Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehen on tästä lähtien ansaittava seksinsä. Otimme käyttöön pistepelin.

Vierailija
27.12.2023 |

Kun mies palvelee minua jollain tavalla, hän saa pisteen. Kun pisteitä on koossa tarpeeksi, seksiä tulee.

Kommentit (96)

Vierailija
61/96 |
27.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli ap ei itse halua seksiä. Antaa vain miehelle kun ehdot täyttyy. Eli miehen ei tarvitse tyydyttää aapeeta? Vain itsensä. Cool.

Vierailija
62/96 |
27.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oisi reilumpaa jos noilla pisteillä voisi myös ostaa vaikka illan kavereiden kanssa ilman nalkutusta seuraavana aamuna.

Kyllä! Se sentään olisi palkinto, että saisi kavereiden kanssa viettää saunaillan, eli juoda kaljaa, jutella henkeviä ja pelata korttia. 

Ja saattaisipa siinä ohessa telakoituakin toisin kuin mamman kanssa kotosalla.

Hys, hys. Mikä tapahtuu miesten saunaillassa, jää saunailtaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/96 |
27.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli ap ei itse halua seksiä. Antaa vain miehelle kun ehdot täyttyy. Eli miehen ei tarvitse tyydyttää aapeeta? Vain itsensä. Cool.

Kun on 100 pistettä täynnä, saa viiden minuutin pituisen nylkytysajan. Yksi piste yhdestä palveluksesta.

Vierailija
64/96 |
28.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä pyydettyä pistetaulukkoa ei sitten tule??

Vierailija
65/96 |
28.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ette käytä pisteiden sijaan euroja? Toiminnan voisi silloin levittää naapurustoonnekin ja bordellinne voisi tulla jopa turistikohteeksi.

Vierailija
66/96 |
28.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä kuulostaa nöyryyttävältä semmoisella seksikkäällä tavalla. Miehelle voisi pukea teemaan sopivan asun päälle ja itse nauttia valtiattarena olosta. Olisi kuitenkin hyvä lisätä mukaan vielä rangaistukset myös.

Vierailija
67/96 |
28.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä kuulostaa nöyryyttävältä semmoisella seksikkäällä tavalla. Miehelle voisi pukea teemaan sopivan asun päälle ja itse nauttia valtiattarena olosta. Olisi kuitenkin hyvä lisätä mukaan vielä rangaistukset myös.

Sama homma. Ehdottomasti kiihottavaa.

Vierailija
68/96 |
28.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi käydä kuin jalkapallossa. Jos miehelle ei tule pisteitä eikä peliaikaa heru, edessä on vaihto toiseen seuraan.

Vierailija
69/96 |
28.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloittaja jäänee piakkoin itsekseen laskemaan niitä pisteitään...

Vierailija
70/96 |
28.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paskat tässä mitään "valtiatar" hommaa on, kuulostaa enemmä lähikaupalta missä kauppias laittaa eri asiat tarjolle ja asiakas päättää mitä niistä ostaa ja mihin hintaan. Asiakas voi toivoa uusia asioita myyntiin muttei päätä mitä siellä on samaan tapaan kuin kauppias voi valita asiat ja niiden hinnat muttei päätä mitä asiakas ostaa. Jos asiakas haluaakin ostaa vaikka suikkarin kerran päivässä koska se on halpa eikä panoa kerran viikossa niin silloin kauppias voi joko nostaa suikkarin hintaa kysynnän ollessa korkea tai laskea panon hintaa jos haluaa että sitä menisi enemmän. Loppujen lopuksi löytyy se tavaran ja hinnan tasapaino mihin molemmat on tyytyväisiä.

Vierailija
71/96 |
28.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hauska idea, jos mies saa kiksejä alistamisesta. Ostaisin miehelle myös sisäkön asun ja siveysvyön. 

Vierailija
72/96 |
28.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hauska idea, jos mies saa kiksejä alistamisesta. Ostaisin miehelle myös sisäkön asun ja siveysvyön. 

Mies voisi myös kontata ja kieriä lattialla ja anella armoa. Tosi miehistä!

Vierailija
73/96 |
28.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vain epäterveissä ja vinoutuneissa suhteissa käytetään seksiä vaihdannan välineenä.

Tuota kutsutaan myös prostituutioksi.

Vierailija
74/96 |
28.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä on ollut aina näin että naisen on ansaittava seksinä. Ei ole mitään pistesysteemiä vaan ihan mun suorittama subjektiivinen arvostelu että onko passattu moitteettomasti.

Juuri näin meilläkin. Siihen subjektiiviseen arvosteluun lisätään vielä pikkuisen mielivaltaa. Eli esim. jos niskan hieronta suoritettiin puhumatta samalla mukavia tai oli samaa ruokaa kuin kaksi viikkoa sitten niin voi erotiikkahetki palaa.

Vierailija
75/96 |
28.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse en harrasta seksiä sellaisen ihmisen kanssa, jolla ei ole siihen haluja.

Se on muuten harvinaisen puuduttavaa touhua. Edes miehenä ei ole niin puutteessa. Kun toinen tuijottaa johonkin äärettömyydessä olevaan pisteeseen, ja odottaa, että eikö se ukko pääse ikinä maaliin? Siitä ei parisuhteen taso voi enää laskea alemmas. Se on kuin parisuhteen absoluuttinen nollapiste.

Vierailija
76/96 |
28.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanha sanonta: "Kellä vi**u, sillä valta."

Vierailija
77/96 |
28.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi onneks ei ole miestä. 

Se jatkuva seksin ruinaaminen 🤮

Vierailija
78/96 |
28.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei miehen muutenkaan tarvitse tyydyttää ketään, jokainen vastaa omista orkuistaan. Sinun mallissasi kaikki on miehen vastuulla, niin oma kuin naisenkin nautinto.

Vierailija
79/96 |
28.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vain epäterveissä ja vinoutuneissa suhteissa käytetään seksiä vaihdannan välineenä.

Eli siis suurin osa suhteista tässä maassa on epäterveitä ja vinoutuneita =)

Vierailija
80/96 |
28.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Laitapas se pistetaulukko tänne? Kiinnostaa.

t. Mies, joka tänään 

-käyttänyt koirat kävelyllä aamukuudelta

-käynyt kaupassa

-tehnyt lumityöt

-tankannut vaimon auton kauppareissulla

-teen nyt perheelle lounasta ja päälle kaffet

-illlalla lämmitän vaimolle saunan

Montako pistettä olisi kasassa ja monta puuttuu, että voin huutaa Bingo!?

Jos mies on noin reipas kuin sinä, niin tuskin tarvitsee ottaa käyttöön erillistä pistetaulukkoa. 

Mun mielestä kolme vuotiasta voi kehua reippaaksi... 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi yhdeksän