Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pojan tyttöystävä uhkailee ja jättää

Vierailija
26.12.2023 |

Seurustelleet pari vuotta. Ensin tuntui että kaikki on hyvin ja ihanaa. Nyt tyttö haluaa pojan muuttuvan ja riitelevät paljon ja sitten eroavat. Menee 1 pv-viikko ja ovat taas yhdessä kunnes taas hetken päästä sama. Tyttö manipuloi poikaa mieleisekseen tällä tavalla ja kiltti ja rakastunut poika ei tajua. Olemme vanhempina sanoneet asiasta, poika suuttuu meille. Tekee pahaa katsella.

Muilla ollut samaa? En jaksa uskoa millään että tuosta hyvä enää tulee. Onko neuvoja mitä sanoa vai pitääkö antaa kärsiä itse?

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
26.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin se alkaa. Poika uskoo rakkauteen ja tekee mitä vaan. Tyttö kävelee korkokengillä ylitse ja sitten jättää. Poikaa alkaa ärsyttää ja siirtyy pelaamaan videopelejä, koska ei halua samaa uudestaan. Jos joskus seurustelee uudestaan, on epäluuloinen.

Vierailija
22/26 |
26.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei rakastunut poika ota vastaan viisaita neuvoja. pinpin vetovoima on valtava. ehkä se parinkymmenen vuoden päästä tajuaa, että sen elämä pilattiin nyt.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
26.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tytölle kenkää ennen kuin hankkiutuu paksuksi. Sitten on poika kusessa.

Vierailija
24/26 |
26.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tytölle kenkää ennen kuin hankkiutuu paksuksi. Sitten on poika kusessa.

eiköhän se ole jo salaa lopettanut pillerien syönnin ja tehnyt reikiä kondomeihin

Vierailija
25/26 |
26.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen selittänyt teineilleni (sekä tytölle että pojalle)  jo ennen heidän ensimmäisiä seurustelusuhteita että jos suhteessa on koko ajan vaikeaa kannattaa miettiä olisko parempi erota. 

Kotona meillä on pyritty puhumaan niin lapsille, teineille kun aikuisille kunnioittavasti. Toki joskus riidellään mutta hyvin harvoin. Oletan että teinit odottavat kunnioittavaa puhetta tulevilta puolisoiltaankin. Olen myös kertonut että päätin jo nuorena että jos joskus poikaystävä sanoisi minua haukkumalla lehmäksi tai vaikka huoräksi jne niin eroaisin välittömästi. Aviopuolisoni kyllä joskus huutelee akkaansa ja minä ukkoani. Mutta se tehdään iloisesti huumorilla eikä haukkumisena.

Apna juttelisin pojan kanssa rauhallisena hetkenä. Kyselisin että millaisen naisen tämä haluaisi pitkään suhteeseen. Ja pyytäisin miettimään millaista elämää haluaisi elää jatkossa. En siis haukkuisi nykyistä tyttöystävää vaan kannustaisin ajattelemaan mitä suhteeltaan haluaa.

itse tein näin omalle pojalla joka tuskaili suhteessa. Tyttö halusi olla paljon poikani seurassa ja vain kaksin. Poikani taas olisi halunnut nähdä yhdessä kavereita (kaveriporukassa oli tytön kavereita jotka seurusteli pojan kavereiden kanssa). Poika tuumasi että kyllä hän sitten voi rauhoittua kotiin kun on lapset. Huomautin että pikkulastenkin kanssa voi kyläillä. Ja varsinkin isompien. Eli elämästä suurin osa ajasta on muuta kuin pikkulapsiaikaa. Poika erosi vähän ajan päästä ja on nautinnolla nähnyt kavereita ja harrastanut sekä käynyt töissä. Saa tehdä sitä mitä haluaa.

Vierailija
26/26 |
26.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokainen tekee virheensä itse. Meillä pojan suhde loppui muttei hän ollut milläänsäkään koska nainen oli hankala.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän kolme