Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sairastun aina fyysisesti kun olen tekemisissä äitini kanssa

Vierailija
27.12.2023 |

Ihminen jolla ei ole mitään hyvää sanottavaa mistään tai kenestäkään. Jokainen asia pitää saada kontroloida olipa sitten kyseessä vessareissun kesto, jääkaapin oven avauskulma, tiskiveden valutusnopeus, radion uutiset, television tarjonta, säätila, naapurien valot, aivan kaikki. Ihmisellä jolla on täydellinen hallinnanmenettämisen pelko.

Jouluna poikkesin kylässä viipyen yhden yön ja nyt olen ollut kaksi päivää liki 40 asteen kuumeessa. Sama oli kesällä kun kävin pikavisiitillä. Ruokamyrkytyksestä ei ole kysymys, sillä vatsaoireita ei ole.

Äiti on 74-vuotias ja parisuhteessa saman ikäiseen mieheen joka ei ole isäni. Mies ei koskaan sano tuohon tolskaamiseen yhtään mitään.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
27.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on sama. Se jatkuva kritisointi, piikittely ja negatiivisuus jotenkin romahduttaa kehon immuunijärjestelmän. Olen tosi uupunut myös aina sen jälkeen, jos olen viettänyt aikaa hänen kanssaan. Ei enää pitäisi, koska vaikutus on aina niin negatiivinen itselleni. 

Vierailija
2/7 |
27.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keho on viisas.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
3/7 |
27.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samantapainen tilanne mulla - poikkeuksella että veetuttaa henkisesti kaikki valitus. Mitään en ole tehnyt oikein. Väärä mies, asunto väärästä taloyhtiöstä, vääränväriset vaatteet lapsella, väärään aikaan ostettu auto.... en jaksa laittaa lisää.

Vierailija
4/7 |
27.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Välit vaan poikki. Ei ole tuollainen perusteltua yhtään millään verukkeella. Aina sanotaan että pitää kunnioittaa omaa vanhempaa mutta kaikkia ei vaan pysty. 

Vierailija
5/7 |
27.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi luoja kuinka olen sairastunut mielenterveysongelmaisen äitini johdosta. En saanut koskaan nukkua vapaapäivilläkään aamu viittä kauempaa kun herätettiin kattilan kansia paukuttamalla. Joka viikonloppu oli sen miesystävä meillä ja koskaan ei saanut olla niin kuin kotonaan viikonloppuisin. Meillä oli joka viikonloppu vieras. Ruokaa oli tosi vähän kaapissa.

Vierailija
6/7 |
27.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu sama täällä ja samanlaiselta muutenkin kuulostaa meno. Suhtautuu kaikkeen tosi negatiivisesti ja arvostelee miten kasvatan lapsiani, kotiani ja ihan kaikkia elämänvalintoja. Tietää kaikesta kaiken omasta mielestään ja yrittää kontrolloida mun perheen elämää ja tunkea kaikkeen mukaan. Syyllistää kun en halua nähdä joka viikko ja muutin kauemmaksi asumaan. Laittaa joka päivä viestejä tai soittaa ja haluaa nähdä ihan jatkuvasti. Nykyään kun puhelin soi tai piippaa viestin merkiksi niin ahdistaa jo et onko se hän taas ja mitä tällä kertaa haluaa. 

Vierailija
7/7 |
27.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama. Olen sairastunut jo 6 vuotta peräkanaa joulun alla, koska kroppa ei vaan kestä. Tänä jouluna äitini alkoi epäilemään, että olenko edes oikeasri sairas. Mutta kyllä minä olin ihan petipotilas. Tapaninpäivänä piti töihin, ja olin siloin taas terve. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi seitsemän