Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Avioero palautti halut

Vierailija
27.12.2023 |

Päätettiin erota 20 vuoden avioliitosta hiljattain, meillä ei ole ollut läheisyyttä varmaan viiteen vuoteen, koska minä N40+ en ole halunnut YHTÄÄN. Kämppiksinä ja kavereina ollaan siis pyöritetty perhettä. Luulin, että ne hommat on minun osalta ohi. Mieskin oli alistunut kohtaloonsa.

Mutta sitten mies alkoi vapaamatkustaa/ ei jaksanut enää panostaa perheeseen, joten päätin että on aika erota. Pärjään ihan hyvin yksinkin, en todellakaan kaipaa huonoa parisuhdetta. Eropäätöksen jälkeen olen ollut onnellisempi kuin aikoihin, kaikki ahdistus on poissa, nukun hyvin jne. Ja yllättäen olen huomannut, että minulla olisi sitten haluja. Mies vaan oli totaalisen väärä.

En kiirehdi uuteen suhteeseen, mutta ilokseni voin todeta että en olekaan aseksuaali

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
27.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joopa. Veikkaan, että olet ollut kusi sukassa siinä suhteessa, etkä ole uskaltanut luottaa etkä ole ollut oma itsesi. Ei se ole se ero. Se on se, että nyt omillasi. Se että pystyy olemaan oma itsensä suhteessa - ja kasvamaan, vaatii paljon oppia ja rohkeutta. Molemmilta.

ehkä teillä on ollut ne raskaat elämänvaiheet siinä käynnissä, ja kuvittele että se on se suhde. Vaikka se voi olla ihan joku muu juttu. tai sitten ei. Ette vaan ole sopivat toisillenne.

Vierailija
22/28 |
27.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se varmaan vähän tyhmä olet, vai eikö teillä alussakaan ollut seksiä? Koko ajan olit aseksuaali?

erikoista pariutumisen nykyaikana, ellei sitten ollut järjestetty avioliitto. Heh heh 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
27.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa AP paneutua mielen syövereihin ja ihmisen psykologiaan. Saattaa auttaa sinua jatkossa. 

ei täää kaikki seksiä ole. tää kaikki heijastuu siihen seksuaalisuuteen. ja haluihin - paljon vaikuttaa se oma pää 

Vierailija
24/28 |
27.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parisuhteen ja halut tuhoavat asiat:

- yhteisasuminen

- avioliitto

- lapset

Nyt sitten vaan on mysteeri, että miksi näitä kolmea monet niin raivokkaasti väen vängällä haluavat, kun ne ovat päivänselvä juurisyy kaikkiin ongelmiin.

Vierailija
25/28 |
27.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Noin mullekin kävi. 12 vuotta seksitöntä paskaliittoa ja eron jälkeen mulla on jo toinen pitkäaikaissuhde. Erosin 2016 marraskuussa.

Paneminen on päivittäistä ja nautinnollista. Uusi mies viitsii aina panostaa enemmän kuin vanha lössykkä, joka pitää naista kodinkoneena. Ja vaihdoin sitäpaitsi nuorempaan. Edellinenkin oli  pari vuotta nuorempi, nykyinen neljä vuotta nuorempi.

Ihan mielenkiinnosta laskin eräästä treffipalvelusta, minkä ikäisiä miehiä 40-55v naiset hakivat. Keskiarvo oli 5v alle miehen iän. Kertoo siitä mitä nykynaiset oikeasti hakee. Kestävää sänkykyytiä.

Vierailija
26/28 |
27.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kannattaa AP paneutua mielen syövereihin ja ihmisen psykologiaan. Saattaa auttaa sinua jatkossa. 

ei täää kaikki seksiä ole. tää kaikki heijastuu siihen seksuaalisuuteen. ja haluihin - paljon vaikuttaa se oma pää 

Seksissä ei ole kuin alapään valinnoista kyse.

Vierailija
27/28 |
27.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

- yhteisasuminen

- avioliitto

- lapset

Nyt sitten vaan on mysteeri, että miksi näitä kolmea monet niin raivokkaasti väen vängällä haluavat, kun ne ovat päivänselvä juurisyy kaikkiin ongelmiin.

Hm. Minun mielestäni tuossa kirjoituksessasi uhkuu pelko sitoutumisen kammo Epäluottamus ja epävarmuus . Hienoa että olet löytänyt oman kaltaisesi tavan suhtautua asioihin. Sinun ei tarvitse muuttaa kenenkään kanssa yhteen sinun ei tarvitse mennä avioliittoon, eikä sinun tarvitse hankkia lapsia. Voit nauttia tuosta  

Ihan vapaasti. 

Vierailija
28/28 |
27.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

- yhteisasuminen

- avioliitto

- lapset

Hm. Minun mielestäni tuossa kirjoituksessasi uhkuu pelko sitoutumisen kammo Epäluottamus ja epävarmuus . Hienoa että olet löytänyt oman kaltaisesi tavan suhtautua asioihin. Sinun ei tarvitse muuttaa kenenkään kanssa yhteen sinun ei tarvitse mennä avioliittoon, eikä sinun tarvitse hankkia lapsia. Voit nauttia tuosta  

Ihan vapaasti. 

Hämmästelin mysteerinä myös omaa käytöstäni. Olen tuolla samalla tuhon tiellä, en vain kuollaksenikaan tiedä tai muista syitä miksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän kahdeksan