Onko teillä salaisuuksia, joista ette ole kertonut edes yhdelle ihmiselle?
Monessa keskustelussa aina sanotaan, ettei ulkopuolinen voi tietää, mitä esim toisen parisuhteessa tapahtuu.
onko se yleistä, ettei kerrota asioista ristin sielulle?
minulla on pari kaveria, jotka tietävät kaiken. Ihan kaiken. He voisivat hyvin tulla tälle palstalle kertomaan, kuinka minulla oli parisuhde x ja y, ja kellään ei olisi asiaa tulla väittämään, että et voi tietää.
Kommentit (46)
Vaikka olevinaan kertoisi kaiken, ei toisten ihmisten parisuhteen dynamiikkaa voi ymmärtää kukaan ulkopuolinen. Ja kerrotko tosiaan kaikki seksijututkin ja puolison salaisuudet? Ällöttävää.
Tein abortin kun olin 19v.Kukaan ei tiedä sitä,eikä tule tietämään.
Kahden lapsen äiti,55v
En nyt mietenkään kerro, että minua käytettiin lapsena seks.hyväksi ( mies ) ja 14. v. pomo ( nainen ) groomasi ja vei poikuuteni. En osannut estää - olin peloissani, kauhistunut, liikkumaton ja kiihottunut samaan aikaan.
Käytän myös heroiinia suoneen epäsäännöllisen säännöllisesti. Kuten nyt taas joululomilla.
Työskentelen opena, enkä usko että kovin moni hyväksyisi satunnaiset käyttöni lomilla.
Pikkusiskoni hamsteri katosi kun hän oli 8v ja minä 15v. En ole kertonut kenellekään, että minä oikeasti vedin sen elävänä vessanpytystä alas kun minua vitutti kun pikkusiskoni ei antanut minun olla koskaan rauhassa.
Vastaus tähän kysymykseen saattaa muuttaa vastauksen totuusarvoa.
Sanoit alussa, että ESIM parisuhteen tilasta.