Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kela tuet tuli tänään

Vierailija
27.12.2023 |

Alankin heti juhlimaan joulua koska 24 päivä ei ollut mitään joulua eikä jouluruokaa vaan söin ihan tavallista jauhelihakastiketta ja perunaa. Lähden kohta kauppaan ostamaan jouluruokaa, toivottavasti siellä on jotain edes. 1 joulukuuta laitin siis hakemuksen kelaan ja tänään sain rahaa. Oi tätä ilon päivää kyllä nyt kelpaa viettää joulua.

Kommentit (45)

Vierailija
41/45 |
27.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tyttönen olin Kelalla töissä. Pääsin eläkkeelle. Sitten sain elämäntaituruustohtorinviran Tampereen ylioppilasopistosta. Käyn pitämässä puppugeneraatiolla tekemäni luennon keran vuadesa ja saan siitä kuukausipalkaa. Nyt sain hommia Äspeeärrältä. Saadaan konteissakin ruoska viuhumaan. Minulla on kaksi kissaa ja puudeli. Juon pullon punkkua joka päivä.

T: Alli Eltaantuneinen

Vierailija
42/45 |
23.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pois vaan kaikki tuet. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/45 |
23.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitkä tuet tuli tänään? Minä taidan saada vasta 2.1. rahaa. 

Sama täällä onnettomuudessa invalidisoituneella, onneksi on kaapissa kauraryynejä ja pari tölkkiä hernaria. Lääkäri on sitä mieltä että pitäis käydä verikokeissa mutta taksi maksaisi edestakaisin lähes 40 euroo. HYVÄ SUOMI, hyysätään muualta muuttaneita ja omat jätetään oman onnensa nojaan...

Vierailija
44/45 |
23.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitkä tuet tuli tänään? Minä taidan saada vasta 2.1. rahaa.

2.1. on sunnuntai.

Vierailija
45/45 |
28.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kelan tuista pitäisi järjestää sguiz game - peli, jossa häviäjät ammutaan ja poltetaan grematoriossa, voittajat saavat hakea kelan tukia 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi viisi