Onko hoikkana seksi kivempaa?
Kommentit (10)
minulle ainakin hoikkana on ollut mieluisampaa koska en hyväksy itseäni lihavassa ruumiissa. Itsetunto-ongelmia, totta. Mutta hoikkana kun itsekin pitää omasta vartalostaan on helpompi myös nauttia alastomuudesta ja seksistä. Toimii varmasti joillain toisinpäin.
Olen aloittanut seksin harrastuksen 14v. sillon olin ihan normaalipainoinen ja kyllä seksi oli oikein ihanaa niinkun on nyttekin vaikka ylipainoa on liki 70kg! Eli painoa 130kg. EIpä ole seksielämäni muuttunut eikä seksihalunikaan. Yhtä vapautunut olen ja ihan samoissa asennoissa onnistuu kun " sillon hoikkanakin" . Ainut tietty että ne asennot missä mies " joutuisi" kannattelemaan minua niin ei onnistu.. Ellei ole sitten tod. vahva partneri. :)
lihavana ei hävettänyt, nyt ahdistaa riippatissit ja roikkuvatsa. Takaapäin ei ollenkaan, vatsani roikkuu niin törkeen näköisenä että oksettaa.
ja takaapäin ei voi panna hyvin, kun luut vaan kolisee ja mieheen sattuu
Siis minulla. Normaalipainoni (siis itselleni asettama) on n. 60-62 kg. Siinä painossa olen vielä omasta mielestäni ok. Nyt painan 70 kg, pituutta siis 162. Ja olen todella lihava! En voi sietää peilikuvaani. En kestä katsoa hyllyviä reisiäni rakastellessa... Yök!
Eli minullakin on 10 kg painonpudotus juuri alkanut. Toukokuuhun mennessä sen aion pudottaa ja kesällä taas nauttia seksistä.
(mieheni mielestä olen vieläkin haluttava, mutta ehkä se on niin, että V**** se on, vaikka olisi sian otsassa)
Vierailija:
(mieheni mielestä olen vieläkin haluttava, mutta ehkä se on niin, että V**** se on, vaikka olisi sian otsassa)
Joskus olen kyllä kuullut että jollain pariskunnalla tavallinen " Lähetyssaarnaaja" asento oli mahdotonta siksi että naisen noi mitkä noi nyt on tossa lanteilla " alapään molemmin puolin" olevat luut niin siis ne törrötti niin pahasti että miehen lantio oli aina ihan mustelmilla.
Mutta sen voin sanoa, että kaikkia asentoja voi harrastaa vaikka on hoikka. Mieheni ei ole mustelmilla. Takaapäin on meidän molempien suosikki ja lähetyssaarnaja-asentokin ihan jees. Mua voi väännellä vaikka mihin asentoihin, olen aika notkea ja ei ole liikalihat tiellä.
Näin siis vastaus on kyllä. (jostain syystä mieskin jaksaa kehua vartaloani jatkuvasti nyt paljon enemmän kun raskauskilot on karisseet).
Olin ennen lapsia hoikka (169/51) ja nautin seksistä, ja harrastin sitä usein. Sain esikoisen, jonka jälkeen olin kolmen vuoden ajan lihava (painoin 75 kg), eikä seksi ollut kivaa. Laihdutin, ja seksi alkoi taas kiinnostaa, tunsin olevani jälleen oma itseni, omassa kropassani. Sitten tulin raskaaksi, sain toisen lapsen, nyt painan 72 kg eikä seksi ole mukavaa kun olen läski. Laihis käynnissä...