Miehen on tästä lähtien ansaittava seksinsä. Otimme käyttöön pistepelin.
Kun mies palvelee minua jollain tavalla, hän saa pisteen. Kun pisteitä on koossa tarpeeksi, seksiä tulee.
Kommentit (96)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaimo koitti aikanaan alkaa käymään kauppaa seksillä. Siis vähän kuin ap, lupasi seksiä jos teen tietyn asian tms. No tämä on yksi niistä syistä miksi on nykyään ex-vaimo.
Jos on kaks tervettä kättä niin miksi käyt kauppaa? Lisäksi meressä riittää lahnoja
Lukihäiriö? Tuossahan kommentoitiin, että vaimo on nykyään exä.
Vierailija kirjoitti:
Provohan tämä aloitus on, mutta kauhistuttaa ajatus että joku tällaisella hyväksikäytöllä vielä fantasioi.
Ja vielä enemmän kauhistuttaa, että tämä on aivan varmasti käytäntö jossain liitoissa. Ei siis nyt mikään suora pistelaskenta, mutta se että miehen pitää jollain hommilla ansaita seksinsä.
Jokaisen miehen unelma. Saa rehkiä oikein kunnolla, että pääsee vähäksi aikaa nylkyttämään lahnan päälle.
Itse ottanut myös pistepelin käyttöön. Aina kun tapaan jonkun naisen otan siltä itselleni pisteen säkkien tyhjennyksen muodossa. Sääntönä on että saa puhua ihan mitä tahansa kunhan pääsee tyhjentämään säkkinsä. Lisäksi lupaan sijoittaa maksullisiin naisiin 300-500e/kk. 500e kuussa siitä että pääsee toteuttamaan lähes minkä tahansa fantasian on mitätön summa. Boonuksena eipähän tarvitse ikinä kuunnella minkää siiderivalaan nalkutusta. Elämä on laiffia!
Vierailija kirjoitti:
Itse ottanut myös pistepelin käyttöön. Aina kun tapaan jonkun naisen otan siltä itselleni pisteen säkkien tyhjennyksen muodossa. Sääntönä on että saa puhua ihan mitä tahansa kunhan pääsee tyhjentämään säkkinsä. Lisäksi lupaan sijoittaa maksullisiin naisiin 300-500e/kk. 500e kuussa siitä että pääsee toteuttamaan lähes minkä tahansa fantasian on mitätön summa. Boonuksena eipähän tarvitse ikinä kuunnella minkää siiderivalaan nalkutusta. Elämä on laiffia!
Höh. Tämä oli hauska ketju. Viestisi ei ollut yhtään hauska vaan läpikotaisin ankea.
Jos mies on kotitöissä aktiivisempi osapuoli, joutuuko vaimo kartuttamaan pisteitä jotta mies suostuu seksiin? Varmaankin näin.
Olispa mullaki ollu vastaava pisteytys systeemi ollessani naimisissa. Nyt sain hoitaa kaikki kodin, lasten muutkin asiat ihan yksin enkä saanut vaimolta siltikään kuin alle kerran vuodessa viimeisten 4 vuoden aikana. Viikko siitä kun vaimo halusi eron olin jo parin tindernaisen kanssa ollut panemassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Höh. Tämä oli hauska ketju. Viestisi ei ollut yhtään hauska vaan läpikotaisin ankea.
Olihan se aika hauska! Joku neiti kynii 300-500€ Pertiltä, ja Pertti uskoo yhä olevansa voittaja.
Vierailija kirjoitti:
Laitapas se pistetaulukko tänne? Kiinnostaa.
t. Mies, joka tänään
-käyttänyt koirat kävelyllä aamukuudelta
-käynyt kaupassa
-tehnyt lumityöt
-tankannut vaimon auton kauppareissulla
-teen nyt perheelle lounasta ja päälle kaffet
-illlalla lämmitän vaimolle saunanMontako pistettä olisi kasassa ja monta puuttuu, että voin huutaa Bingo!?
Ei tästä välttämättä tule ekstrapisteitä eikä sakset aukene.
Vaimo varmaan käytti koirat ulkona iltapäivällä, teki aamu- ja välipalan, imuroi asunnon, moppasi lattiat, pesi ja silitti pyykit, kantoi puut ja lämmitti takan, teki perheen huomisen päivällisen valmiiksi että töiden jälkeen on ruoka, kävi ostamassa lapsille isompia talvivaatteita, voiteli lasten sukset ja terotti lasten luistimet ensi viikon liikuntatunnille, kävi ostamassa Nico-Jennican kaverin synttärilahjan, vaihtoi perheen sänkyihin puhtaat lakanat, tamppasi matot ulkona ja käytti Nico-Jennican lääkärissä korvatulehduksen vuoksi ja haki apteekista antibiootit.
Vierailija kirjoitti:
t. Mies, joka tänään
-käynyt kaupassa
-tehnyt lumityöt
-illlalla lämmitän vaimolle saunanMontako pistettä olisi kasassa ja monta puuttuu, että voin huutaa Bingo!?
Tuota, tuo on ihan normaalia elämää ja siitä ei saa pisteitä, sori siitä.
tavanomainen käytäntö suomalaisille naisille. Pisteet, pisterajat ja miten ne kertyvät ei vain yleensä ole avointa tietoa.
Miten vähennätte pisteitä jos mies tekee jotain väärin? Voiko kaikki mennä yhdestä riikkeestä nollille vai lähteekö aina piste kerrallaan?
Voiko pisteet mennä miinukselle?
Vierailija kirjoitti:
Oisi reilumpaa jos noilla pisteillä voisi myös ostaa vaikka illan kavereiden kanssa ilman nalkutusta seuraavana aamuna.
Kyllä! Se sentään olisi palkinto, että saisi kavereiden kanssa viettää saunaillan, eli juoda kaljaa, jutella henkeviä ja pelata korttia.
Vierailija kirjoitti:
Olispa tuollainen, että ei tarttis omaa muijaa panna koskaan. Mun kuvottaa jos se kun sen paksut läskit sormet alkaa joskus iltaisella hipsuttelemaan mua ja tiedän, että nyt se ruinaa sitten seksiä. Mukava muija ja hyvä äiti, siksi kai sitä edelleen yhdessä ollaan. Mutta yhtään mitään seksuaalista en ole tuntenut sitä kohtaan enää vuosiin. Nuorempana oli oikeinkin sievä, sittemmin lihonnut, iho on jotain ihme reikäistä ihohuokosta täynnä ja hiuksetkin harventuneet. Ei vaan siis tee mieli. Tuollainen pistehomma olisi taivaan lahja. Nyt joutuu milloin milläkin verukkeella koittaa kiertää aihetta, että ei joutuisi panemaan sitä. Siinä lihavaa vanhaa naista väkisin paniessa sitä olen usein miettinyt, että miten mun seksielämästä tulikin lopulta näin julmetun paskaa. Kohokohtana seksielämässäni on oma aika ja aikuisviihde.
Itse varmaan olet nuorentunut vuosi vuodelta ja sixpack sekä tuuhea tukka löytyy. Hirveän rumasti kirjoitat vaimostasi, lastesi äidistä. Mistä olet oppinutkaan, kotoa lapsena varmaankin.
Vierailija kirjoitti:
t. Mies, joka tänään
-käynyt kaupassa
-tehnyt lumityöt
Kyllä tuolla pitäisi vähintään varvi saada. Pelkästään auton tankkiin upposi 90 euroa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä on taas miesviha saanut uusia ulottuvuuksia.
Jaa. Itse luin tätä ihan huumorilla.
Jos molemmat on mukana leikkimielellä niin tuohan voi jopa piristää seksielämää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oisi reilumpaa jos noilla pisteillä voisi myös ostaa vaikka illan kavereiden kanssa ilman nalkutusta seuraavana aamuna.
Kyllä! Se sentään olisi palkinto, että saisi kavereiden kanssa viettää saunaillan, eli juoda kaljaa, jutella henkeviä ja pelata korttia.
Ja saattaisipa siinä ohessa telakoituakin toisin kuin mamman kanssa kotosalla.
Meillä on ollut aina näin että naisen on ansaittava seksinä. Ei ole mitään pistesysteemiä vaan ihan mun suorittama subjektiivinen arvostelu että onko passattu moitteettomasti.
Provohan tämä aloitus on, mutta kauhistuttaa ajatus että joku tällaisella hyväksikäytöllä vielä fantasioi.