Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko yrittänyt malliksi johonkin mallitoimistoon tms. ? mitä siellä sanottiin?

Vierailija
06.01.2007 |

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
07.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

heillä käyneitä listoilleen ja sitten muitten toimistojen listoilla ei saa olla, mikä sucks ainakin meillä.

Vierailija
2/23 |
07.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

en ikinä uskaltanut mennä. PItuus ja paino täsmäsivät, mutta olin liian ujo :(

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
07.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ni Paparazzi ja Modelboom on niitä, joihin kannattaa mennä. Mutta niihin ei sitten suurimmalla osalla olekaan asiaa. On tosiaan toimistoja ja toimistoja. Pituus 175 cm ja paino 55-60 kg ja ikää alle 20 v. Aikuismalliksi on vaikea päästä, koska siellä on niin paljon entisiä nuoria malleja, jo rupsahtaneitakin listoilla. Siis niillä aikuislistoilla ( 25-50 v)

Vierailija
4/23 |
06.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teininä tein muotinäytöksiä, parikymppisenä muotinäytösten lisäksi muutamia lehtikuvauksia ja katalogeja opiskelujen ohella. 22-vuotiaana rakastuin ulkomaalaiseen mieheen, ja muutin hänen kotimaahansa, jossa jatkoin mallin töitä, pääsin lehtien ja muotinäytösten lisäksi mm. televisioon shampoomainokseen, muutamalle musiikkivideolle ja naistenlehden kansikuvaan. Nyt olen 34, asumme mieheni ja lastemme kanssa Suomessa, ja teen satunnaisesti mallikeikkaa päivätyöni lisäksi.

Vierailija
5/23 |
06.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voihan noita meikkikursseja ja sun muita tietysti käydä, jos niissä kivaa on :D

Vierailija:

Älkää parjatko yritystä enempää. Meidän kohdalla saatu kursseista luvattu sisältö, nyt kaivattaisiin vain töitä.

Vierailija
6/23 |
06.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

on eniten malleja. Kyllähän suurimmaksi aina pääse, jos ottaa kenet tahansa listoille ja pistää kuvan nettisivuille.

Eri asiaa, alkaako töitä tippua.

Vierailija
7/23 |
06.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

voitte netitse selailla eri toimistojen hintoja. Maksaa ne muutkin kuin Clamoksen kuviot. Ja toisekseen,katsokaa kurssitarjontaa ja aikatauluja. Clamos on suurin alalla, joten kursseja on eniten tarjolla. Ja valikoimaa löytyy, esim. pelkästään meikkiopastusta kaipaaville tai tyyliään hiovillekin.

Älkää parjatko yritystä enempää. Meidän kohdalla saatu kursseista luvattu sisältö, nyt kaivattaisiin vain töitä.

Vierailija
8/23 |
06.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei sinne laiteta muiden kuvia.

Vierailija
9/23 |
06.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parin kuvastokeikan lisäksi tiedossa olisi ollut paljon promo keikkoja kaupoissa, siis tuote-esittelyjä. Mun into loppui siihen. Ja sekin teki osansa, kun säännölliset tulot olis muuttunu epäsäännöllisiksi, ja asuntolaina on maksettava.

Vierailija
10/23 |
06.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta koska hommat olis enimmäkseeen ollu noita promoja, jätin sen " uran" sikseen.

-3-

Vierailija
11/23 |
06.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka olisi mallikansio ja kuvat hyviä, ison toimiston listoilta on vaikea erottua edukseen.

Ei sitä työtä paljon tarjota. Itse täytyy tarjota kuviaan toimiston asiakkaille. Sitten saattaa päästä castingiin ja tekemään yrityksen kanssa työn.

Yksi onnistunut työ voi sitten poikia lisätöitä jne.

3.lla tuntui olevan vähän turhan positiiviset luulot. Kauneusbisnes on kovaa työtä sekin, tarjokkaita on paljon.

Vierailija
12/23 |
06.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarjolla olisi siis ollut 3-4 päivää viikossa. Lisäksi oli tarjolla mm. Luhdan kuvastokeikkaa. Onko niin vaikea uskoa että joku tietää omat asiansa paremmin kuin joku viisas av-mamma :) Omia kokemuksiahan tässä kysyttiinkin!

Vierailija
13/23 |
06.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kenelle? ei ole kyse musta itsesäni vaan ihmisestä jossa tiedän ihan varmasti olevan ainesta. On mallitoimiston listoilla jo mutta ei ole tullut töitä.

Vierailija
14/23 |
06.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

tämä ihminen on kahdessa toimistossa mallilistoilla jo. kiitos!

Vierailija
15/23 |
06.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Välttäkää firmaa nimeltä Clamos Studio. Heillä on ollut paljon negatiivista julkisuutta.

Vierailija
16/23 |
06.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistään ei pidä itse alkaa maksamaan!!! Hyvissä toimistoissa huolehditaan kustannuksista.

Vierailija
17/23 |
06.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanottiin meilläpäin, että tulisi olla yhden toimiston listoilla. Ajan myötä on kypsynyt ajatus, josko vaihdettais toimistoa. Jollekin mallille uusi toimisto voisi olla sopivampi.

Ja edelleenkin, oma aktiivisuus ratkaisee.

Toimistoilla on yleensä asiakaslista, joille tekevät usein töitä. Ei muuta kuin yritysten yhteyshenkilötietoja kaivelemaan. Joskus saa lähettää kuvan s-postitse, toisinaan taas ei. Voi pyrkiä soittamaan. Kertoa itsestään ja mallikokemuksistaan,käydyistä kursseista, kansiosta ja tehdyistä töistä. silloin saattaa päästä tapaamiseen ja itse työhön kiinni.

Vierailija
18/23 |
06.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä kyllä luulen että kaikissa toimistoissa joutuu itse maksamaan kurssit.

Vierailija
19/23 |
06.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

" testikuvauksiin" , jotka maksavat hirveästi ja ovat näin onnistuneet viemään monien malliksi haaveilevien teinien rahat.

Vierailija
20/23 |
06.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja harrastusta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi kuusi