Miksiköhän sieltä Meksikosta ei voitu järjestää evakuointilentoa samoin kuin Thaimaan Phuketista vuonna 2004
Kommentit (32)
Esimerkiksi luonnon katastrofi, sota jne ovat syy evakuointiin ei myöhässä oleva lento.
Miksi sinne jäätiin yleensä notkumaan samalla rahalla oos lentänyt omilla lennoilla sieltä hel vettiin mitä ne sitä tuita odotti?
Tsunamissa kaikki meni överiksi. Kunniallisesti tuotiin kaikki takaisin, vaikka porukoissa on pedofiilejä. olen muutaman kerran käynyt ja nähnyt suomalaisten miesten sikailut, mutta kaikki onohdettiin.
Kun lähtee matkalle, ota kunnon vakuutus. Olen ollut viikon Meksikossa jumissa, mutta ei hätää, tosin takaisin tulo kesti 24 tuntia, Madridin ja Amsterdamin kautta. Matkaan kannattaa pakata seikkailumieltä, naurettavaa kitinää somessa, kun ei ole mitään hätää.
Vierailija kirjoitti:
Olimme kaveriporukalla Portugalissa 2010 kun tuhkapilvi lopetti lennot. Ostimme halvan auton ja ajoimme kotiin.
Ei liity asiaan, mutta tulipa sanottua.
Mekin tultiin Afrikan saarilta ihan viimeisellä lennolla ennen kuin korona sulki kaiken lentoliikenteen. Siinä ennakkoon mietittiin miten saadaan läppärit sun muut sinne kuntoon että voidaan tehdä töitä muualta käsin seuraavat n. 6-12kk ellei kotiin enää pääse, mutta ei tullut mieleen huudella mitään ministeriöitä apuun kun eihän siinäkään oikeaa hätää ollut.
Vierailija kirjoitti:
Manniset kuolisivat varmaan sähkökatkon sattuessa tunneissa.
Voi soittaa hätäkeskukseen.
No niinpä. Viime vuonna Amsterdamiin matkalla ollut lentoni oli myöhässä ja emme ehtineet vaihtolennolle Suomeen. Ulkoministeriöhän meidät sitten lennätti kotiin hetimmiten, totta kai! Kyllähän nyt tuollaiset megajulkut olisi pitänyt käydä hakemassa, kun tällainen tavismammakin haettiin. Ei ku... Nukuttiinkin Amsterdamissa yö lentoyhtiön piikkiin ja päästiin seuraavana aamuna vastaavalla lennolla Suomeen.
Aki joutui syömän sämpylän turistiluokassa. Missä oli smoothie ja preteiinipirtelö? Korvaako vakuutus?
Vierailija kirjoitti:
Olimme kaveriporukalla Portugalissa 2010 kun tuhkapilvi lopetti lennot. Ostimme halvan auton ja ajoimme kotiin.
Ei liity asiaan, mutta tulipa sanottua.
Mä olin Thaimaassa silloin, ei kukaan sieltäkään kotiin hakenut :D Koronan alkaessa UM auttoi joidenkin lasten kotiuttamisissa, aikuiset oli omillaan.
Niin. Ensin sinne olisi pitänyt saada joku hampaista ja pöhöttenyistä korpseista tunnistava taho, että olisi tiedetty juuri heidät kiidättää Suomeen.
Mannisille pitäisi järjestää keräys, koska kokivat niin ison katastrofin. Mummo söi jouluaattona yksin:(