Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies puhuu tunteistaan paljon, mutta ne ei näy teoissa?

Vierailija
27.12.2023 |

Muutama kerta tavattu, mutta tunnen miehen vuosien takaa.

Tämä on minusta hyvin hämmentävää. Mies puhuu tunteistaan paljonkin ja kertoo jopa ettei halua tavata muita. Mutta teoissa minun suuntaan ne ei oikein näy, vaan hän jää jotenkin etäiseksi. Käytännössä olemme fyysisesti hyvin läheisiä, mutta henkisesti ei. Mies ei juurikaan ehdota tapaamista, mutta suostuu kyllä jos minä ehdotan.

Aioin jo kerran lopettaa suhteen, mutta mies kertoi ettei ole vuosiin tuntenut ketään kohtaan kuten tuntee minua kohtaan.

Minusta tässä on jotain todella hämmentävää. Vai kuulostaako normaalilta? Odotan jotenkin enemmän koska tiedän hänet jo menneisyydestä.

Kommentit (36)

Vierailija
1/36 |
27.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silloin kun puheet ei tuota samassa linjassa olevaa toimintaa on kyse manipuloinnista. Näin yksinkertaista.

Vierailija
2/36 |
27.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan ei täällä pääse kyseisen miehen pään sisälle. Sen sijaan saat lukea todella harhaisia mielenterveysongelmaisten tekemiä analyysejä ja trollien trollausta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/36 |
27.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Silloin kun puheet ei tuota samassa linjassa olevaa toimintaa on kyse manipuloinnista. Näin yksinkertaista.

🤦🏼

Vierailija
4/36 |
27.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei miehet osaa puhua tunteista!

Vierailija
5/36 |
27.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kuulosta innostavalta. Mulle ei toimisi tuo ja mies jäisi. Henkisesti jonkin pitäisi toimia. Kaikenlaisia puhujia varmasti on. 

Vierailija
6/36 |
27.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minustakin se on näin. Sanoinkin hänelle että katson tekoja. Hän sanoi että ne on tulossa. Että meillä on yhteisiä suunnitelmia.

Hän sanoi halauavansa nähdä pian, mutta kun ehdotin että nähdään vielä ennen uutta vuotta, hän onkin ehkä lähdössä reissuun ja ehkä voi tavata. En tiedä, tuntuu oudolta. Hän sanoo olevansa niin kiinnstunut ettei edes ajattele muita ja tavallaan se näkyykin hänestä kasvotusten. Mutta sitten kaikki muu..

Vierailija
7/36 |
27.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli vähän tuon kaltainen suhde. Eri tilanteet ei lainkaan muodostaneet kokonaisuutta, vaan ne oli tavallaan kuin toisistaan itsenäisiä esityksiä. Sitten kun yritti jatkaa jotain aiempaa keskustelua, siihen ei enää voinut palata - ihan kuin olisi käynyt sen jonkun eri ihmisen kanssa.

Vierailija
8/36 |
27.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhe on halpaa. Jos teot ja puhe on ristiriidassa, usko tekoja, koska ne sinuun loppupelissä vaikuttavat. Älä enää ehdota tapaamista.

Vierailija
9/36 |
27.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minustakin se on näin. Sanoinkin hänelle että katson tekoja. Hän sanoi että ne on tulossa. Että meillä on yhteisiä suunnitelmia.

Hän sanoi halauavansa nähdä pian, mutta kun ehdotin että nähdään vielä ennen uutta vuotta, hän onkin ehkä lähdössä reissuun ja ehkä voi tavata. En tiedä, tuntuu oudolta. Hän sanoo olevansa niin kiinnstunut ettei edes ajattele muita ja tavallaan se näkyykin hänestä kasvotusten. Mutta sitten kaikki muu..

Toinen nimitys toiminnalle joka on ristiriidassa puheiden kanssa on valehtelu. Kumpikaan sana ei lupaa mitään hyvää.Puhuminen on helppoa, koska se ei vaadi minkäänlaista vaivaa eikä resurssien käyttöä. Sanat tulee ilmaiseksi ulos suusta ja sen jälkeen hän luultavasti vain odottaa, että sinä unohdat tai tajuat vain pettyä omassa mielessäsi ja pidät tiedon omanasi ja hoidat pettymyksesi yksin. Paras tilanne hänelle on se jos alat syyttää itseäsi siitä, että olet ymmärtänyt jotain väärin jolloin kaikki vastuu hänen toiminnastaan ja sen seurauksista tippuu sinun oletetun heikon ymmärtämisesi varaan. Sen tarkoitus on syödä sinun itsetuntoasi jotta odottaisit vähemmän ja kokisit ansaitsevasi vähemmän.

Vierailija
10/36 |
27.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletettavasti mies pitää samanlaista esitystä yllä usealle naiselle samanaikaisesti. Siksi hän ei ehdi itse huomata epäjohdonmukaisuuksia.

Vierailija
11/36 |
27.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toinen nimitys toiminnalle joka on ristiriidassa puheiden kanssa on valehtelu. Kumpikaan sana ei lupaa mitään hyvää.Puhuminen on helppoa, koska se ei vaadi minkäänlaista vaivaa eikä resurssien käyttöä. Sanat tulee ilmaiseksi ulos suusta

Juu no siitä ei ole pelkoa, minulla on ihan hyvä itsetunto ja osaan tarkkailla ihmisiä sillä tavalla että tiedän kannattaako luottaa. Tulen yhä edelleen vaatimaan tiettyjä asioita, jos ne ei täyty, lopetan suhteen. Kiitos vahvistuksesta!

ap

Vierailija
12/36 |
27.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletettavasti mies pitää samanlaista esitystä yllä usealle naiselle samanaikaisesti. Siksi hän ei ehdi itse huomata epäjohdonmukaisuuksia.

Siltä minustakin tuntui ja kysyin asiasta suoraan. Hän kielsi asian ja kertoi miten paljon minusta tykkää. Todella outoa käytöstä.

ap

Vierailija
13/36 |
27.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä saa ehdottamaan ko miehelle tapaamista?

Vierailija
14/36 |
27.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta tuollaiset naiset ovat vain todella raskaita. "Missä mennään", "miltä sinusta nyt tuntuu", "minusta tuntuu ettet..." jne.

Vain sillä on merkitystä millaista on kun ollaan yhdessä. Ja jos minä sanon jotain tunteistani, niin se pitää. Ei silloin pidä elää epävarmuudessa ja miettiä tarkoitti se sitä, kun nyt ei ole laittanut viestiä vuorokauteen eikä ehdota tapaamista. Tunneihmisenä pyrin ajattelemaan ja tekemään vapaalla kaikkea muuta kuin miettiä 24/7 toista. Vaikeaa toki välillä, mutta parempi ratkaisu silti kuin velloa siinä ihastuksessaan ja jättää kaikki muu taka-alalle.

Vierailija
15/36 |
27.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Viimeksi hän itse sanoi että voidaan nähdä piankin, hieman vitsikkäästi ehdotin seuraavaa päivää ja se kävikin hänelle.

Nyt emme olleet juurikaan yhteydessä pyhien aikana kunnes minä päätin kyseenalaistaa asioita. Kuten jo kuvasin, hän oli ihana ja lähetti sydämiä ym. Mutta kun sovin tapaamista, hänellä olikin jo paljon muuta, eikä hän tuntunut yhtään priorisoivan meidän tapaamista.

Tämä on kaikki sellaista ettei sormella suoraan voi osoittaa minkään olevan vialla, vaikka tässä tekstinä sitä kuinka kuvaisin ja olen aina pitänyt tästä henkilöstä. Se on minulle harvianaista. Siksi.

ap

Vierailija
16/36 |
27.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Viimeksi hän itse sanoi että voidaan nähdä piankin, hieman vitsikkäästi ehdotin seuraavaa päivää ja se kävikin hänelle.

Nyt emme olleet juurikaan yhteydessä pyhien aikana kunnes minä päätin kyseenalaistaa asioita. Kuten jo kuvasin, hän oli ihana ja lähetti sydämiä ym. Mutta kun sovin tapaamista, hänellä olikin jo paljon muuta, eikä hän tuntunut yhtään priorisoivan meidän tapaamista.

Tämä on kaikki sellaista ettei sormella suoraan voi osoittaa minkään olevan vialla, vaikka tässä tekstinä sitä kuinka kuvaisin ja olen aina pitänyt tästä henkilöstä. Se on minulle harvianaista. Siksi.

ap

Tapaamiset loppuisi vain jos voisi osoittaa jokunen olevan vialla? Kuulostaa kyllä oudolle jos suhde on vasta aluillaan. Kyllä silloin sen kiinnostuksen pitää näkyä tekoina.

Vierailija
17/36 |
27.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mies puhuu tunteistaan, ei kelpaa.

Jos mies ei puhu tunteistaan, ei kelpaa.

Jos mies tekee jotain, ei kelpaa.

Joe mies ei tee mitään, ei kelpaa.

Vierailija
18/36 |
27.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minusta tuollaiset naiset ovat vain todella raskaita. "Missä mennään", "miltä sinusta nyt tuntuu", "minusta tuntuu ettet..." jne.

Vain sillä on merkitystä millaista on kun ollaan yhdessä. Ja jos minä sanon jotain tunteistani, niin se pitää. Ei silloin pidä elää epävarmuudessa ja miettiä tarkoitti se sitä, kun nyt ei ole laittanut viestiä vuorokauteen eikä ehdota tapaamista. Tunneihmisenä pyrin ajattelemaan ja tekemään vapaalla kaikkea muuta kuin miettiä 24/7 toista. Vaikeaa toki välillä, mutta parempi ratkaisu silti kuin velloa siinä ihastuksessaan ja jättää kaikki muu taka-alalle.

Siksi juuri aloitin tämän aiheen, ymmärrän hyvin että olemme kaikki erilaisia.

Mutta ehkä jokainen tarvitsee suhteessa niitä itselleen tärkeitä asioita, vahvistusta niille. Jos näin ei tapahdu, on yhdessäolo vaikeaa. Jos kommunikointi on hyvin erilaista.

ap

Vierailija
19/36 |
27.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siksi juuri aloitin tämän aiheen, ymmärrän hyvin että olemme kaikki erilaisia.

Mutta ehkä jokainen tarvitsee suhteessa niitä itselleen tärkeitä asioita, vahvistusta niille. Jos näin ei tapahdu, on yhdessäolo vaikeaa. Jos kommunikointi on hyvin erilaista.<

Useinkaan se tapailu ei jatku jos kommunikointi heti alussa on vaikeaa, eikä suhteesta löydy asioita jotka ovat itselle tärkeitä.

Vierailija
20/36 |
27.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

Pitäisikö siis miehen odottaa kalenteri tyhjänä, että koska sinä keksit ehdottaa tapaamista? Jos on sovittuna jo muuta, niin on sovittuna muuta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi yhdeksän