Huamenna on normaali työpäivä
Joulu on nyt ohi. Miksi ette mene huamenna töihin?
Kommentit (25)
Vierailija kirjoitti:
Eikö se olekaan tyäpäivä?
Ei, kun ryöpäivä.
Mitenniin en mene? Herätys on kello 6 ja töihin menen seitsemäksi.
Vierailija kirjoitti:
Oletko ap jotenkin vähäjärkinen? Tätä samaa jankutusta täällä viikosta toiseen etkä tajua, että todella moni ihminen käy töissä. Lisäksi et näytä tajuavan, että ihmisillä on myös lomia tai tekevät vuorotyötä.
Itse olen opintovapaalla vakituisesta työstäni, mutta menen työharjoitteluun korvaamaan tunteja kun tuli poissaoloa koronan takia.
Vuorotyö ei edelleenkään ole oikeaa työtä. Oikea työ tehdään 8-16 ja sillä sipuli.
Työpaikoilla on paikallista sopimista ja työpaikkani on kiinni 1.1.2024 asti. Toinen päivä ensimmäistä takaisin töihin.
(Kiva näihin trolli aloituksiin on vastata, kun näihin on helppo päteä)
Työt jatkuu vasta 8.1. Eikä se ole minun valintani. Mutta se toki käy minulle kyllä. Minä olen vasta aloittelemassa joulutunnelmasta nauttimisen. Jouluruuat on tehtynä, joten ruuanlaitto on lähipäivät helppoa. Jouluradiosta soi tunnelmamusiikki. Koti on kauniina ja siistinä. Ja on aikaa ulkoilla, rentoutua, katsoa jouluelokuvia, nautiskella ja tehdä ihan mitä haluaa. Ihanaa. Lapsetkin tekevät kukin mitä itse haluavat, ja kaikki nauttivat rauhasta, joka nyt jouluhulinan jälkeen alkaa.