Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olen kohta 30v ja mies suostuu hankkimaan lapsia vasta parin vuoden päästä

Vierailija
27.12.2023 |

Ja ei tämä ei ole mikään sika uusi suhde enää.Koen, että olisi suuri riski jäädä odottelemaan pari vuotta. Useinhan miehet sanovat noin ja sitten parin vuoden päästä eivät edelleenkään hanki niitä lapsia kanssasi. Täytynee erota

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
27.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

jätä se sika!

Vierailija
2/17 |
27.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei hanki sun kanssa. Uuden seurassa menee nopeasti naimisiin ja hankkii lapset. Älkää olko noin vietävissä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
27.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikutat sen verran lapselliselta itse ja pakkomielteiseltä koko asiasta joten miehen kannalta on parempi ettei hän lisäänny kanssasi ainakaan ennenkuin olet kasvanut riittävän aikuiseksi. 

Vierailija
4/17 |
27.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei hanki sun kanssa. Uuden seurassa menee nopeasti naimisiin ja hankkii lapset. Älkää olko noin vietävissä.

Uuden seurassa ei ehkä pysty enää luistamaan väistämättömästä vaikka edellisen kanssa vielä onnistui.

Vierailija
5/17 |
27.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Samaa olen pohtinut, että just noin se tulee menemään. 

Vierailija
6/17 |
27.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nämä nopeasti naimisiin menneet ja lapset tehneet myös eroavat yhtä nopeasti. Ja pian on taas yksi yh ja ämrärillinen tenavia enemmän kuleksimassa.

Vierailija
7/17 |
27.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teet mitä teet.

Ei kenenkää ole pakko haluta lapsia.

Vierailija
8/17 |
27.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä voin tehdä lapsen kanssasi heti. Vai eikö kunnollinen mies kelpaa. Eroat ja etsit jonkun alkoholistin ja teet sen kanssa lapsen.

T: kiltti ja kunnollinen mies.

Vierailija
9/17 |
27.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kortsut ja muut ehkäisyvälineet roskiin. Nussimaan pääsee täst'edes vain paljaalla. Eiköhän se asia siitä korjaannu. Tavalla tai toisella.

Vierailija
10/17 |
27.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaveri pelaa aikaa.

Vierailija
11/17 |
27.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaveri pelaa aikaa.

Siinäs pelatkoon. Kohta pelikentällä on enää vain yks pelaaja ja 100 feidaavaa tinder akkaa.

Vierailija
12/17 |
27.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaikutat sen verran lapselliselta itse ja pakkomielteiseltä koko asiasta joten miehen kannalta on parempi ettei hän lisäänny kanssasi ainakaan ennenkuin olet kasvanut riittävän aikuiseksi. 

30-vuotiaan lapsia haluavan naisen on vähän pakko olla asian suhteen pakkomielteinen. Ei ole enää aikaa kasvaa aikuiseksi, mitä se sitten tarkoittaakaan.

Vierailija
13/17 |
27.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

30-vuotiaan lapsia haluavan naisen on vähän pakko olla asian suhteen pakkomielteinen. Ei ole enää aikaa kasvaa aikuiseksi, mitä se sitten tarkoittaakaan.

Toista ihmistä ei voi pakottaa. Sitten eroaa ja lähtee etsimään sellaista jonka kanssa ei tarvitse odotella. Riski täsmälleen sama kummassakin tapauksessa: yksin lapsen kanssa. 

Vierailija
14/17 |
27.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toista ihmistä ei voi pakottaa. Sitten eroaa ja lähtee etsimään sellaista jonka kanssa ei tarvitse odotella. Riski täsmälleen sama kummassakin tapauksessa: yksin lapsen kanssa. 

Ei tietenkään voi pakottaa, siksi ap eroa miettiikin.

Vierailija
15/17 |
27.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se pelaa aikaa. Haluaa elää railakkaan nuoruuden teininä, parikymppisenä ja kolmikymppisenä. Neljänkympin tuntumassa feidaa sinut ja kuvittelee löytävänsä täydellisen 32-vuotiaan äitiehdokkaan, jonka kanssa eletään mukavasti tasan 3 vuotta ja perhe perustetaan naisen ollessa 35 ja miehen ~45. Täydelliseen perheeseen syntyy kaksi lasta täysin vaivatta peräkanaa ja sen jälkeen mies voi fiilistellä olojaan. Eikä tehnyt edes tiukkaa hälle. 

Jokainen voi rauhassa miettiä, millä todennäköisyydellä esimerkin mies saa perheen panostaessaan perheen perustamiseen max 3 vuotta verrattuna mieheen, joka on panostanut perhehaaveeseen kolmella vuosikymmenellä. 

Ennen nuoruus tarkoitti teini-ikää, nyt aletaan asettua aloilleen vasta nelikymppisinä. Miesten mielestä perheen aika on vasta sitten kun graafien mukaan paras palkkakehitys on takanapäin. Harmi että biologian näkökulmasta silloin ollaan auttamattomasti myöhässä, geneettisessä pussinperässä. 

Vierailija
16/17 |
27.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Samaa olen pohtinut, että just noin se tulee menemään. 

Niin,naiset luulee että mies ei voi saada lapsia muuten kuin pitkän ja perusteellisen suunnittelun jälkeen.

Vierailija
17/17 |
27.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun 37 v veli haluaisi lapsia, 35v vaimo ei ja he tulevat jäämään lapsettomiksi, ihan OK valinta sekin. Mietin vain, miksi ihmeessä aina lapsia haluava päätyy yhteen sellaisen kanssa, joka ei halua lapsia missään nimessä.