Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Bmi 19 ja housujen vyötärönauhan molemmin puolin puristuu kauhea läskimakkara

Vierailija
26.12.2023 |

En tajua miten voi olla näin valtava löllövatsa. Onkohan mulla joku kasvain?

Kommentit (43)

Vierailija
21/43 |
26.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko bmi varmasti laskettu oikein..? :D vaikea kuvitella että housukoko olisi oikeasti m, mulla on sellanen kroppa että iso pylly ja paksut reidet muuhun kroppaan verrattuna ja housut on silti xs tai 32-34

Kuulostaa epäuskottavalta. Mun lantionympärys on 97 cm eikä todellakaan mahdu xs-kokoiset housut mulle.

Ap

Vierailija
22/43 |
26.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinulla on liian pienet housut. Housujen pitäisi mahtua päälle ilman että vetää vatsaa sisään.

M-kokoiset joustavat legginsit. Ei ole liian pienet.

Ap

Legginsit eivät ole housut. 

Oikeiden housujen kanssa puristuisi vielä helpommin.

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/43 |
26.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko bmi varmasti laskettu oikein..? :D vaikea kuvitella että housukoko olisi oikeasti m, mulla on sellanen kroppa että iso pylly ja paksut reidet muuhun kroppaan verrattuna ja housut on silti xs tai 32-34

Kuulostaa epäuskottavalta. Mun lantionympärys on 97 cm eikä todellakaan mahdu xs-kokoiset housut mulle.

Ap

Lantio 97 cm ja BMI 19? Nyt ei kyllä täsmää.

Vierailija
24/43 |
26.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli 165 cm, 45 kilosenakin mahamakkara. Pskat geenit jolloin kaikki rasva mahassa.

Vierailija
25/43 |
26.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Lantio 97 cm ja BMI 19? Nyt ei kyllä täsmää.

Mikä tässä nyt on niin ihmeellistä?

Vierailija
26/43 |
26.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekin BMI 19 ja vyötärön ympärysmitta 83 cm kapeimmasta kohtaan. Kylkiluut niin leveät ja alhaalla, että vartalon malli on mitä on. 

Vierailija
27/43 |
26.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suosittelisin aloittamaan kuntosaliharrastuksen ja proteiiniä lisää ruokavalioon. Olet ns. laiha läski. Eli jos sinulla on BMI tuon verran ja rasvaa, niin sulla on kehonkoostumus ihan pielessä. Eli olet luultavasti laihduttanut ottamalla energia lihasmassasta ja sitten on rasvaa ihon alla.

Vierailija
28/43 |
26.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinulla on liian pienet housut. Housujen pitäisi mahtua päälle ilman että vetää vatsaa sisään.

Ap

Se koko ei kerro mitään. Minä olen XS kokoa ja ostin paidan, se oli kokoa l ja jos olisi ollut pienempi ei olisi mahtunut päälle, myyjä toki sanoikin ettei ranskalaiset koot ole samoja kuin muualla vaan todella pieniä. Yleensä kannattaa sovittaa ja jos lengginsit tunkee päälleen niin paita pois housuista 

Vierailija
29/43 |
26.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Se koko ei kerro mitään. Minä olen XS kokoa ja ostin paidan, se oli kokoa l ja jos olisi ollut pienempi ei olisi mahtunut päälle, myyjä toki sanoikin ettei ranskalaiset koot ole samoja kuin muualla vaan todella pieniä. Yleensä kannattaa sovittaa ja jos lengginsit tunkee päälleen niin paita pois housuista 

Nämä ovat ihan oikean kokoiset. Isommat tippuisivat päältä.

Ap

Vierailija
30/43 |
26.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liian pienet housut tai sitten ruumiin rakenne rasvainen vaikka alhainen paino (ei lihasta).

Vierailija
31/43 |
26.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itsekin BMI 19 ja vyötärön ympärysmitta 83 cm kapeimmasta kohtaan. Kylkiluut niin leveät ja alhaalla, että vartalon malli on mitä on. 

Tämä ei kyllä voi pitää paikkaansa :D

Vierailija
32/43 |
26.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä ei kyllä voi pitää paikkaansa :D

Mä myös ihemttelen samaa t. BMI 28 ja vyötäö 77cm

Vierailija
33/43 |
26.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei BMI kerro välttämättä kehon mitoista tai mallista juuri mitään. Esimerkiksi itselläni oli teininä bmi 17,5 ja lantionympärys lähemmäs metrin; olen päärynävartaloinen ja yli 180 cm. Ja kyllä jotkut housut silti puristivat, ei se kokolappu kerro mitään mallista ja koostakin lähinnä viitteellisesti

Vierailija
34/43 |
26.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

onko se sun makkara navan ja häpykarvoituksen väliin jäävä uimarengas? Jos on, niin erittäin todennäköisesti se on liiasta kortisolista johtuva. Jos ei, en tiedä sitten

Miten sitä saa laskettua?

Vierailija
35/43 |
26.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vartaloita nyt vaan on erilaisia.

T: mies 52v

Vierailija
36/43 |
26.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vartaloita nyt vaan on erilaisia.

T: mies 52v

Valitettavasti.

Vierailija
37/43 |
26.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikea nyt tietää, mitä ap tarkoittaa "kauhealla läskimakkaralla". Ihmisessä on ihonalaista rasvaa, johon tiukat vaatteet uppoavat. Se on aivan normaalia eikä välttämättä johdu mistään "laihaläskiydestä". Eikä ihonalainen rasva edes ole terveydelle niinkään haitallista vaan vatsaontelon sisäinen, joka taas ei juuri aiheuta makkaroita.

Vierailija
38/43 |
27.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se läskimakkara voi myös olla ihoa, kerta ap on noin laiha.

Vierailija
39/43 |
27.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko bmi 19 LAIHA?

Vierailija
40/43 |
27.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko bmi 19 LAIHA?

Ei. Normaalipaino. Mutta nykyinen sairas kehopositivismi on muuttanut normaalin käsitettä. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän seitsemän