Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tykkääkä joku oikeasti tuosta Hei mummo -laulusta?

Vierailija
26.12.2023 |

Melodia ihan nätti mutta sanat karmeat. 

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
26.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkohan kukaan kysynyt mummolta,haluaako hän ensinkään noita sukulaisia käymään. Mummo itse suunnitellut kivan joulun itselleen ja se tullaan pilaamaan. Ei auta,että asuu tarpeeksi kaukana typeristä sukulaisista. Mitähän keksisi ensi kesäksi,etteivät ryysisi tänne. 

Vierailija
22/30 |
26.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laulu tuntuu ainakin selvästi puhuttelevan!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
26.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisi tehdä laulun mummon näkökulmasta. Hip hei hurraa,niin kurjat kelit tulla saa. Ettei autoaan jaksa ajaa tänne asti lapset. Saa rauhassa joulunsa viettää harmaahapset. Tehdä kerrankin mitä huvittaa, kaiken antaa olla vaan!

Vierailija
24/30 |
26.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan hirvittävät sanat, sanoittajalle olisi tilaa saunantakana.

Vierailija
25/30 |
26.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voisi tehdä laulun mummon näkökulmasta. Hip hei hurraa,niin kurjat kelit tulla saa. Ettei autoaan jaksa ajaa tänne asti lapset. Saa rauhassa joulunsa viettää harmaahapset. Tehdä kerrankin mitä huvittaa, kaiken antaa olla vaan!

Jollain noinkin päin, mutta moni mummo myös pitää siitä että saa vieraita ja haluaisi nähdä useamminkin kuin jouluna ja kesällä.

Vierailija
26/30 |
26.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lauluun olisi yhtä hyvin voinut tehdä sanat joissa lapsenlapsi soittaa ja kertoo että ihanaa kun kohta koulu loppuu ja päästään mummolaan JOULUlomalla (onko pakko odottaa kesään asti?) 

Vierailija
27/30 |
26.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onkohan kukaan kysynyt mummolta,haluaako hän ensinkään noita sukulaisia käymään. Mummo itse suunnitellut kivan joulun itselleen ja se tullaan pilaamaan. Ei auta,että asuu tarpeeksi kaukana typeristä sukulaisista. Mitähän keksisi ensi kesäksi,etteivät ryysisi tänne. 

Ei sinne jouluksi tullakaan, kerran vuodessa vaan, kesälomalla. 

(Vain kesäaikaan auto pihaan kaartaa) 

Vierailija
28/30 |
26.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oma mummo asuu maalla ja aika yksinäistä se on. Hän on myös leski. Käyn kerran pari viikossa ja vien hälle marketista ruokaa ja teen lumityöt.

Tuollaistahan se on. Välillä tulee sukulaisia joukolla, kun haluavat maalaisidylliin. Odottavat silloin että pöytä on koreana ja täyspalvelu.

Ja jokaisessa peräkammarissa heti panot menossa. Saa rauhassa löysätä, ei kuule naapurit pierujakaan.

Vierailija
29/30 |
26.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei hei mummo, mä en oo syönyt mun lääkkeitä

Vierailija
30/30 |
26.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lauluun olisi yhtä hyvin voinut tehdä sanat joissa lapsenlapsi soittaa ja kertoo että ihanaa kun kohta koulu loppuu ja päästään mummolaan JOULUlomalla (onko pakko odottaa kesään asti?) 

Isolla osalla vanhemmista ei ole joululomaa vaan huomenna mennään töihin. Toisaalta moniko nykypäivän isovanhemmista on valmis hoitamaan lapsenlapsensa? Monissa perheissä lapset hoidetaan itse ja työpäivät päivähoidossa.