"Nykyisin 41 on todella tavallinen kenkäkoko naisille. Kokoa 42 myydään kaikissa malleissa ja kokoa 43 kysytään jatkuvasti"
Kommentit (75)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
38, mutta olen tällainen 162 cm pätkä.
Olen 165cm ja mun kengännumero on 36.
Olen 168cm ja kenkä 37.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tiedä, onko täällä kommenteissa useampi mies vai yksi jankuttaja, pakottamassa tuota "naisella pitää olla siro ja pieni jalka, iso on kanootti" blaa blaa. Mutta missähän nuo miehet tuolla irl on? Ei ole ikinä tullut vastaan, eikä ole miestarjonnasta ollut puutetta. Luulen, että itseäni vielä pidemmällä ja isompijalkaisella ystävällä vielä enemmän. Yksikään mies irl ei ole ikinä sanonut jalan koosta mitään.
Ei kai nyt yhtäkään miestä kiinnosta naisen jalan koko. Eiköhän ne katso lähinnä tissit ja per*een koon ensimmäisenä.
Tissit, perse, naama, jalat. Tuossa järjestyksessä.
Jalka voi levitä myös myös harrastuksen kautta. Jos jalalla ottaa kunnon kontaktin lattiasta, niin leviäähän se.
Sen sijaan jos vain istuu, niin jalka voi pysyä hyvinkin pienenä 🤺
164 cm ja nuorena oli 40, raskauksien jälkeen 41. Nyt ei herätä tunteita, mutta nuorena korpes isosti, kun yhdeksänvuotiaana ei äidin kengät enää mahtuneet, hän 168 cm ja kengänkoko 36. Taisin saada isän geenit.
Vierailija kirjoitti:
Olin hieman hämmentynyt kun 16-vuotias teinityttö halusi mieluummin hieman liian isot koon 40 talvikengät "koska 39 on niin nolon pieni".
Hui. Ennemminkin noloa kun on tollaset sukset jalassa.
Olen pitkä. Nuorena käytin 39/40 kenkää. Nyt paljon myöhemmin ja äitinä täytyy olla 40, mutta mukavuudenhaluisena otan markettikengistä usein 41. Haluan tuntea, ettei minulla ole jalassa mitään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olin hieman hämmentynyt kun 16-vuotias teinityttö halusi mieluummin hieman liian isot koon 40 talvikengät "koska 39 on niin nolon pieni".
Hui. Ennemminkin noloa kun on tollaset sukset jalassa.
Mitä asioita itsessäsi nyt siis häpeät?
41, mielestäni jalkani näyttää ihan sopivilta, olen 169 cm pitkä.
Joskus kaverin kanssa tilattiin samalta valmistajalta netin kautta kenkiä ja mitattiin sitä varten jalkamme, meillä oli eroa noin 2 mm, joten ohjekokotaulukon mukaan minulla olisi pitänyt olla 41, kuten tilasinkin, ja kaverilla oli just siinä 40 ja 41 rajalla. Hän kuitenkin halusi tilata kengät koossa 38 koska se kuulemma on hänen kokonsa. Voin vaan kuvitella, miten litassa hänellä on varpaat, mutta omapa on vaivansa.
Jos kenkäkokosi on 20-vuotiaana 38 niin se voi 30-vuotiaana olla 39.
42 on nuo justit Addut, 43 Niket, jois on villasukkavara 😃
Vierailija kirjoitti:
40. Nuorten naisten keskipituus on kasvanut ja sen myötä myös jalan koko. Näyttäisi oudolta, jos 185 cm naisella jalka olisi kokoa 36. Itse olen 175 cm.
Ei vaan keskiPAINO, joka automaattisesti suurentaa jalan kokoa.
Olen 170 pitkä ja kenkien koko 37-38. Tyttäreni (16) on saman pituinen ja yleensä koko 39. Painosta ei ainakaan johdu, itse painan 60 ja tyttäreni 50.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
40. Nuorten naisten keskipituus on kasvanut ja sen myötä myös jalan koko. Näyttäisi oudolta, jos 185 cm naisella jalka olisi kokoa 36. Itse olen 175 cm.
Ei vaan keskiPAINO, joka automaattisesti suurentaa jalan kokoa.
Paino saa jalkaterän luut kasvamaan pidemmiksi? 🤔
Ei kai nyt yhtäkään miestä kiinnosta naisen jalan koko. Eiköhän ne katso lähinnä tissit ja per*een koon ensimmäisenä.