Mveitola viettää itkujoulua
Kommentit (21)
Joo saman huomasin, mitäs läksi. Joo onhan se hirveää kun ei vaan kehuta.
Onhan se lasten uhkailu ihan sairasta. Oli Veitola itse minkälainen tahansa. Pitäisi tappaa tuollaiset lapsenuhkailijat.
Ap ja muut palstaincelit siis ovat sitä mieltä, että julkkiksen lasten uhkaileminen on ihan ok?
Pitäiskö tehdä kansalaisaloite maalitttamisen kieltämisestä. Persujahan se ei miellytä, mutta vois sitten käynnistellä pikku sähköpostikampanjoita heille. Wink wink
MItäs jos Purran mukuloita uhkailtaisiin? Olisko perspossujen mielipide toinen?
Laki on sama kaikille. Muillakin on lain suoja, ei ainoastaan häirikköpersuilla.
Siis ymmärsinkö oikein - Veitolan lapsia uhattiin väkivallalla koska Veitola haastatteli ohjelmassaan lapsenraiskoojaa? Logiikka, tekopyhyys? Mitä helevettiä NYT TAAS??
Oikeasti suomalaiset on masentava paskakansa.
Vierailija kirjoitti:
Siis ymmärsinkö oikein - Veitolan lapsia uhattiin väkivallalla koska Veitola haastatteli ohjelmassaan lapsenraiskoojaa? Logiikka, tekopyhyys? Mitä helevettiä NYT TAAS??
``suomalaiset miehet ovat``
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet ihan oikeassa. Mitäpä tuota kiistämään.
t. suomalainen mies
Vierailija kirjoitti:
Onhan se lasten uhkailu ihan sairasta. Oli Veitola itse minkälainen tahansa. Pitäisi tappaa tuollaiset lapsenuhkailijat.
Se uhkailu siitä kun Veitola lähti fanittamaan itse lastenraiskaajaa, eli olisi pitänyt saada äänensä kuuluviin että me tyhmät tajuttaisiin että se on jonkun muun syy että ajettiin tämä tyyppi raiskaamaan lapsi
Ei ärsytä ihmisenä yhtään, kaunisääni, pukeutuu todella hyvin, tekee todella syvällisiä tv ohjelmia, mainostaa jokaisella tauolla bookbeattia... Odotan veitoladoc ohjelmaa todella paljon, kuinka poliisi on syyllinen asemalla heiluvan puukottajan valintoihin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se uhkailu siitä kun Veitola lähti fanittamaan itse lastenraiskaajaa, eli olisi pitänyt saada äänensä kuuluviin että me tyhmät tajuttaisiin että se on jonkun muun syy että ajettiin tämä tyyppi raiskaamaan lapsi
Niin ja sen perusteella piti uhata tappaa Veitolan lapset? Todella moraalista hei..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet ihan oikeassa. Mitäpä tuota kiistämään.
t. suomalainen mies
Hyvä että tiedostat asian. Onneksi kaupungilla ja mainoksissakin on yhä enemmän tummia miehiä vaaleiden naisten kanssa, ennemmänkin toki saisi olla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletkonä vähän tyhmä?? Lapsia saa uhkailla tuon perusteella? Mitä se niille kuuluu mitä äitinsä tekee? Turpaan pitäisi vetää tuollaisia uhkaajia.
Vierailija kirjoitti:
Onko Milan Jaff uhkaillut vai? Se tuomittiin lapsen rai skauksesta ja Veitola meni vankilaan sitä haastattelamaan, vai mikä juttu?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä ja miksi lainausmerkit? Uuden tutkimuksen mukaan, hyvä jos suomalainen nainen antaa edes jouluna tai syntymäpäivänä.
Vierailija kirjoitti:
Ap ja muut palstaincelit siis ovat sitä mieltä, että julkkiksen lasten uhkaileminen on ihan ok?
Pitäiskö tehdä kansalaisaloite maalitttamisen kieltämisestä. Persujahan se ei miellytä, mutta vois sitten käynnistellä pikku sähköpostikampanjoita heille. Wink wink
Veitola teki dokumentin, jossa lapsenraiskaaja on uhri. Hän haluaa osoittaa meille suomalaisille, että tekoa ei edes tarvitse katua.
Vierailija kirjoitti:
Jokunen uhkailijahullu ei nyt ihan siihen vielä riitä.
Suuri enemmistö joka käyttäytyy asiallisesti ei saa samanlaista huomiota kuin flippaajat. Mutta voi miten flippaajista saadaankin kaikenlaista herkkua tuotettua. Ehkä Veitola mukaanlukien.
Ne uhrimiehetkö nyt lähettää kritiikkiä
Harvat julkkikset tuo lapsensa omilla kasvoilla someen
Olipa siinä huolellisesti mietitty ja perusteltu aloitus, joka herättää keskustelua.