yksityishenkilöille yhtään enempää, mutta että veronalennuksia varakkaimmille nykyisessä tilanteessa? Kun samaan aikaan ajetaan leikkauksilla valtava määrä ihmisiä sossun luukulle. Väitetty hyöty menee miinuksen puolelle.