Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko teillä salaisuuksia, joista ette ole kertonut edes yhdelle ihmiselle?

Vierailija
27.12.2023 |

Monessa keskustelussa aina sanotaan, ettei ulkopuolinen voi tietää, mitä esim toisen parisuhteessa tapahtuu.

onko se yleistä, ettei kerrota asioista ristin sielulle?

minulla on pari kaveria, jotka tietävät kaiken. Ihan kaiken. He voisivat hyvin tulla tälle palstalle kertomaan, kuinka minulla oli parisuhde x ja y, ja kellään ei olisi asiaa tulla väittämään, että et voi tietää.

Kommentit (46)

Vierailija
21/46 |
27.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki asiani eivät edes kiinnosta muita. 

Vierailija
22/46 |
27.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

On, ei kaikkien tarvitse tietää kaikkea minusta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/46 |
27.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tietääkö puolisosi, että kerrot kaiken parille kavereille?  

Tuo on oikeasti erittäin paska juttu jos joku kertoo aivan kaiken toisille.

Vierailija
24/46 |
27.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietysti on

Vierailija
25/46 |
27.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ihmeessä parisuhteen asioista pitäisi kertoilla parisuhteen ulkopuolisille? Ei kuulu muille.

Vierailija
26/46 |
27.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on yhdelle kertonut, niin ei se mikään salaisuus enää ole. Yksi kertoilee eteenpäin, jos ei heti, niin ajan kuluessa kuitenkin.

Vierailija
27/46 |
27.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi ihmeessä parisuhteen asioista pitäisi kertoilla parisuhteen ulkopuolisille? Ei kuulu muille.

sitä kutsutaan ystävyydeksi, että jaetaan asioita puolin ja toisin.

Vierailija
28/46 |
27.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jotakin voi, mutta ei kaikkea.

Vierailija
29/46 |
27.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

On, ehdottomasti. Jo ihan Suomen lainsäädännönkin takia on asioita, joista kannattaa olla hiljaa.

Vierailija
30/46 |
27.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole. Mä kerron kaikille vastaantuleville, mitä sylki sattuu suuhun tuomaan. Peräpukamista pettämiseen, ihan kaikki. En häpeä itseäni ja tekemisiäni, se on kaikki ihan normaalia ihmisyyttä. Jos joku ei halua kuunnella, niin se on sen ongelma.

Vierailija
31/46 |
27.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monia asioita. Olen nähnyt ja kokenut paljon.  Matkan varrella on monia asioita, joista en ole kertonut kenellekään - enkä kerro. 

Vierailija
32/46 |
27.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole. Mä kerron kaikille vastaantuleville, mitä sylki sattuu suuhun tuomaan. Peräpukamista pettämiseen, ihan kaikki. En häpeä itseäni ja tekemisiäni, se on kaikki ihan normaalia ihmisyyttä. Jos joku ei halua kuunnella, niin se on sen ongelma.

Mitä tekemistä häpeämisellä ja lärppähuulisuudella on keskenään?

Minä en häpeä miestäni, itseäni enkä parisuhdettamme, mutta silti en kerro meidän keskinäisistä asioista ikinä kenellekään mitään.

Vierailija
33/46 |
27.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

On mulla muutama salaisuus, mitä kukaan kaveri tai perheenjäsen ei tiedä ja sit on salaisuus jonka vain eksä ja nyksä tietää.

Ja sit on "vähäpätöisiä salaisuuksia".

Vierailija
34/46 |
27.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on vain salaisuuksia. Minulla ei ole yhtäkään ystävää, jolle kertoisin mitään. Kavereita vain. En pysty luottamaan kehenkään. Myönnän, että painekattila kohta räjähtäätai sitten minä.

Vierailija
35/46 |
27.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

On. On jotain henkilökohtaista, itseeni ja muihin liityvää, paljon työhön liittyvää ja vähän jotain yleistäkin tietoutta jonka tulen viemään hautaan mukanani.

Vierailija
36/46 |
27.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

on. Käsittelen paljon TL II materiaalia.

Vierailija
37/46 |
27.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa ahdistavalle ihmissuhteelle, jos joku oksentaa kaikki asiansa ja ajatuksensa toiselle. 

Vierailija
38/46 |
27.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En todellakaan jaa kaikkia parisuhteeni asioita muille, koska ne eivät yksinkertaisesti kuulu muille. Ja toivon, että mieheni pitää myös meidän väliset asiat omana tietonaan. Enkä jaksa uskoa, että ketään erityisesti kiinnostaisi tietää elämäni kaikkia yksityiskohtia, joten ei tule edes mieleeni kertoa.

Vierailija
39/46 |
27.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

sitä kutsutaan ystävyydeksi, että jaetaan asioita puolin ja toisin.

Okei, mielenkiintoista. Kuinkahan moni minun ystävistäni jakaa minun asioita eteenpäin, jos niin kerran on ok tehdä ystävyyden nimissä...

Vierailija
40/46 |
27.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka ap oikeasti kertoisi kaiken parisuhteestaan ystävilleen, nämä eivät voi tietää varmasti onko heille kerrottu kaikki ja vielä todenmukaisesti. Siksi hekään eivät voi tietää, mitä toisen parisuhteessa tapahtuu. Lisäksi on paljon asioita, joita osapuolet eivät osaisi sanoittaa, vaikka yrittäisivät kertoa kaiken. Moni ei esimerkiksi kerro itsestään, että istuin yrmeä ilme naamalla ja tiuskin miehelleni, koska olin huonolla tuulella, mikä on minulle tyypillistä. Moni ei ehkä tiedostakaan tällaista käytöstä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme yhdeksän