Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Taas on huipputason komea ja varakas mies päätynyt yhteen tavallisen ei minkään näköisen muijan kanssa

Vierailija
26.12.2023 |

Säälittää ja ihmettelen isoon ääneen mitä komea mies näkee tollasessa tavis muijassa kun parempia kaunottaria on saatavilla. Miksi?

Kommentit (91)

Vierailija
41/91 |
26.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naaman piirteet ei paljon ratkaise. Se on kokonaisuus, luonne, vartalo ym. Sori naaman pakkeloijat.

Naama on kuitenkin yksi iso tekijä kokonaisuutta. Isommat kuin tissit sillä ne voi ostaa.

M35

Vierailija
42/91 |
26.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ajatella, valitsi elämänkumppaninsa jollakin muulla perusteella kuin ap:n mielipiteen pohjalta. 

Joo, ei voi tajuta, että joku luonne, äly ja arvot ois muka tärkeet...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/91 |
26.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkoitatko Hjallista?

Vierailija
44/91 |
26.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauneutta on monenlaista. Jos oma kauneusihanne on muovinen, ei ehkä ymmärrä klassisempaa kauneutta.

Vierailija
45/91 |
26.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yksinäisellä ja luonnevikaisella on yksinäisen luonnevikaisen ajanvietteet joulunakin. Koeta pärjätä, ap.

Olin joulun bileissä ja ihmeteltiin joukolla miksei komea mies tullut ja selvisihän syy siihenkin kun viettää joulua ruman muijan kanssa.

Vierailija
46/91 |
26.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap ei selvästi tajua, että osa miehistä arvostaa enemmän sitä sisältöä kuin ulkokuorta.

Näyttää varmaan Tuksulta, ja luulee olevansa kaunis. Ihmettelee, kun kukaan ei huoli. 

Vierailija
47/91 |
26.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap taitaa olla ihastunut kyseiseen mieheen ja pitää itseään jonain häikäisevän kauniina kaunottarena, johon ko. miehen olisi pitänyt ennemmin ihastua. 😂

Mitä tohon nyt sanoisi. On meillä pientä sopan keittoa ollut joten järkytyin uutisesta.

Ja hän valitsi mieluummin tämän toisen naisen kuin sinut? Ehkä pitää tätä sinua kauniimpana, makuja on monia. 

Juuri 5 min sitten mies laittoi someen jouluisia kuvia rumiluksen kanssa. Positiivista sentään että rumiluksen kasvoja ei näy. Haha haha. Mies itse näkyy kasvoista ja rumiluksesta näkyy vain kädet. Häpeää jo nyt noin rumaa muijaa.

Kävikö pienessä mielessäkään että ehkä ovat sopineet että eivät postaa somea täyteen kasvokuvia tai ehkä nainen ei halua esiintyä somessa? Ap, olet ilkeä.

Vierailija
48/91 |
26.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yksinäisellä ja luonnevikaisella on yksinäisen luonnevikaisen ajanvietteet joulunakin. Koeta pärjätä, ap.

Olin joulun bileissä ja ihmeteltiin joukolla miksei komea mies tullut ja selvisihän syy siihenkin kun viettää joulua ruman muijan kanssa.

Koko työyhteisökö kutsuu miestä lempinimellä "Komea mies"?

Vierailija
49/91 |
26.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap taitaa olla ihastunut kyseiseen mieheen ja pitää itseään jonain häikäisevän kauniina kaunottarena, johon ko. miehen olisi pitänyt ennemmin ihastua. 😂

Mitä tohon nyt sanoisi. On meillä pientä sopan keittoa ollut joten järkytyin uutisesta.

No mitäs, ukko hämmensi sun soppakattilaa ja heitti mausteet sisään, ei sen kummempaa. Ei sinusta enempään ollut, karvasta oli keitto.

Vierailija
50/91 |
26.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihmettelee kun ulkonäkö ei riitä. 🤣

Rumiluksen ulkonäkö ei riitä.

Vierailija
51/91 |
26.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naaman piirteet ei paljon ratkaise. Se on kokonaisuus, luonne, vartalo ym. Sori naaman pakkeloijat.

Naama on kuitenkin yksi iso tekijä kokonaisuutta. Isommat kuin tissit sillä ne voi ostaa.

M35

Rumilus on lauta ja arvatenkin arvomaailma on hempeän aito ja luonnollinen. Komea mies ei tykkää muovista.

Vierailija
52/91 |
26.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyseinen nainen on fiksumpi, varakkaampi ja tasokkaampi kuin ap. Naista ei kiinnosta pelkästään miehen ulkonäkö eikä rahat, on itsenäinen ja vahva ihminen joka ei ruikuta vauvapalstalla kateellisena ja nimettömänä kohtaloaan. 

Vierailija
53/91 |
26.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tarkoitatko Hjallista?

En. Komea mies on alle 40v.

Vierailija
54/91 |
26.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koko työyhteisökö kutsuu miestä lempinimellä "Komea mies"?

Kyllä niin vain on ja ennen joulua kutsuttiin miestä komeaksi mieheksi niin mies vaan naurahti ja toivotti hyvät joulut.

Vierailija
55/91 |
26.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muut muijat on avoimen vihamielisiä mun vaimolle kun ilmeisesti kokevat jotain vastaavaa kun ap.

Vaikka me erottais mä en koskis vihamieliseen harakkaan pitkällä kepilläkään.

Mä olin illanvietossa mieheni kanssa, kun yksi naikkonen tuli miehelleni sanomaan, että eikö sun olis jo aika vaihtaa naista? Istuin vieressä. Olin silloin ylipainoinen, joten kai se antoi rohkeutta kyseiselle tyrkylle. Yhdessä ollaan edelleen.

Vierailija
56/91 |
26.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut haluaa puolisoksi sielunkumppanin, jotkut näyttelyesineen.  Kun näytteliesine on ikääntynyt, vaihdetaan se uuteen. Sielunkumppani pysyy.  

Vierailija
57/91 |
26.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No mitäs, ukko hämmensi sun soppakattilaa ja heitti mausteet sisään, ei sen kummempaa. Ei sinusta enempään ollut, karvasta oli keitto.

Komea mies ei ole playeri tai muu vastaava hidalgo.

Vierailija
58/91 |
26.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun otat vaimon, älä ota kaunista, ota ruma. Kauneus katoaa, mutta rumuus lisääntyy. Häjyt-kirjasta. 

Ap on sisältä ruma. Kun ulkoinen kuori on kadonnut, ei jää mitään jäljelle, mistä kukaan olisi kiinnostunut. 

Vierailija
59/91 |
26.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Muut muijat on avoimen vihamielisiä mun vaimolle kun ilmeisesti kokevat jotain vastaavaa kun ap.

Vaikka me erottais mä en koskis vihamieliseen harakkaan pitkällä kepilläkään.

Mä olin illanvietossa mieheni kanssa, kun yksi naikkonen tuli miehelleni sanomaan, että eikö sun olis jo aika vaihtaa naista? Istuin vieressä. Olin silloin ylipainoinen, joten kai se antoi rohkeutta kyseiselle tyrkylle. Yhdessä ollaan edelleen.

Mitä miehesi vastasi naikkoselle?

Vierailija
60/91 |
26.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja tämän takia sinä reppana olet edelleenkin naiseton, oikeassa elämässä ei ole mitään "tasoja" Ollaan sen kanssa jonka kanssa natsaa. 

Sinunlaisille ne "kaunottaret" ovat yleensä tissi/perce/huuli-täytteisiä kolhoja insta-otuksia. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi kahdeksan