30v. Mies ei koe lapsia ajankohtaiseksi. Ero tulossa
30v. On juuri hyvä ikä hankkia lapsia. En tuhlaa häneen enää yhtään hedelmällisiä vuosiani.
Kommentit (104)
Miks olit tuollaisen miehen kanssa noin kauan, kyllä jos mies jahkailee vuosia niin ei se oikeasti halua lapsia.
Vierailija kirjoitti:
Miks olit tuollaisen miehen kanssa noin kauan, kyllä jos mies jahkailee vuosia niin ei se oikeasti halua lapsia.
Mistä tiedät kuinka kauan olen ollut miehen kanssa?
Miehesi ei taida tietää hedelmällisyydestä mitään
Hyvä niin. Ei ketään voi pakottaa isäksi, vaikka näinkin on käynyt...
Miehellä itsellään hyvin aikaa hankkia myöhemminkin lapsia (vaikka miehen vanhempi ikä lisääkin lapselle mm. Downin ja erinäisten sydänsairauksien riskiä). Ehkä miehellä jäänyt biologiantunnit välistä, eikä ymmärrä että naisen kannalta hankala jättää lasten hankkiminen 40+ ikävuoteen?
Käsittämätöntä pelkuruutta mieheltäsi. Jätä se sika ja ota tilalle mies, joka haluaa lapsia
Hyvä, pidä pääsi. Hyviä, ikäisiäsi, perhettä haluavia sinkkumiehiä löytyy kyllä. Tiedän itsekin useita.
Vierailija kirjoitti:
Kondomiin reikä neulalla 😉
Pahin ja halpamaisin temppu ikinä. Tällä tuhoaa paitsi parisuhteensa, niin pahimmillaan myös lapsen tulevaisuuden.
Vierailija kirjoitti:
🤦🏼
Miehen iällä ei ole väliä. Minkä ikäinen Ap itse on?
Toivottavasti suurin osa kommentoijista on trolleja. Jollei ole, heidän kannattaisi harkita jotain lääkitystä, koska yläkerrassa ei ole kaikki kunnossa ihmisellä, joka ehdottaa kumin rei''itämistä tai haukkuu lapsia haluamatonta henkilöä epäkypsäksi tai miksi vain.
On suurinta kypsyyttä sanoa suoraan, jollei halua lapsia ja pitää päänsä painostuksesta huolimatta. Jokaisella syntyvällä lapsella on oikeus vanhempiin, jotka ovat halunneet hänet, jos vanhempia on alun alkaen kaksi. Naiselta onnistuu lapsen hankkiminen yksinkin, jollei sopivaa kumppania ole, joten aivan järjetöntä alkaa ketään painostaa saati huijata isäksi.
Vierailija kirjoitti:
Idiootti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Idiootti.
Itse oot
Niin, tämän takia deittailen nuorempia naisia, koska olen itse kolmekymppinen mies, joka ei vielä halua lapsia. Tosin nytkin olen ollut tekemisissä 18 v tytön kanssa, joka jo nyt haluaa lapsia, joten enpä tiedä... Mutta yleisesti ottaen naisilla iskee se vauvakuume vasta 25 v jälkeen. Näin kariutuvatkin usein sellaiset parisuhteet, jotka alkavat molempien ollessa myöhäisteinejä tai vähän päälle kakskymppisiä. Hetken aikaa ollaan suunnilleen samalla aaltopituudella, mutta sitten pian nainen haluaa lapsia, mikä on hyvä juttu toki, kun taas miehellä vielä usein aivan muita intressejä. Niinpä parempi miehen deittailla nuorempia, jos ei ole vielä ajankohtaista lasten hankkiminen.
Mies aikoo tehdä lapsensa vasta viisikymppisenä jonkun kolmekymppisen kanssa. Vanhan isän lapsista tulee todennäköisesti autisteja, mutta mitäpä siitä, kun nuori vaimo ne kuitenkin hoitaa.
Hölmö mies.