Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tein naapurista ilmoituksen lastensuojeluviranomaisille, saan varmaan niiden vihat niskaan?

Vierailija
31.12.2006 |

Aivan asiasta tein ilmoituksen, en voi katsoa kuinka heikompia ja suojelukyvyttömiä kohdellaan väärin. Naapurit vaan ovat aika itsetietoisia ihmisiä, joten takuulla saan kuulla vielä kunniani kun sotkeuduin heidän asioihinsa - eihän heidän tekemisissään ole koskaan mitään vikaa. Ärsyttää, etteivät ihmiset hoida asioitaan säällisesti.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
31.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varsinkin jos teit ilmoituksen omalla nimelläsi.

Vierailija
2/5 |
31.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs naapurit teki?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
31.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

toivottavasti teit ilmon aiheesta. tuttavani nimittäin joutui tuollaisten ilmiantojen kohteeksi ilman syytä. vieläkään hän ei tiedä kuka ilmoituksia teki. mutta aikamoinen soppa ja stressi siitä syntyi. sossunihmiset halusivat tavata ja käydä kotona jne. lopulta mitään huomautettavaa ei löytynyt.

Vierailija
4/5 |
31.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

puuttua tilanteeseen, ettei lapset joudu kärsimään. Mutta kun ilmoja voi tehdä nimettömänä, niin kuka tahansahan voi tehdä periaatteesta kiusallaan ilmoituksen jostakusta. Ihan ilkeyttään, tai jos on vaikka jotain kaunoja ihmistä kohtaa.

-7

Vierailija
5/5 |
31.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naapurit tietävät tasan tarkkaan kuka teki ilmoituksen, joten saan tosiaan vastata itse " teostani" . Tein siten, kuten jokaisen vastuullisen ihmisen pitää tehdäkin tällaisessa tilanteessa. Tylsää että itse saa lokaa niskaan ja harmeja, vaikka itse ei ole tehnyt mitään väärin. Jos joku mokaa, ei voi syyttää kuin itseään kun joutuu kohtaamaan tekojensa seuraukset - joiltakin tällainen normaalia syyllisyydentunto vain näyttää puuttuvan ja he pitävätkin itseään maailman hienoimpina ja parhaimpina. ap