Mies puhuu tunteistaan paljon, mutta ne ei näy teoissa?
Muutama kerta tavattu, mutta tunnen miehen vuosien takaa.
Tämä on minusta hyvin hämmentävää. Mies puhuu tunteistaan paljonkin ja kertoo jopa ettei halua tavata muita. Mutta teoissa minun suuntaan ne ei oikein näy, vaan hän jää jotenkin etäiseksi. Käytännössä olemme fyysisesti hyvin läheisiä, mutta henkisesti ei. Mies ei juurikaan ehdota tapaamista, mutta suostuu kyllä jos minä ehdotan.
Aioin jo kerran lopettaa suhteen, mutta mies kertoi ettei ole vuosiin tuntenut ketään kohtaan kuten tuntee minua kohtaan.
Minusta tässä on jotain todella hämmentävää. Vai kuulostaako normaalilta? Odotan jotenkin enemmän koska tiedän hänet jo menneisyydestä.
Kommentit (36)
Vierailija kirjoitti:
"Useinkaan se tapailu ei jatku jos kommunikointi heti alussa on vaikeaa, eikä suhteesta löydy asioita jotka ovat itselle tärkeitä."
Niin mutta jos kaikki muu on todella hyvin ja kasvotusten on paljon kemiaa, samanlaiset ajatukset ja kiinnostuksenkohteet. Tunteitakin on jo paljon.
Valinta on vaikeaa.
Kannattaa ottaa aikalisä ja odottaa niitä tekoja. Jos niitä ei tule niin niitä ei tule ja se siitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä saa ehdottamaan ko miehelle tapaamista?
Viimeksi hän itse sanoi että voidaan nähdä piankin, hieman vitsikkäästi ehdotin seuraavaa päivää ja se kävikin hänelle.
Nyt emme olleet juurikaan yhteydessä pyhien aikana kunnes minä päätin kyseenalaistaa asioita. Kuten jo kuvasin, hän oli ihana ja lähetti sydämiä ym. Mutta kun sovin tapaamista, hänellä olikin jo paljon muuta, eikä hän tuntunut yhtään priorisoivan meidän tapaamista.
Tämä on kaikki sellaista ettei sormella suoraan voi osoittaa minkään olevan vialla, vaikka tässä tekstinä sitä kuinka kuvaisin ja olen aina pitänyt tästä henkilöstä. Se on minulle harvianaista. Siksi.
ap
Pitäisikö siis miehen odottaa kalenteri tyhjänä, että koska sinä keksit ehdottaa tapaamista? Jos on sovittuna jo mu
Ymmärrän hyvin, mutta se miten hän sen ilmaisi, oli että hän omasta tahdostaan saattaa lähteä reissuun jo aiemmin, jollon tapaaminen on epävarmaa. Eikä muita ehdotuksia tullut vaikka kysyin kävisikö joku muu päivä.
Minä en itse koskaan toimisi näin.
ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Useinkaan se tapailu ei jatku jos kommunikointi heti alussa on vaikeaa, eikä suhteesta löydy asioita jotka ovat itselle tärkeitä."
Niin mutta jos kaikki muu on todella hyvin ja kasvotusten on paljon kemiaa, samanlaiset ajatukset ja kiinnostuksenkohteet. Tunteitakin on jo paljon.
Valinta on vaikeaa.
Kannattaa ottaa aikalisä ja odottaa niitä tekoja. Jos niitä ei tule niin niitä ei tule ja se siitä.
Näin teen.
ap
Mitä nyt taas? Eikös se normi- valitus ole nimenomaan niin päin että mies ei suostu puhumaan tunteista? No, tämä kuulostaa puhuvan, ei kelpaa sekään!
Tällä miehellä kuulostaa olevan myös oma, naisesta irrallaan oleva elämä, ja sehän tässä kenkää puristaakin. "Että se kehtaakin, kun minä ehdotan jotakin, niin silloin kalenterista pitää löytyä tilaa!"
Jos miehellä ei tätä omaa elämää olisi, niin naisen mielestä mies olisi rasittava ripustautuja, joka olisi naisen mielestä kertakaikkinen turn- off.
Mies laiskasti valehtelee olevansa todella kiinnostunut irtopillun toivossa. Todellinen kiinnostus näkyy teoissa ja halussa nähdä toista. Aloittajan kannattaa arvostaa itseään enemmän eikä roikkua tälläisissä miehissä.
Onko kaksonen tähtimerkiltään? Puhuvat tunteistaan sujuvasti mutta teot kertovat muuta.
Mulla oli samanlainen, todella isot puheet ja rakkaudentunnustukset pelissä jo parissa kuukaudessa, mutta mies ei ikinä itse suunnitellut tapaamisia. Minä suunnittelin, ja suurimmaksi osaksi siten maksoinkin, näkemisemme puolen vuoden ajan.
Vastaukset ihmettelyyni siitä miksei mies ikinä ehdota tai suunnittele oli aina tuota "kyllä minä mutta... Kyllä minä aion juuri kohta...". Jäin sitten odottamaan, ja kun 6 viikon jälkeenkään ei tapahtunut yhtään mitään, lopetin suhteen. Siitä tietysti tuli hirveä itku ja parku kun mies oli niiiiin rakastunut, mutta mielestäni mitään suhdetta ei ole edes olemassa, jos ei ole kuuteen viikkoon nähty eikä edes ole suunnitelmaa milloin nähtäisiin.
AP todellakin siis jää odottamaan niitä tekoja, älä suostu vetämään kivirekeä pelkkien sanojen voimalla.
Vierailija kirjoitti:
Mies laiskasti valehtelee olevansa todella kiinnostunut irtopillun toivossa. Todellinen kiinnostus näkyy teoissa ja halussa nähdä toista. Aloittajan kannattaa arvostaa itseään enemmän eikä roikkua tälläisissä miehissä.
Ai se, että haluaa nähdä toista, on automaattisesti aitoa kiinnostusta? Entä jos se onkin irtopillukiinnostuksen realisointia.
Vierailija kirjoitti:
Jos mies puhuu tunteistaan, ei kelpaa.
Jos mies ei puhu tunteistaan, ei kelpaa.
Jos mies tekee jotain, ei kelpaa.
Joe mies ei tee mitään, ei kelpaa.
Tai sitten päinvastoin. Sekään ei kelpaa.
Katselin muutaman päivän kun miehestä ei kuulunut ja hänellä kovasti sijainti muuttui deittiapissa.
Kysyin suoraan tapaako mies monia, mutta en kertonut mihin epäily perustui. Hän kielsi kaiken.
Nyt hän olikin poistanut minut deittiapista! Aika selvä peli. En enää edes odota että hän oikeasti tapaa minut kuten sovittu. Mikä pelkuri, ehdotin jo että lopetamme suhteen mutta sekään ei käynyt.
Annan tilanteen kuivua kasaan, koska miksi edes keskustella jos hän ei ole rehellinen.
ap
Oletko se ihastunut varattuun-hullu?
Vierailija kirjoitti:
Oletko se ihastunut varattuun-hullu?
Tämä henkilö kyllä asuu ihan yksin.
ap
Itsellä kävi niin, että päätin ihmissuhteen, joka ei miehen puolelta syventynyt. Mitään fwb-suhdetta en halunnut ja miehestä ei ottanut selvää - väisti aina suhteen jatkuvuutta koskevat kysymykset.
No, hän otti suhteen päättymisen raskaasti ja aloitti valtaisan mustamaalauskampanjan minua kohtaan. Joistakin ei vain ota selvää.
Tietyn persoonallisuushäiriön omaavat palaavat aina entisiin, mikäli uutta lähdettä ei löydy. Heillä on valtava potentiaalisten lähteiden varasto, josta etsiä tilapäistä seuraa. Aina jää joitakin pysyvästi ringistä ulos tajuttuaan pelin hengen ja siksi uusien jatkuva saalistaminen on elinehto.
Toki nämä voivat olla parisuhteessakin, mutta mitään yksiavioisia he eivät ole.
Valinta on vaikeaa.