Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko outoa jos mies harrastaa seksiä naisen kanssa joka on ollut ensitapaamisella lapsi?

Vierailija
27.12.2023 |

Olen siis ollut 7-vuotias kun olen ensimmäisen kerran tavannut tämän miehen ja mies oli tuolloin 24-vuotias, naimisissa ja esikoinen oli vauva. Jonkun verran olimme tuon perheen kanssa tekemisissä kun olin lapsi ja kävimme heillä myös kylässä. Nyt kun olen 42-vuotias, niin mulla on seksisuhde tuon miehen kanssa. Mies siis eronnut vaimostaan jo aikoja sitten ja lapset ovat tietenkin aikuisia. Kännissä päädyimme lakanoiden väliin ja huomasimme, että meillä kemiat kohtaa seksin suhteen. Nyt sitten on ollut muutaman kuukauden ajan seksisuhde.

Onhan tämä vähän outoa, että olemme tavanneet ensimmäisen kerran kun olin vasta lapsi. Tuossa välissä kuitenkin pitkä aika, että ei olla tekemisissä mitä nyt kaupassa ollaan tervehditty toisiamme. Olen mä toki nyt aikuinen nainen eikä mies ole mun elämässä ollut kuitenkaan koko ajan eikä oltu niin läheisiä. Miestä meidän ikäero häiritsee jonkun verran, mutta ei malta pysyä musta erossa.

Parisuhdetta meille ei tule vaan nautitaan toisistamme niin kauan kuin voidaan. Sinkkuja olemme molemmat.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
27.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monica ja Richard?

Vierailija
2/12 |
27.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tein rikosilmoituksen varmuuden vuoksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
27.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Monica ja Richard?

No ei tietenkään vaan kyse on ihan todellisesta elämästä eikä mistään Frendeistä.

Vierailija
4/12 |
27.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tein rikosilmoituksen varmuuden vuoksi.

Mistä ihmeestä tässä pitäisi rikosilmoitus tehdä? :D

Ap

Vierailija
5/12 |
27.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei kai se nyt voi kovin ihmeellistä olla, kun moista touhua harrastetaan presidenttitasollakin.

Vierailija
6/12 |
27.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla vastaavanlainen kokemus mutta toisinpäin. 

Olin jotain 5-6 v kun tapasin ensimmäisen kerran enon tulemaan vaimoa. Hän oli silloin reilu kakskymppinen nainen. 

Joskus sitten kun minä olin myöskin reilu kakskymppinen ja hän taas vajaat 40 kävimme hänen ja serkkujeni kanssa rannalla yhdessä. Hänellä oli keltainen kokouimapuku joka märkänä oli aika läpinäkyvä oikeilta kohdilta mikä aiheutti minulle jo reaktion minkä hän tietenkin huomasi. 

Kun serkkuni olivat polskimassa vedessä makasimme rannalla ja hän kysyi yhtäkkiä jos minulla on ahdasta uikkareissa. 

Nyökkäsin ujona mutta tilanne aiheutti heti kivikovan seisokin. Hän nauroi, kääntyi kyljelleen ja päästi toisen tissin esille ja alkoi hieromaan kulliani uikkareiden päältä ja sanoi että odota iltaan asti kun hän on saanut lapset nukkumaan niin ihan sylta ensin suihin

Siitä kehkeytyi fantastinen seksisuhde, hän oli silloin vielä naimisissa enoni kanssa mutta kertoi että suhde on kuitenkin ohi, he olivat päättäneet elää yhdessä vielä muutaman vuoden lasten takia ja näin myös tapahtui. 

Vierailija
7/12 |
27.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lasu ilmoitus.

Vierailija
8/12 |
27.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lasu ilmoitus.

Jaa kenestä? :D

Ap

Vierailija
9/12 |
27.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole outoa, ennemminkin söpöä

Vierailija
10/12 |
28.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan tavallista: Salekin tapasi vaimonsa kun oli tämän ristiäiset.

Vierailija
11/12 |
28.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan tavallista: Salekin tapasi vaimonsa kun oli tämän ristiäiset.

Eikös tämä ole vain juoru.

Vierailija
12/12 |
31.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

joissakin kulttuureissa tämä on valitettavasti arkipäivää

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi yhdeksän