Nukun tosi vähän
Nukkuuko täällä kukaan alle 10h viikossa/tosi vähän. Nukuin ennen lääkityksiä keskimäärin 2-4h per vuorokausi (aamuisin lähes kellontarkasti) ja joskus kunnon yönkin. Nyt olen lopettanut lääkitykset ja nukun alle 10h viikossa. Tasaantuuko tämä tästä edes hiukan (edes 14h viikossa). Tekisi mieli kuolla.
Kommentit (50)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joskus käy noin, mutta sitten alan ulkoilla enemmän ja yöuni normalisoituu 6-8 tuntiin.
Joutuu myös joskus kiinnittämään huomiota siihen mitä syö eli vain aamukahvi ja kaikki sokeri ja vehnä pois.
Olen tietoinen ja elänyt terveellistä elämää (ruoka, liikunta jne.). ):
Tuntuu, etten enää palaudu lääkityksistä.
Söitkö pitkään lääkkeitä? Niistä vierottuminen voi viedä aikansa. Ehkä voisit ottaa 1-2 kertaa viikossa unilääkkeen.
Aiheuttako unettomuus sen, että käytät emojita :( väärinpäin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joskus käy noin, mutta sitten alan ulkoilla enemmän ja yöuni normalisoituu 6-8 tuntiin.
Joutuu myös joskus kiinnittämään huomiota siihen mitä syö eli vain aamukahvi ja kaikki sokeri ja vehnä pois.
Söitkö pitkään lääkkeitä? Niistä vierottuminen voi viedä aikansa. Ehkä voisit ottaa 1-2 kertaa viikossa unilääkkeen.
Söin n. 2v, mm. seuraavia: Mirtazapin, Opamox, Atarax, Ketipinor, Olanzapin (lyhyen aikaa oli myös imovane ja stella). Nyt olen ollut pari kuukautta ilman mitään lääkettä. Tasaantuukohan tämä tästä? Olen miettinyt, jos jossain vaiheessa voisin ottaa esim. kerran joka toinen viikko unilääkkeen, mutta ensin kokeilisin katsella ainakin kymmenisen kuukautta, miten mun tilanne etenee.
Vierailija kirjoitti:
Aiheuttako unettomuus sen, että käytät emojita :( väärinpäin?
Sovitaan niin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Söin n. 2v, mm. seuraavia: Mirtazapin, Opamox, Atarax, Ketipinor, Olanzapin (lyhyen aikaa oli myös imovane ja stella). Nyt olen ollut pari kuukautta ilman mitään lääkettä. Tasaantuukohan tämä tästä? Olen miettinyt, jos jossain vaiheessa voisin ottaa esim. kerran joka t
Ketipinor 100mg asti n. 1,5v ja Olanzapin 10mg asti n. 1v.
Olenko mä nyt sitten pysyvästi vahingoittunut? Olen lukenut ihmisistä, jotka ovat vahingoittuneet jo vajaassa vuodessa ja pelkällä Ketipinorilla. ):
Olisitpa sä ollut puhumassa mulle ennen kuin aloitin lääkityksiä (neuroleptejäkin, ei hyvä). Mulla ei ole mania-taipumusta. Nyt vaan odotan, miten palaudun n. 2 vuoden säännöllisestä lääkkeiden käytöstäni. ):