Nyt kun vuoden alusta hallitus lopettaa viimesijaisen sosiaaliturvan, asumistuet ym. niihin mihin ajattelit mennä töihin?
Itse en ole vielä valkannut itselleni työpaikkaa, joku leppoisa työ hyvillä lomaeduilla ja palkka yli 5000 kk:ssa. Onhan tässä vielä muutama päivä aikaa, sitten menen töihin!
Kommentit (12)
Saan pelkän työmarkkinatuen joten en edelleenkään mene mihinkään.
Ai, minulla kasvaa tttuki ja asumistuki ens vuodelle.
Noin typerän lehmän ainoa toivo on alkaa myymään persettä, ehkä joku säälistä ostaa.
Kait mä kävelen tohon läheiseen ravintolaan töihin. Ei mulla kyllä mitään koulutusta ole alalle mutta kun kerran käsketään mennä töihin niin minäpä sitten menen.
Miksi kuvittelet, että kaikki tällä palstalla on työttömiä?
en mene mihinkään, 100% työkyvytön
Valitsen jonkun jolla sama koulutus ja menen sen tilalle.
Jatkan hommia hostellissa täällä lämpöisessä ja saan palkaksi kolme lämmintä ateriaa päivässä, ilmaisen majoituksen sekä wifin. Kiitos Kela.<3 Tökäreillä tulee hyvin toimeen muualla kuin Suomessa.
Vierailija kirjoitti:
en mene mihinkään, 100% työkyvytön
Minäkin olen, mutta otin keikkatyön vaikka en taloudellisesti sitä tarvitse. Mielenterveyteni tarvitsee.
Vierailija kirjoitti:
Ai, minulla kasvaa tttuki ja asumistuki ens vuodelle.
No Mitenkäs huhtikuussa? Vai oletko niitä harvinaisia, joiden asumiskulut eivät ylitä toimeentulotuen normeja?
Vierailija kirjoitti:
Noin typerän lehmän ainoa toivo on alkaa myymään persettä, ehkä joku säälistä ostaa.
Miksi koet kohtuulliseksi käyttää noi ikävää sanaa kuvaamaan naista?
Ei lopeta. Tässä on vuosi aikaa myös keskusteluun. Lisäksi osa yrittää sen minkä voi.